Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wasze przebiegi w dieslach 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AFN z 96r 280tys ale to raczej nie realne ale oleju nie bierze

Opublikowano

Taaaa, wszystkie mają po ~186 000 niezależnie od rocznika ;). Żony B5 z 1997 ma 225000 :D ciekawe który raz ;)

Moje AVF Q 2003 w jednych rękach od 2010 roku w dosyć ciężkich warunkach 652 000 km i ma się dobrze.

Opublikowano

AHU 96r, obecnie 257k, jak kupowałem 10 lat temu miała 150k. Przebieg wydaje się wiarygodny, ostatnio zmieniałem sprzęgło na dwumasę pod tuning, okazało się, że stare było jeszcze fabryczne i w dobrym stanie, jedynie łożysko oporowe było już lekko zużyte :).

Opublikowano (edytowane)

Vento 1.9 90km przy 350k zresetował się i zaczołga odmierzać od nowa :D

rinpde5vbodzzvj8itnk

Edytowane przez mobilny22
Opublikowano

AFN 370tyś 96 rok :) ale prawdopodobnie ma juz 500 tyś :)

Opublikowano

Czy ktoś ma mniejszy autentyczny przebieg 137 tys. km ?.

 Nie pamiętam oznaczenia silnika ale to 110 KM z pompą rotacyjną, produkcja chyba koniec 1999.

Pojazd jest nadal na oryginalnym zawieszeniu i tarczach,  nic w nim nie było robione poza czynnościami  stricte eksploatacyjnymi.

Opublikowano
W dniu 27.06.2021 o 15:39, KINIAM napisał:

Czy ktoś ma mniejszy autentyczny przebieg 137 tys. km ?.

 Nie pamiętam oznaczenia silnika ale to 110 KM z pompą rotacyjną, produkcja chyba koniec 1999.

Pojazd jest nadal na oryginalnym zawieszeniu i tarczach,  nic w nim nie było robione poza czynnościami  stricte eksploatacyjnymi.

Ja mam audia4 b5 AJM 115km 390tys przebiegu i do wczoraj mialem oryginalne tuleje i wachacze z przodu. Jedynie co mi sie stalo w tym aucie to jeden pompowtrysk siadl i pekl wezyk od podgrzewacza plynu tym pod pompka vacum 

Opublikowano
W dniu 18.07.2021 o 10:39, AudiAvant20001 napisał:

Ja mam audia4 b5 AJM 115km 390tys przebiegu i do wczoraj mialem oryginalne tuleje i wachacze z przodu. 

Dobre osiągnięcie biorąc pod uwagę lata i przebieg.

Widziałem jednostki diesle co w 4-5 lat zrobiły w większości po autostradzie 500-600 tys. km i zawieszenie OK.

Ale większość zawieszenia  wielowahaczowego siada znacznie wcześniej na zwykłych drogach pierwsze siada to prawe.

Opublikowano

376 000 km:decayed:

Opublikowano

U mnie 467 tyś. Auto mimo to sprawuje się dobrze.

Opublikowano

U mnie 432 tys. zawieszenie seryjne,padl kompresor klimy i wydech srodkowy.

Opublikowano

u mnie skromne 398 tys silnik avb. jak na razie nic nie padlo. mocy malo troche :D

Opublikowano

457tys.

Robione wtryski, turbina, 2x kompresor klimy, zawieszenie komplet przód + tył, 4x amortyzatory i inne duperele typu łożyska, czujniki itp. Z kompa wynika że przebieg oryginalny ;)

W najbliższym czasie drugi raz będę robił rozrząd i podejrzewam że jeszcze trochę i pójdzie komplet sprzęgło + dwumas... Chociaż jak kupowałem audi to poprzedni właściciel mówił że sprzęgło już słabo łapie i tak 100tys zrobione już ?

Opublikowano

Kilka lat temu pisałem - ale szukać nie zamierzam. Dalej w moich rękach od 2009 roku. Aktualnie już 768k. Turbina wciąż w oryginale ale właśnie szykuję się do remontu - puszcza już olej na uszczelnieniu. Wtryski w oryginale - wymienione 3 razy uszczelki wtrysków. W głowicy już dość wyraźne wytarcia przy uszczelnieniach dlatego dane są o 1mm grubsze podkładki miedziane pod wtryski. 3 kpl. sprzęgła założony. Oryginalna dwumasa przeżyła bez problemu 2 kpl. Zawieszenia ile kpl. założyłem - nie liczę już ale sądzę że jest to 4 kpl. jeżeli chodzi o wahacze górne. 3 kpl. jeżeli chodzi o wahacze przód (dół zawsze lem z oryginału - zeszlifowane znaczki audi). Auto nie wygląda na swój przebieg - stan wnętrza bardzo dobry, powiedział bym, że lepszy niż niejedno auto, które widziałem z przebiegiem rzędu 150-300tyś. Robimy i jeździmy dalej. Z usterek - po tak długim czasie - muszę zrobić uszczelenienie czołowe kompresora klimatyzacji wreszcie bo ciśnienie gazu trzyma tylko przez około pół roku. Ciśnienie sprężania może nie jest już rewelacyjne ale po takim przebiegu i tylu latach 29 bar nie jest wciąż źle. O ile dobrze pamiętam 26 kwalifkuje silnik do grubszego remontu. 2 komplet wałek,szklanki,panewki w głowicy założony przy jakiś 450-500tyś. (niestety szklanki zużyły się maksymalnie) :-)

Opublikowano
W dniu 6.03.2022 o 18:19, maestrus napisał:

Kilka lat temu pisałem - ale szukać nie zamierzam. Dalej w moich rękach od 2009 roku. Aktualnie już 768k.

Rekord na forum ?

Opublikowano

Wprawdzie nie w Audi a w Passacie B5 mój silnik miał przebieg grubo ponad 700tyś znalazłem tabliczke z wymiany rozrządu przy 690tys a to były 3 lata przed zakupem auta a na liczniku 270tys :grin:

 

Opublikowano
W dniu 20.04.2022 o 22:05, tom2009 napisał(a):

Rekord na forum ?

U mnie jest aktualnie 799650km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...