--Rafcio-- Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 AFN z 96r 280tys ale to raczej nie realne ale oleju nie bierze
lc Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 Taaaa, wszystkie mają po ~186 000 niezależnie od rocznika . Żony B5 z 1997 ma 225000 ciekawe który raz Moje AVF Q 2003 w jednych rękach od 2010 roku w dosyć ciężkich warunkach 652 000 km i ma się dobrze.
igglasty Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 AFN 96r 420kkm moc jest, oleju nie bierze
wiktorsam Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 AHU 96r, obecnie 257k, jak kupowałem 10 lat temu miała 150k. Przebieg wydaje się wiarygodny, ostatnio zmieniałem sprzęgło na dwumasę pod tuning, okazało się, że stare było jeszcze fabryczne i w dobrym stanie, jedynie łożysko oporowe było już lekko zużyte :).
mobilny22 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Opublikowano 15 Grudnia 2020 (edytowane) Vento 1.9 90km przy 350k zresetował się i zaczołga odmierzać od nowa Edytowane 15 Grudnia 2020 przez mobilny22
Marcin.gta Opublikowano 19 Grudnia 2020 Opublikowano 19 Grudnia 2020 1998rok Afn 369.000km bawimy sie dalej
konard1 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 AFN 370tyś 96 rok ale prawdopodobnie ma juz 500 tyś
KINIAM Opublikowano 27 Czerwca 2021 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Czy ktoś ma mniejszy autentyczny przebieg 137 tys. km ?. Nie pamiętam oznaczenia silnika ale to 110 KM z pompą rotacyjną, produkcja chyba koniec 1999. Pojazd jest nadal na oryginalnym zawieszeniu i tarczach, nic w nim nie było robione poza czynnościami stricte eksploatacyjnymi.
AudiAvant20001 Opublikowano 18 Lipca 2021 Opublikowano 18 Lipca 2021 W dniu 27.06.2021 o 15:39, KINIAM napisał: Czy ktoś ma mniejszy autentyczny przebieg 137 tys. km ?. Nie pamiętam oznaczenia silnika ale to 110 KM z pompą rotacyjną, produkcja chyba koniec 1999. Pojazd jest nadal na oryginalnym zawieszeniu i tarczach, nic w nim nie było robione poza czynnościami stricte eksploatacyjnymi. Ja mam audia4 b5 AJM 115km 390tys przebiegu i do wczoraj mialem oryginalne tuleje i wachacze z przodu. Jedynie co mi sie stalo w tym aucie to jeden pompowtrysk siadl i pekl wezyk od podgrzewacza plynu tym pod pompka vacum
KINIAM Opublikowano 20 Lipca 2021 Opublikowano 20 Lipca 2021 W dniu 18.07.2021 o 10:39, AudiAvant20001 napisał: Ja mam audia4 b5 AJM 115km 390tys przebiegu i do wczoraj mialem oryginalne tuleje i wachacze z przodu. Dobre osiągnięcie biorąc pod uwagę lata i przebieg. Widziałem jednostki diesle co w 4-5 lat zrobiły w większości po autostradzie 500-600 tys. km i zawieszenie OK. Ale większość zawieszenia wielowahaczowego siada znacznie wcześniej na zwykłych drogach pierwsze siada to prawe.
radasw Opublikowano 30 Sierpnia 2021 Opublikowano 30 Sierpnia 2021 U mnie 467 tyś. Auto mimo to sprawuje się dobrze.
lukaszbass Opublikowano 29 Września 2021 Opublikowano 29 Września 2021 U mnie 432 tys. zawieszenie seryjne,padl kompresor klimy i wydech srodkowy.
tomcio2512 Opublikowano 29 Września 2021 Opublikowano 29 Września 2021 u mnie skromne 398 tys silnik avb. jak na razie nic nie padlo. mocy malo troche
Exilius Opublikowano 9 Listopada 2021 Opublikowano 9 Listopada 2021 457tys. Robione wtryski, turbina, 2x kompresor klimy, zawieszenie komplet przód + tył, 4x amortyzatory i inne duperele typu łożyska, czujniki itp. Z kompa wynika że przebieg oryginalny W najbliższym czasie drugi raz będę robił rozrząd i podejrzewam że jeszcze trochę i pójdzie komplet sprzęgło + dwumas... Chociaż jak kupowałem audi to poprzedni właściciel mówił że sprzęgło już słabo łapie i tak 100tys zrobione już ?
maestrus Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 Kilka lat temu pisałem - ale szukać nie zamierzam. Dalej w moich rękach od 2009 roku. Aktualnie już 768k. Turbina wciąż w oryginale ale właśnie szykuję się do remontu - puszcza już olej na uszczelnieniu. Wtryski w oryginale - wymienione 3 razy uszczelki wtrysków. W głowicy już dość wyraźne wytarcia przy uszczelnieniach dlatego dane są o 1mm grubsze podkładki miedziane pod wtryski. 3 kpl. sprzęgła założony. Oryginalna dwumasa przeżyła bez problemu 2 kpl. Zawieszenia ile kpl. założyłem - nie liczę już ale sądzę że jest to 4 kpl. jeżeli chodzi o wahacze górne. 3 kpl. jeżeli chodzi o wahacze przód (dół zawsze lem z oryginału - zeszlifowane znaczki audi). Auto nie wygląda na swój przebieg - stan wnętrza bardzo dobry, powiedział bym, że lepszy niż niejedno auto, które widziałem z przebiegiem rzędu 150-300tyś. Robimy i jeździmy dalej. Z usterek - po tak długim czasie - muszę zrobić uszczelenienie czołowe kompresora klimatyzacji wreszcie bo ciśnienie gazu trzyma tylko przez około pół roku. Ciśnienie sprężania może nie jest już rewelacyjne ale po takim przebiegu i tylu latach 29 bar nie jest wciąż źle. O ile dobrze pamiętam 26 kwalifkuje silnik do grubszego remontu. 2 komplet wałek,szklanki,panewki w głowicy założony przy jakiś 450-500tyś. (niestety szklanki zużyły się maksymalnie) :-)
tom2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 W dniu 6.03.2022 o 18:19, maestrus napisał: Kilka lat temu pisałem - ale szukać nie zamierzam. Dalej w moich rękach od 2009 roku. Aktualnie już 768k. Rekord na forum ?
wojtek26 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Wprawdzie nie w Audi a w Passacie B5 mój silnik miał przebieg grubo ponad 700tyś znalazłem tabliczke z wymiany rozrządu przy 690tys a to były 3 lata przed zakupem auta a na liczniku 270tys
lc Opublikowano 24 Września 2023 Opublikowano 24 Września 2023 W dniu 20.04.2022 o 22:05, tom2009 napisał(a): Rekord na forum ? U mnie jest aktualnie 799650km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się