Buba 7 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Panowie powiedzcie skad jest tew wyciek oleju? Czy on jest z lancuszka rozrzadu? Myslalem ze on jest spod pokrywy zaworow ale ona konczy sie wczesniej. Jaki jest numer tej uszczelki jesli to ona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardo 0 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Przyłączę się do tematu, też mam ten wyciek zmiana uszczelki nic nie da co gorsze za bardzo nie widać skąd to cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 pod napinaczem łańcucha jest jeszcze jedna uszczelka(taka nieduża) i tez należy ja wymienić. Nie trzeba rozpinać łańcucha.(przynajmniej w v6 2,8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olajuwon 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 pod napinaczem łańcucha jest jeszcze jedna uszczelka(taka nieduża) i tez należy ja wymienić. Nie trzeba rozpinać łańcucha.(przynajmniej w v6 2,8) Mnie wymienili uszczelkę pod pokrywą rozrządu ale oczywiście o małej zapomnieli i ciekło dalej. Ale zalepiłem silikonem obie te wnęki gdzie znajdują się "uśmiechy" na uszczelkach (tej dużej i tej małej) i przestało cieknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianAudi 0 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Witam! Mi także ciekł olej spod napinacza łańcucha. Wystarczy zrzucić pokrywę górną i odkręcić napinacz. Napinacza nie ściągamy (podnosimy go ok 5 mm) wyciągamy uszczelkę (aluminiową powleczoną gumą) i wszystko dokładnie czyścimy benzyną ekstrakcyjną (powierzchnie). Nie trzeba kupować nowej uszczelki - mi po nowej także ciekło. Po wyczyszczeniu i odtłuszczeniu polecam silikon RHEINZE (grafitowy) - dobrze nim uszczelnić i poskręcać wszystko nie zapominając o uszczelce pod napinaczem. Uszczelkę pod pokrywą także smarowałem. Już 6 tyś km przeleciało i nawet (odpukać) nie zapocił się. Podkreślam, że za trzecią próbą udało mi się. Pierwsze dwie próby "dały w plecy" ponieważ użyłem zwykłego taniego silikonu silnikowego (czerwony za 6 zł.), którego silikonu nie polecam. Silikon Rheinza kosztuje ok 30 zł. mała tubka. Służy także do zacierania, jeśli zauważymy, że silnik ma przecieki a nie chcemy rozbierać. Ważne! Dobrze odtłuścić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słonik1985 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Siemka. Odgrzebie troche kotleta, mam silnik AMB i problem wycieku z pod pokrywy zaworów, wymieniem uszczelke po pokrywa na nówke, wszystko wyczyszczone i odtluszczone na igle i co i cieknie znowu po 2tygodniach, ewidentnie leci na tym polksiezycu na koncu waka rozrzadu ;( Uszczelka nówka Victor Reinz. Zauwazylem ze kazde 1.8T ma w tym miejscu wyciek tak jak by usczzelka byla chusteczkowo zwymiarowana wzgledem glowicy, jest na to jakis patent albo cos o czym nie wiem a powinienem wiedziec przy wymianie? Nie widzi mi sie kupowanie kolejnych uszczelek co miesiac bo 10zl to ona nie kosztuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 bo tam jest jeszcze jedna uszczelka od łańcuszka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słonik1985 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Nie leci z uszczelki od napinacza lanczuszka, ewidentnie leci na polksiezycu w uszczelce pod pokrywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgodnie z instrukcją serwisową trzeba w odpowiednie miejsca zapodać specjalny silikon olejoodporny i wysokotemperaturowy http://www.a4mods.com/pics/valvecover/sealant.jpg . Bez silikonu nawet najlepsza (najdroższa ) uszczelka nie pomoże i krótko po wymianie będzie ciekło. Tak jest chyba ze wszystkimi pokrywami aluminiowymi ( np. miska olejowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Zgodnie z instrukcją serwisową trzeba w odpowiednie miejsca zapodać specjalny silikon olejoodporny i wysokotemperaturowy http://www.a4mods.com/pics/valvecover/sealant.jpg . Bez silikonu nawet najlepsza (najdroższa ) uszczelka nie pomoże i krótko po wymianie będzie ciekło. Tak jest chyba ze wszystkimi pokrywami aluminiowymi ( np. miska olejowa). to jest sprawa oczywista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Wystarczy zrzucić pokrywę górną i odkręcić napinacz. Napinacza nie ściągamy (podnosimy go ok 5 mm) wyciągamy uszczelkę (aluminiową powleczoną gumą) Jak fachowo nazywa się ta uszczelka??? Muszę ją wymienić, a nigdzie w sklepie nie mogę jej znaleźć, bo nie wiem jak się nazywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Wystarczy zrzucić pokrywę górną i odkręcić napinacz. Napinacza nie ściągamy (podnosimy go ok 5 mm) wyciągamy uszczelkę (aluminiową powleczoną gumą) Jak fachowo nazywa się ta uszczelka??? Muszę ją wymienić, a nigdzie w sklepie nie mogę jej znaleźć, bo nie wiem jak się nazywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Ty się znasz na samochodach, a ja na czymś innym, więc nie wiem po co ta zbędna mordka, wcale mi nie pomocna... Czy to będzie: uszczelka napinacza łańcucha rozrządu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Ty się znasz na samochodach, a ja na czymś innym, więc nie wiem po co ta zbędna mordka, wcale mi nie pomocna... Czy to będzie: uszczelka napinacza łańcucha rozrządu??? Tak zgadza się. Idź do sklepu podaj numer uszczelki z firmy Victor Reinz: 15-34364-01 i będą wiedzieli co Ci dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Ty się znasz na samochodach, a ja na czymś innym, więc nie wiem po co ta zbędna mordka, wcale mi nie pomocna... Czy to będzie: uszczelka napinacza łańcucha rozrządu??? Tak zgadza się. Idź do sklepu podaj numer uszczelki z firmy Victor Reinz: 15-34364-01 i będą wiedzieli co Ci dać. za***iście, i o to mi chodziło! Wielkie dzięki, heh, to się nazywa pomocna dłoń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słonik1985 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zgodnie z instrukcją serwisową trzeba w odpowiednie miejsca zapodać specjalny silikon olejoodporny i wysokotemperaturowy http://www.a4mods.com/pics/valvecover/sealant.jpg . Bez silikonu nawet najlepsza (najdroższa ) uszczelka nie pomoże i krótko po wymianie będzie ciekło. Tak jest chyba ze wszystkimi pokrywami aluminiowymi ( np. miska olejowa). to jest sprawa oczywista Dla mnie to nie jest oczywiste, w sumie to tak mi sie wydaje ze poci mi sie obficie w tych wlasnie"rogach" na zalamaniach uszczelki i z tych polksiezycy troche. Jak nie trzeba rozpinac walkow to wymienie i ta pod napinaczem jak to rozkrece bo jezdzi w bagazniku. Macie moze jakis kod produktu albo nazwe tego silikonu reinza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się