aju 3 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 ale w bmw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 ale w bmw no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Niedawno mialem male problemy z autkiem i musialem wymienic silnik , sprzeglo, turbine, VACUpompe .no i zeby to wszystko zaczelo znowu idealnie dzialac potrzebna byla wizyta u Witka . Nie liczylem na jakies przyrosty mocy tylko zeby to wszystko zgrac bo nie ukrywam nie chodzilo to idealne wiec po korekcie udalo sie uzyskac zadawalajace dla mnie wyniki 216KM i 426Nm , wklejam wykresik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f26848c1269dcd0.html Nic wiecej sie nie dalo zrobic ze wzgledu na cofajacy sie napinacz rozrzadu ale jestem zadowolony Moze kiedys pokombinujemy z tym napinaczem i sie zobaczy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 silnik?? co mu było , nie wytrzymał upalania?? , o co dokładnie chodzi z tym napinaczem ,słyszałem ,że trzeba go wymienic na jakiś inny bardzo drogi - tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 no wlasnie, co tam z autem? jak tam z ta turbina od Dzo-Dza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 dudi opisz coś więcej co się działo i co witek powiedział na temat tego napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Mialem taka przykra przygode podczas jazdy zapalila sie kontrolka od oleju niestety nie mialem mozliwosci natychmiastowego zatrzymania wiec przejechalem ok 2 km bez smarowania. Wiec wszyscy mi mowili ze nic juz z silnika nie bedzie chociaz w nim nic nie stukalo ani nie pukalo . Ale zeby miec swiety spokoj kupilem drugi i odrazu go zamontowalem turbine druga kupilem juz wczesniej bo ta od DZO-DZO byla smieciem zresza ja gdy ja kupowalem to otym wiedzialem i otwarcie mu o tym powiedzialem w jakim stanie ona jest i nie mam do niego pretesji . Ale wracajac do sedna poprosilem mechanika o zbadanie przyczyny utraty smarowania . Okazalo sie ze w misce olejowej znajdowal sie TORX nasadkowy do odkrecania pompowtyryskow , ktory dostal sie z gory do miski olejowej wpadl miedzy lancuszek a zebatke od pompy olejowej i zamiatane :> Tak ze przytej awari padla turbina i vacupompa :gwizdanie: Po zamontowaniu wszystkiego nie dzialalo to idealnie ale Witek zrobil korekte i znowu jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 powiem tak BOGATA przygoda no ale cóż ważne że wyszedłeś z opresji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 dudi opisz coś więcej co się działo i co witek powiedział na temat tego napinacza Chodzi oto ze umnie jest napinacz nowego typu chyba jak sie niemyle hydrauliczny ktory lubi sie luzowac . W starszych modelach jest mechaniczny i Witek powiedzial ze jesli mysle jeszcze o wiekszej mocy to to jest podstawowa sprawa , a dowiadywalem sie u nich ile to by kosztowalo i wychodzi ze w granicach 2 tys [br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:16_________________________________________________ powiem tak BOGATA przygoda no ale cóż ważne że wyszedłeś z opresji Powiem Ci ze pare tys poszlo sie jeba... ale trudno mysle teraz nad skrzynia 6 bo z wolno jezdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Żeby założyć stary napinacz,potrzebujesz tłumik drgań,rólkę, rolkę prowadząca i tylną osłonę paska która kosztuje w ASO 90zl. Ja wole nowszy typ bo w starym wyrwało mi szpilkę napinacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 dudi opisz coś więcej co się działo i co witek powiedział na temat tego napinacza Chodzi oto ze umnie jest napinacz nowego typu chyba jak sie niemyle hydrauliczny ktory lubi sie luzowac . W starszych modelach jest mechaniczny i Witek powiedzial ze jesli mysle jeszcze o wiekszej mocy to to jest podstawowa sprawa , a dowiadywalem sie u nich ile to by kosztowalo i wychodzi ze w granicach 2 tys [br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:16_________________________________________________ powiem tak BOGATA przygoda no ale cóż ważne że wyszedłeś z opresji Powiem Ci ze pare tys poszlo sie jeba... ale trudno mysle teraz nad skrzynia 6 bo z wolno jezdze Wyniczek godny podziwu, też bede chciał wsadzić ten motorek do siebie, ale ja celuje w jakieś 180KM maks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 powiem ci tak dudi jestem taki wkur..... skrzynia którą zamówiłem, do mnie nie dotarła, olej wylał się na terminalu we warszawie i odesłali gościowi paczkę a co do napinacza to muszę zobaczyć jak to wygląda bo będę wymieniał w niedługim czasie a też go mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak tak patrze na te moje wykresy to ta GT22 ze E klasy szybciej wstaje od turbiny od DZO-DZO a on mi sprzedal od sprintera. Malo tego ona wczesniej wstaje niz moje poprzednie BRD prawie wogule nie czuc laga 350Nm przy 2000tys/obr jest milutko i dymek symboliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak tak patrze na te moje wykresy to ta GT22 ze E klasy szybciej wstaje od turbiny od DZO-DZO a on mi sprzedal od sprintera. Malo tego ona wczesniej wstaje niz moje poprzednie BRD prawie wogule nie czuc laga 350Nm przy 2000tys/obr jest milutko i dymek symboliczny Ładnie to musi wgniatać w fotel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 jak tam z ta turbina od Dzo-Dza? leje oliwa na prawo i lewo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Żeby założyć stary napinacz,potrzebujesz tłumik drgań,rólkę, rolkę prowadząca i tylną osłonę paska która kosztuje w ASO 90zl. Ja wole nowszy typ bo w starym wyrwało mi szpilkę napinacza. Z tego co sie dowiadywalem jest troche roboty bo trzeba wiercic otwor i gwintowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak tak patrze na te moje wykresy to ta GT22 ze E klasy szybciej wstaje od turbiny od DZO-DZO a on mi sprzedal od sprintera. Malo tego ona wczesniej wstaje niz moje poprzednie BRD prawie wogule nie czuc laga 350Nm przy 2000tys/obr jest milutko i dymek symboliczny no i tak trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Teraz to juz poniewiera sie po garazu , ale tak naprawde teraz jestem zadowolony z turbiny ta od DZO-DZO to byl smiec ( sory DZO-DZO ) zreszta on o tym wiedzial i nie powiem kto jeszcze otym wiedzial bo teraz jest super a DZO-DZO szanuje i lubie jak brata bo mnie poczestowal cherbatka i ciastkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo 2 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 ciastka i herbata najważniesza- he ważniejsza niż wymiana silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 ciastka i herbata najważniesza- he ważniejsza niż wymiana silnika Nie ma jak odmlodzic sobie troszke silnik w samochodzie koszty nie wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się