Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od 2 dni mam taki problem zawsze jezdzilem autem temperature na liczniku mialem rowno 90 stopni. Teraz gdy mu troszke przydusze podskakuje do ponad 100 stopni. Odpalilem temperature na wyswietlaczu klimatronika i tam jest caly czas 90 stopni od momentu jak moja wskazowka dojdzie do 90 to na klimie jest to samo wskazowka idzie nadal do gory na ponad 100 stopni a na klimatroniku nadal jest rowne 90 stopni....Jak na wskazowce mam te ponad 100 stopni to jak zgasze auto to wentylator chodzi mi jeszcze jakies 3-5 minut zanim sie wylaczy.....Czy ktos mi powie moze czy to wina termostatu czy moze czujnika bo sam nie wiem stalo sie to nagle z dnia na dzien 2 dni temu....pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

Wg mnie to jest normalne przy tych temperaturach i nie ma sie czym przjmowac. Często byłem świadkiem takich zachowań z temperaturami w roznych samochodach i nie swiadczylo to o niczym niepokojącym.

pozdr

Opublikowano

Odpalilem temperature na wyswietlaczu klimatronika i tam jest caly czas 90 stopni

na którym kanale?
Opublikowano

Na kanale 51 kolego

i błąd 49 ma być :gwizdanie:
Opublikowano

Hmmm no wzielem rozpiske tutaj z forum i mam napisane ze 51 ale ok sprawdze na 49[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 20:49_________________________________________________A co do tego ze to normalne moze i bym sie tym nie przejmowac ale niedawno wrocilem z trasy tez w upale i mialem caly czas rowniutko 90 stopni a teraz przejade sie z 5 km i juz mam ponad 110 stopni na wskazowce

Opublikowano

Hmmm no wzielem rozpiske tutaj z forum i mam napisane ze 51 ale ok sprawdze na 49

tak zrób i pożniej będziemy dalej dywagować :)
Opublikowano

na kanale 49 sprawdzasz temp. cieczy chłodzącej która jest lepszym odzwierciedleniem niż na blacie

Opublikowano

Ok to jade sie bujnac za miasto i zaraz wracam opowiem co wyszlo

:good:
Opublikowano

włącz sobie kanał 49 i obserwuj jak rosnie temperatura

Opublikowano

No wiec wlasnie wrocilem bylo tak jak odpalilem auto mialem 80 no bo niedawno wrocilem wiec byl cieply pojechalem temperatura zaczela rosnac....zrobilem jakies 7 km i mialem juz 115 na 49 kanale[br]Dopisany: 06 Sierpień 2009, 21:07_________________________________________________Dodam jeszcze ze jechalem tak jak zwykle jezdze

Opublikowano

mogłęś go troszkę przytrzymać

czujnik temperatury, termostat, nie domagająca pompa wody albo cuś innego

trzeba podłączyc po VAGA

Opublikowano

To trochę za duża temperatura :confused4: Przyczyną może być zacięty termostat (sprawdź czy węże od chłodnicy są gorące przy mocno rozgrzanym silniku) lub awaria pompy wody, tzn urwane łopatki od wirnika :mysli:

Opublikowano

w AJM będzie tylko jeden wąz gorący ten górny

Opublikowano

witam i u mnie jest taka sama sytuacja ,kanał 49 dochodzi od 105 do 115 nieraz... deska 90 nieraz 110,a vag kanał 7 bite 92 c,termostat nowy i czujnik wymieniony ok 3 miesięcy temu....

Opublikowano

Sprawdzilem weze gorny jest goracy a dolny jest zimny [br]Dopisany: 07 Sierpień 2009, 10:57_________________________________________________Panowie a zeby wykluczyc na 100% co padło to tylko vag?? Bo moze mialbym jutro mozliwosc podlaczenia chociaz nie wiem u mnie z tym ciezko[br]Dopisany: 07 Sierpień 2009, 11:02_________________________________________________Panowie jeszcze jedna sprawa od poczatku jak go kupilem nie mialem czasu sie tym zajac ale bylo cos takiego zaraz po odpaleniu musialem auto przeciagnac az pod 3000 obr bo inaczej byl taki mul ze nie szlo jechac......Jak odepne przeplywke to nie ma tego no oczywiscie auto tez nie idzie tak jak powinno ale nie trzebu mu cisnac po odpaleniu do 3000 obr tylko odrazu zbiera sie normalnie czy przeplywka bedzie wlanieta czy moze czyszczenie cos da? mam nadzieje ze uda mi sie jutro podpiac pod tego vaga wiec wrzucilbym wam te logi [br]Dopisany: 07 Sierpień 2009, 13:33_________________________________________________NO i nie udalo mi sie jak narazie podlaczyc pod vaga moze dzis wieczorem ale wymienilem za to termostat na nowy i sytuacja jest identyczna moze ktos mi powiedziec dlaczego skoro mam niby 115 stopni temperatury to termostat nie puszcza plynu na duzy obieg?? Stwierdzilem to poniewaz waz za termostatem jest zimny jesli temperatura mialaby faktycznie 115 to przeciez musi puscic sklaniam sie do wymiany czujnika

Opublikowano

jak sprawdzić temperature na klimatroniku? mam podobny problem w a3.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 16:30_________________________________________________podpowiedzcie jak sprawdzić na klimatroniku temp, płynu chłodzącego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...