Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Quattro czy nie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nosze sie z zamairem kupna audi 1.8T (150KM) moje pytanie, czy wybierac naped QUATTRO?

Wie ze wrazenia z jazdy duzo lepsze (szczególnie w zimie :naughty:) ale słyszałem tez ze lubi sie ten naped psuć i naprawa jest bardzo kosztowna????? Prosze o opinie. :mysli:

Opublikowano

raczej bezawaryjne... gorzej jak sam się postarasz i przywalisz ślizgiem w krawężnik... olej w dyfie też należy na czas wymieniać...

jedyny minus to większe spalanie... ale i tak jest to mocno zrekompensowane :cool1:

Opublikowano

co ile nalezy wymieniac ten olej? spalanie duzo wieksze? w sumie bez znaczenia bo i tak gaz mam zamiar włożyc! Ogólnie podsumowując eksploatacja auta troszke droższa niż bez Quattro ale róznica chyba nie znaczna, am racje???

Opublikowano

Czy quattro to już sam musisz zdecydować,troche większe spalanie,najważniejsze abyś trafił na dobry egzemplarz...no ale q to q

Opublikowano

quattro w audi , rzekłbym , że jest niezniszczalne :good: , namawiam do zakupu Q,

Opublikowano

Q to jedyny słuszny napęd w Audi.

Do dziś nie mogę przeboleć, że wziąłem ośkę :confused4:

Opublikowano

Witam

Wielu na tym forum oddało by dziwczyny za quattro. :naughty::polew::polew:

Myślę, żę nie ma co się zastanawiać bierz quattro. :>

Bardzo przydaje się zimą i na mokrym :)

A jeśli chodzi o serwisowanie i awaryjność to:

Olej w mechanizmie torsen i tylnym moście wystarczy wymienić raz na około 100 tys. km.(ASO twierdzi, że

nie powinno się go wymieniąć ale lepiej to zrobić)

Jeśli chodzi o awaryjność to ten mechanizm jest praktycznie bezawaryjny

______________________

Pozdrawiam

Rafał

Opublikowano

Nawet się kolego nie zastanawiaj i jak będziesz kupował szukaj TYLKO z Quattro. Układ bezawaryjny, chyba, że go sam wykończysz przez nieodpowiednie serwisowanie.

Ogólnie same +, zima, mokra nawierzchnia, całkiem inna trakcja. trzeba zwyczajnie dbać i zwrócić uwagę, aby nie kupić szmelcu.

Opublikowano

Jedyne co Quattro mozna zarzucić to drozsze amory na tył niz w osce, noi gorsza dostępnosć części zawieszenia, tzn jeśli przyjdzie ci obnizać zawieszke to gorzej z wyborem cześci niz w przypadku ośki

I ten kochany napis na alegro "bez wersji Quattro i S4" :wallbash:

tak pozatym same plusy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...