rafio83 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam nosze sie z zamairem kupna audi 1.8T (150KM) moje pytanie, czy wybierac naped QUATTRO? Wie ze wrazenia z jazdy duzo lepsze (szczególnie w zimie ) ale słyszałem tez ze lubi sie ten naped psuć i naprawa jest bardzo kosztowna????? Prosze o opinie.
GRazny Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 raczej bezawaryjne... gorzej jak sam się postarasz i przywalisz ślizgiem w krawężnik... olej w dyfie też należy na czas wymieniać... jedyny minus to większe spalanie... ale i tak jest to mocno zrekompensowane
wustyle Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 najgorsze pytanie jakie mogles zadac na forum audi oczywiscie ze QT
rafio83 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 co ile nalezy wymieniac ten olej? spalanie duzo wieksze? w sumie bez znaczenia bo i tak gaz mam zamiar włożyc! Ogólnie podsumowując eksploatacja auta troszke droższa niż bez Quattro ale róznica chyba nie znaczna, am racje???
fayera Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Czy quattro to już sam musisz zdecydować,troche większe spalanie,najważniejsze abyś trafił na dobry egzemplarz...no ale q to q
marcin j Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 quattro w audi , rzekłbym , że jest niezniszczalne , namawiam do zakupu Q,
truckmaniac Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Q to jedyny słuszny napęd w Audi. Do dziś nie mogę przeboleć, że wziąłem ośkę
rafio83 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 czy jest jakas róznica w napedzie quattro w samochodach z lat 1995-1998 a po 2001
rav Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam Wielu na tym forum oddało by dziwczyny za quattro. Myślę, żę nie ma co się zastanawiać bierz quattro. :> Bardzo przydaje się zimą i na mokrym A jeśli chodzi o serwisowanie i awaryjność to: Olej w mechanizmie torsen i tylnym moście wystarczy wymienić raz na około 100 tys. km.(ASO twierdzi, że nie powinno się go wymieniąć ale lepiej to zrobić) Jeśli chodzi o awaryjność to ten mechanizm jest praktycznie bezawaryjny ______________________ Pozdrawiam Rafał
KOval81 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Nawet się kolego nie zastanawiaj i jak będziesz kupował szukaj TYLKO z Quattro. Układ bezawaryjny, chyba, że go sam wykończysz przez nieodpowiednie serwisowanie. Ogólnie same +, zima, mokra nawierzchnia, całkiem inna trakcja. trzeba zwyczajnie dbać i zwrócić uwagę, aby nie kupić szmelcu.
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Jedyne co Quattro mozna zarzucić to drozsze amory na tył niz w osce, noi gorsza dostępnosć części zawieszenia, tzn jeśli przyjdzie ci obnizać zawieszke to gorzej z wyborem cześci niz w przypadku ośki I ten kochany napis na alegro "bez wersji Quattro i S4" tak pozatym same plusy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się