Dzo-Dzo Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 seba1-2 z tego co ja tu widze to ty masz wywalony n18 i n239 tak ? i co bangla ci to ok ? ale bledy na bank są jakies w vagu co ?
seba1-2 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 ja mam wywalone te dwa n18 i n239, jeśli nie będzie ich to oczywiście w ecu będą ich błędy, ale z silnikiem nic się nie dzieje same korzyści
SoMeS Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 powie mi ktoś co to za korzyści i jakie skutki uboczne? :gwizdanie:
seba1-2 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 po raz kolejny odsyłam cie abyś trochę poszukał bo jest multum informacji na temat zaworu EGR tu i na innych forach korzyści to lepsza dynamika auta(o ile EGR jest nie sprawny i znajduje się w pozycji otwartej) czysty dolot, mniejsze dymienie... a negatywne skutki dla silnika to trochę wolniejsze nagrzewanie, twardsza praca silnika... i chyba tyle tych negatywnych http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=61781&postdays=0&postorder=asc&highlight=egr&start=20&sid=611f3ea0d08eaf743c03f3da92104fd3 [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________ale tu zacytuje naszego tunera rogalotti-ego EGR tak samo jest po to aby studzić komore spalania (cylindry) kiedy silnik pracuje bez obciążenia. Moim zdaniem w aucie do codziennej jazdy (seryjnym bądz tylko z czipsem) EGR powinien zostać. Problemy z zatykającym się dolotem oraz kolektorami biorą się z nie poprawnej pracy EGRu i filterka na górze głowicy silnika.
Cristoforo Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 może pytanie dziecinne jak mozna fizycznie sprawdzic czy EGR jest w pozycji zamknietej?? odłaczając przewód gumowy i sprawdzajac fizycznie u mnie nie działa zaworek N18 EGR wyglada na sprawny jest zaslepiony górny węzyk
SoMeS Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 poczytam trochę i myślę że się na to zdecyduje tym bardziej że modzenie z silnikiem dopiero się zaczyna na dobre
Dzo-Dzo Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 seba1-2 dzis zrobilem mega rezanie pod klatką wywalilem 4 metry kabla podcisnieniowego i dwa czujniki n18 i n239 i co , furacz zapierdziala jak nigdy zadnych bledow - to znaczy myslame ze jak wywalem tez te czujniki to nic nie pokarze w vagu ale pokazuje wiedz wlaczylem ja tylko do gniazdek bez jakich kolwiek wezykow i nic zadnych bledow wszystko bangla a kupe metrow przewodow mam w piwnicy wszystko ok seba wielkie dzieki :-)[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 22:47_________________________________________________ ja ci pokaże jak ja mam zrobione to co na czerwono wypad to co na zielono zostaje tylko tak jak ja pisałem nie mam egr i klapy, jak chcesz mieć klapę gaszącą to zostawiasz zawór n239 a tu tylko bez egr ZROBILEM TAK JA NA TYM ZDJECIU I WSZYSTKO CHULA
Dzo-Dzo Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 tzn u mnie byl najprawdopodobniej spierdziolony n18 bo go przycinalo przy mocnym bucie - po wywaleniu tego auto zapierdziala bez problemu tylko tak jak mowilem czujniki mam ale bez wezyków , tylko dla tego zeby vag nie wykrywal bledów
SoMeS Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 wszystko robione według powyższego schematu?
seba1-2 Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 schemat wywalenia EGR w AFN/AHH/AVG[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 17:27_________________________________________________to co na czerwono zostaje http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4efc1dd7255f1f0.html
SoMeS Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 no to jeżeli sobie tak chwalicie to biorę się na dniach za to i ja :gwizdanie: dzięki Seba
mech15 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 no to jeżeli sobie tak chwalicie to biorę się na dniach za to i ja :gwizdanie: dzięki Seba daj znać, jak ci poszło
Blanko Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 czemu polecacie zaslepienie EGR-a a nie jego calkowite usuniecie i zrobienie na jego miejscu flanszki?? ja wlasnie tak mam u siebie
seba1-2 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 można i tak, ja tak miałem w ahu, ale w avf mam go zaślepionego aby nie przerabiać węża na szybko złącze, jeśli chce ktoś takie przejścia można je tu znaleźć http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=259443
Dzo-Dzo Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 150 zł za klawalek rorki o 100 za duzo tak mi sie wydaje i widze ze jeszcze jest tam taki bolek rurkowy ze tak go nazwe on nie jest potrzebny wogule popytam machera ktory mi bedzie rurki przerabial ile bedzie chcial za takie flansze blanko czy ta opaska co trzyma ci ten dolocik nie spada ci ? bo mi takie opaseczki to lecialy w mig
Piotrek98igo Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 z ta flansza no to rzeczywiscie cena kosmos u siebie flansza kosztowala mnie 50zl
Blanko Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 blanko czy ta opaska co trzyma ci ten dolocik nie spada ci ? bo mi takie opaseczki to lecialy w mig nie spada bo na koncu flansza jest rozszerzona zakonczona takim wzgubieniem jakby zeby wlasnie sie nic nie zsuneło.. hmm nie wiem jak to nazwac i nie ma szans zeby sciagnelo kolanko z opaska
seba1-2 Opublikowano 5 Września 2009 Opublikowano 5 Września 2009 były tańsze te flansze na allegro ale już ich nie mogę znaleźć, jaro4444 pisał raz że mógłby komuś zlecić takie coś do wykonania, ale to dawno temu było :gwizdanie: [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2009, 19:06_________________________________________________o tutaj była rozmowa na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/all_montaz_kolektora_awxavf_do_slabszych_tdi_pomysl_na_przejsciowke-t72515.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się