Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak zaślepic EGR ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jak by tak zamiast zaślepiać egr to połączyć dolną i górną dziurę powstałą po jego wyciągnięciu w silniku rurką? wyciągniętą właśnie z egr? jak to zadziała? :mysli:

Opublikowano

tak jakby był cały czas otwarty na maxa a nawet lepiej bo niezakłócony przepływ, czyli będzie jebało mocno spaliny w kolektor ssący...

Opublikowano

czyli robię tak:

-wywalam cały egr i zbędnę wężyki/rurki

-zaworek

-rurkę wykorzystuję ciągnąć z jednej dziury do drugiej (tak co by nie podpadło :naughty:) zaślepiając dwukrotnie po drodze

wieczorem się pochwalę efektem :kox:

Opublikowano

czyli robię tak:

-wywalam cały egr i zbędnę wężyki/rurki

-zaworek

-rurkę wykorzystuję ciągnąć z jednej dziury do drugiej (tak co by nie podpadło :naughty:) zaślepiając dwukrotnie po drodze

wieczorem się pochwalę efektem :kox:

napisz ze zrozumieniem bo nie kumam

p.s jak wywalisz zaworek podcisnieniowy to bedziesz mial blad w vagu zostaw ten czujnik tylko poodpinaj przewody podcisnieniowe a tak to zostaw go z wtyczką - to bedzie ok

Opublikowano

Usunąłem tą gruszkę, rurę z siatką, wężyki podciśnieniowe. Dolną dziurę i górną zaślepiłem używając wyciętych z tej grubej rury końcówek z podkładkami i wyciętymi na ten kształt z aluminium zaślepkami (będzie to wystarczające?) Wężyki połączyłem według schematu. Zaworek podepnę w takim razie z powrotem w celu uniknięcia błędów.

Dodam tylko że mam wrażenie że silnik na wolnych obrotach ciszej chodzi, zaś na wysokich warczy przyjemniej :mysli: Po zagrzaniu i osiągnięciu odpowiedniej temperatury dałem mu trochę w piz*e na trasie a potem przygazowywałem w miejscu szukając nieszczelności - wynik pozytywny :decayed:[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 09:47_________________________________________________poniżej załączam foto jak to u mnie na chwilę obecną wygląda... ta górna gruszka będzie usunięta i mam zamiar zrobić to tak jak na dole.. chciałbym wiedzieć tylko czy zda to egzamin i ten stosunkowo cienki kawałek aluminium znajdujący się między pozostałością rurki a silnikiem mi tam to wytrzyma? zauważyłem że zrobił się czarny z zewnątrz i domyślam się że od temperatury :mysli:

0d1da1ac7ed0f123med.jpg

Opublikowano

somes aluminium kurcze nie wiem czy ci wytrzyma tam na kolektorze jest mega gorąco a cienka blaszka z aluminium :confused4: odkrec to i jedz to jakiegos goscia ze spawarką niech ci zaspawa ta dziure

Opublikowano

a jakaś inna blacha? :mysli: wyciąć mogę sam a na spawaniu się nie znam :gwizdanie:

Opublikowano

somes aluminium kurcze nie wiem czy ci wytrzyma tam na kolektorze jest mega gorąco a cienka blaszka z aluminium :confused4: odkrec to i jedz to jakiegos goscia ze spawarką niech ci zaspawa ta dziure

Racja ja mam zaspawane (pomalowane na czarny mat farbą do kominków :) ), tak to wygląda:

podc4.jpg[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 09:49_________________________________________________spawacz Ci to zrobi na poczekaniu za 2 piwka, a blaszkę jak miałem nawet cienką stalową to i tak przepaliło, oprócz temp. tam jest też trochę ciśnienia

Opublikowano

a jeszcze pytanie co w wypadku gdyby mi to wystrzeliło? :mysli:

dziś lub jutro spróbuję to wzmocnić jakoś

Opublikowano

rozumiem... ale u mnie problem tego typu że nie mam nikogo do spawania i nie będę miał dopóki nie będę w Polsce (grudzień)... spróbuję coś tam dziś wykombinować...

może się coś stać prócz utraty mocy?

a jak bym przełożył gruszkę na dół a do góry zrobił taką zaślepkę? :mysli:

Opublikowano

Witam, czy mógł by ktoś wrzucić schemat usunięcia EGR z silników AFN?

Opublikowano

jest tu gdzieś w tym wątku :wink4:

Opublikowano

u mnie już wszystko ładnie pięknie :good:

551c51466ca89d73med.jpg

Opublikowano

po co ci taki długie śruby do przykręcenia flanszy :tongue4:

a tak na marginesie elegancko wyszło :cool1:

Opublikowano

po co ci taki długie śruby do przykręcenia flanszy :tongue4:

a tak na marginesie elegancko wyszło :cool1:

muszę je uciąć ale to jak będę test pipe'a wsadzał... takie po prostu kupiłem :tongue4:

Opublikowano

Witam , ja w AJM mam odłączony i zaślepiony tylko ten główny wężyk od EGR , który doprowadza do niego podciśnienie , EGR jest cały czas zamknięty i wszystko ładnie śmiga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...