SoMeS Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 a jak by tak zamiast zaślepiać egr to połączyć dolną i górną dziurę powstałą po jego wyciągnięciu w silniku rurką? wyciągniętą właśnie z egr? jak to zadziała?
rtocki Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 tak jakby był cały czas otwarty na maxa a nawet lepiej bo niezakłócony przepływ, czyli będzie jebało mocno spaliny w kolektor ssący...
SoMeS Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 czyli robię tak: -wywalam cały egr i zbędnę wężyki/rurki -zaworek -rurkę wykorzystuję ciągnąć z jednej dziury do drugiej (tak co by nie podpadło ) zaślepiając dwukrotnie po drodze wieczorem się pochwalę efektem
Dzo-Dzo Opublikowano 27 Września 2009 Opublikowano 27 Września 2009 czyli robię tak: -wywalam cały egr i zbędnę wężyki/rurki -zaworek -rurkę wykorzystuję ciągnąć z jednej dziury do drugiej (tak co by nie podpadło ) zaślepiając dwukrotnie po drodze wieczorem się pochwalę efektem napisz ze zrozumieniem bo nie kumam p.s jak wywalisz zaworek podcisnieniowy to bedziesz mial blad w vagu zostaw ten czujnik tylko poodpinaj przewody podcisnieniowe a tak to zostaw go z wtyczką - to bedzie ok
SoMeS Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Usunąłem tą gruszkę, rurę z siatką, wężyki podciśnieniowe. Dolną dziurę i górną zaślepiłem używając wyciętych z tej grubej rury końcówek z podkładkami i wyciętymi na ten kształt z aluminium zaślepkami (będzie to wystarczające?) Wężyki połączyłem według schematu. Zaworek podepnę w takim razie z powrotem w celu uniknięcia błędów. Dodam tylko że mam wrażenie że silnik na wolnych obrotach ciszej chodzi, zaś na wysokich warczy przyjemniej Po zagrzaniu i osiągnięciu odpowiedniej temperatury dałem mu trochę w piz*e na trasie a potem przygazowywałem w miejscu szukając nieszczelności - wynik pozytywny [br]Dopisany: 27 Wrzesień 2009, 09:47_________________________________________________poniżej załączam foto jak to u mnie na chwilę obecną wygląda... ta górna gruszka będzie usunięta i mam zamiar zrobić to tak jak na dole.. chciałbym wiedzieć tylko czy zda to egzamin i ten stosunkowo cienki kawałek aluminium znajdujący się między pozostałością rurki a silnikiem mi tam to wytrzyma? zauważyłem że zrobił się czarny z zewnątrz i domyślam się że od temperatury
Dzo-Dzo Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 somes aluminium kurcze nie wiem czy ci wytrzyma tam na kolektorze jest mega gorąco a cienka blaszka z aluminium odkrec to i jedz to jakiegos goscia ze spawarką niech ci zaspawa ta dziure
SoMeS Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 a jakaś inna blacha? wyciąć mogę sam a na spawaniu się nie znam :gwizdanie:
rtocki Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 somes aluminium kurcze nie wiem czy ci wytrzyma tam na kolektorze jest mega gorąco a cienka blaszka z aluminium odkrec to i jedz to jakiegos goscia ze spawarką niech ci zaspawa ta dziure Racja ja mam zaspawane (pomalowane na czarny mat farbą do kominków ), tak to wygląda: [br]Dopisany: 01 Październik 2009, 09:49_________________________________________________spawacz Ci to zrobi na poczekaniu za 2 piwka, a blaszkę jak miałem nawet cienką stalową to i tak przepaliło, oprócz temp. tam jest też trochę ciśnienia
SoMeS Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 a jeszcze pytanie co w wypadku gdyby mi to wystrzeliło? dziś lub jutro spróbuję to wzmocnić jakoś
rtocki Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 no spaliny zamiast pełną mocą na turbinę, będą tędy uciekać
SoMeS Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 rozumiem... ale u mnie problem tego typu że nie mam nikogo do spawania i nie będę miał dopóki nie będę w Polsce (grudzień)... spróbuję coś tam dziś wykombinować... może się coś stać prócz utraty mocy? a jak bym przełożył gruszkę na dół a do góry zrobił taką zaślepkę?
Kubica86 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Witam, czy mógł by ktoś wrzucić schemat usunięcia EGR z silników AFN?
Grzesiekkbc Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Koledzy a ma ktoś schemat jak zlikwidować te wężyki w 1Z
seba1-2 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 koledzy wszystko jest w tym wątku, w 1Z/AHU masz tak, to co na czerwono wywalasz, ważne aby zaślepić węża podciśnienia po wywaleniu n18 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6ace1c252bdea605.html
seba1-2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 po co ci taki długie śruby do przykręcenia flanszy a tak na marginesie elegancko wyszło
SoMeS Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 po co ci taki długie śruby do przykręcenia flanszy a tak na marginesie elegancko wyszło muszę je uciąć ale to jak będę test pipe'a wsadzał... takie po prostu kupiłem
Maxfly69 Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Witam w temacie...Czy mogę prosić o krótką poradę jak zaślepić EGR w B7 BLB??
Tomek 40 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Witam , ja w AJM mam odłączony i zaślepiony tylko ten główny wężyk od EGR , który doprowadza do niego podciśnienie , EGR jest cały czas zamknięty i wszystko ładnie śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się