Lukaszxxx Opublikowano 18 Marca 2012 Opublikowano 18 Marca 2012 Panowie wiec jak trzeba zaslepiac blaszka czy wystarczy zaslepic wezyk sterujacy podcisnieniem?? Nawiasem mowiac nie posiada ktos sprawnego silownika klapy gaszacej?? w moim niestety padla membrana..
vctra11 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Panowie jak wstawię blaszkę to muszę dać jeszcze jakąś uszczelkę przy kolektorze.
marcin248 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 witam ja wczoraj zaślepiłem EGR u siebie w AFN+ i czuje różnice w jezdzie na plus teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej od dołu ciągnie takie przynajmniej mam wrazenie, błędów mi jeszcze nie wywaliło a po zaślepieniu robiłem kpl logów
Frimuś Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 witam ja wczoraj zaślepiłem EGR u siebie w AFN+ i czuje różnice w jezdzie na plus teraz szybciej reaguje na gaz i lepiej od dołu ciągnie takie przynajmniej mam wrazenie, błędów mi jeszcze nie wywaliło a po zaślepieniu robiłem kpl logów Kolego poka poka w ktorym miejscu zaslepiles Egr w afn-e
marcin248 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 zapomniałem o tym temacie zaślepiłem blaszką (nie od puszki) od strony kolektora wydechowego idzie rura do EGRa przed nim wstawiłem blaszkę i zauważyłem różnice na + od dołu po logach zauważyłem że przepływka pokazuje więcej zasysanego powietrza chyba ,ale i zauważyłem że EGR się poci po kilku miesiącach fakt że pękła mi rura gumowa dolotu6x6 z która sobie poradziłem powycierałem też wszystko i dalej Egr się pocił wiec wsadziłem drugą zaślepkę EGR od dolotu czyli zaślepiony jest z dwóch stron od kolektora wydechowego i ssącego powycierałem ślady oleju(popuszczającej turbiny) i jazda na większy + niedawno miałem paliwo gazowane z bąbelkami ale jakoś dało rade (coś z zaworkiem zwrotnym paliwa) teraz lata chyba jak nigdy i ciągnie od dołu elegancko i na wyższe obroty też bardzo chętnie się wkręca jak inne auto ale na zimę pozdejmuje chyba niech się lepiej szybciej dogrzewa wiadomo o co kaman
lukas551 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Mam pytanie...jezeli zaślepilem rurkę podciśnienia doprowadzoną do EGR to musze koniecznie zaslepiac blaszka EGR-a i czy beda jakies skutki uboczne jezeli go nie zaslepie??
POWER-KRIS Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Lepiej i tu i tu. Ja mam zdjęte podcisnienie z elektrozaworu i pominięty cały układ. Sony Xperia Tapatalk 4
lukas551 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dzieki.A zaslepic od tej rurki powyginanej jak harmonijka czy od kolektora wyd??
POWER-KRIS Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jak masz tylko jedna zaślepke to od kolektora bo w tej róże zbiera się nagar i ci może turbinę zasyfic VTG. Sony Xperia Tapatalk 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się