Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

Panowie po przesledzeniu nastu watkow i czytaniu czytaniu i ... dochodze do wniosku ze lepiej kupicz licznik z 4 z analog.zegarkiem i bedzie latwiej diody przelutowac niz wkladac z a6 c5 00r bo nie zadzialaja... wskaznik temp.oliwy , otwarcie drzwi oprocz kier.kwestja podswietlania i oczywiscie imo off no tak

Prosze o sensowna odpowiedz czy to warto czy lepiej z diodami walczyc i czy ktos moze z Was to ptzerobil do a4 98 z a6 c5 00r

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty gadasz... Wskaźnik temp oliwy jesteśmy w trakcie rozpracowywania, immo każdy ogarnięty elektryk Ci zrobi, jeśli masz pin, a jak nie, to Ci wyciągnie z eepromu - i tak musisz licznik kłaść na stół, żeby zrobić korekte licznika tak jak należy, otwarcie drzwi fakt nie zrobisz, bo w a6 to chodzi po module komfortu, a i nie zapominajmy o wskazaniach paliwa w drugą stronę - ale to już jest też ogarnięte, ja czekam tylko na linie hexów, żeby to zmienić u siebie. Najlepiej do a4 to wsadzić licnzik z a4, wtedy masz możliwość w pełni wykorzystać jego funkcje. I jeszcze jedna rzecz w liczniku z a6 - musisz wlutować potencjometr żeby mieć możliwość ściemniania/rozjaśniania natężenia świecenia, bo w a6 regulacja jest na desce, w a4 jest w prawym pokrętle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowujac w/w wypowiedzi kolegow, przy wymianie licznika z a6 (bialy z cyfrowym zegarkiem) do a4 do ogarniecia jest:

- immo - wsad licznika ewentualnie jak sa oba piny to zakodowanie kluczykow

- roznice we wskazaniu zbiornika paliwa - edycja wsadu

- jezeli roznice miedzy tdi a pb lub to rozne wskazania obrotomierza i chyba predkosciomierza rowniez - edycja wsadu

- podswietlenie licznika - potencjometr w a6 c5 jest przy swiatlach

- o wszystkich drzwiach wyswietlanych na fisie mozna zapomniec - a4 ma krancowki a6 ma modul komfortu

- co do wskazan temp oleju to do konca nie wiadomo, jednym dziala innym nie

wiec da sie tak jak ma kolega kaju np i nie tylko on ale licznik dedykowany do a4 napewno latwiej przystosowac i wykorzystuje on wszystkie mozliwosci - wyswietlanie drzwi np:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mogę dodać, to to, że stare kluczyki BEZ PROBLEMU przypiszemy do nowego licznika - "znawcy" tematu zalecają wymianę transpondera na nowy - do tej pory mieliśmy tylko jeden przypadek, że faktycznie transponder padł jak mucha, ale podejrzewam, że po prostu miał już za duże "przeciążenie" próbami, gdyż z tego co pamiętam kolega robił to po raz pierwszy - bez urazy dla niego po prostu mógł gdzieś coś źle zrobić bądź coś podobnego i pastylka padła, ale po wymianie na nową poszło mu bez problemu. Podkreślam, że tylko jeden przypadek napotkałem do tej pory, że pastylka padła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooooo jak fajnie nareszcie sie koledzy postarali i w paru slowach opisali temat chcialem sie upewnic czy to co juz wiem to wszystko DZIEKUJE

wlasnie o to chodzilo

jeszcze ten nieszczesny temat z oliwa zeby to ktos ogarnol

drzwi moge sobie darowac to i tak malo przydatne jak ktos drzwi nie domknie to swiatelko nie zgasn . jedynie bajer wiadomo jak dziala to cieszy

koledzy czyli tak podsumowujac to zostaje tylko do ogarniecia oliwa

aha a jak mam imo 2 a w tym 4B0920981B jest pewnie imo 3 to jak to pogodzic bo nie chce imo off bez sensu pestki kupie bo te w 3 sa zapisywalne 1 tak ???

ogladalem pwre fotek z licznikow i niestety ale ten co mam nie swieci tak ladnie na bialo zimno raczej bialy taaki tam jak moge prosic to wrzuccie koledzy jakies waszych pare fotek

WIELKIE DZIEKI I POKLONY DLA KOLEGOW za odpowiedzi

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu jest kupować pestki, jak wspomniałem - spotkałem do tej pory jeden przypadek tutaj na forum i w swojej "karierze", więc mija się z celem kupowanie od razu nowej pestki... Immo Ci ogarnie bez problemu ogarnięty elektryk, sam jak nie miałeś styczności z tym wcześniej - nie zrobisz tego, tym bardziej, jeśli nie masz pinu do immo. Wtedy musisz pruć eeprom z licznika i wyciągać pin. Co do świecenia... Tutaj masz jak to wygląda u mnie - niestety nie było totalnej ciemni, było szaro, ale kolor już można zauważyć, dodam tylko, że 1/2FIS świecił praktycznie tak samo, a na fotkach zależy w sumie pod jakim kątem się fote robiło, nie raz wychodziło na fotce niebieskawe.

scaled.php?server=593&filename=34720626.jpg&res=landingscaled.php?server=607&filename=dscf5617y.jpg&res=landingscaled.php?server=651&filename=dscf5621j.jpg&res=landingscaled.php?server=513&filename=dscf5622z.jpg&res=landing

---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:37 ----------

Na przykład tutaj na tej focie, jeszcze 1/2FIS było i 1DIN, o matko kiedy to było... :kox:

scaled.php?server=855&filename=dscf5306l.jpg&res=landing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KAJU JESTES GOSC RESPECT

Dzieki

ja nie mam kabla i doswiadczenia z elektr.mechanikiem tez nie jestem ale lubie pogrzebac sam a do mechanika to jak juz mus

mam tu kontakt z kolega z naszego forum po rozmowie powiedzial ze mi moze to ogarnie piny i cala ta zabawe w rezaniu tyle ze mam 250km do niego ale to inny temat

Chodzi mi o to ze nie chce imo off tylko zeby chulal a jak jest u mnie 2 tam pewnie 3 bo nawet nie wiem jak to stwierdzic a w servisie nawet pytalem to czy wystarczy zgrac pamiec czyli eprom i zakodowac kluczyki i bedzie chulalo ?

dzieki za fotki a te ringi masz w macie od dido moze ?Czy juz miales bo sa na wzor Rsa co?

oj kiedy u mnie tak zaswieci ?????

Pozdro miszczu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250+250=500km. Za cene paliwa podjedziesz do elektryka żeby Ci zakodował kluczyki, ogarnął immo i jeszcze się napierdolisz za to. Liczniki po lifcie miały immo3, chodzi mi o te z zegarem cyfrowym. A ringi mam ori, bo mam licznik z a6, tam po lifcie szły ori ringi ;) moja rada: jedz do elektryka niech Ci ogarnie immo i kluczyki. Kabelki, manetki sam sobie ogarniesz... W razie problemów CI pomogę w ostateczności, bo po rozpiskach tutaj w temacie powinieneś sam dać rade :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze 1 pytanie bo ja mam swoja z 98 roku a licznik z 12.12.00 a6 c5ki i teraz pytanko co z temperatura zewn.da rade podpiac z czujnika w zderzaku czy trzeba kminic

i co z ta oliwa rozkmini to ktos

a tak poza tematem w UK siedzisz ? jak Ci tam leci odp.na pw ja w carlisle 4lata zwiedzalem hehehehehh

Pozdro dla ziomali w UK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem, musi podpowiedzieć ktoś z przedliftem. U mnie na strzał temperatura działała. Reszta na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po weekendzie :decayed:

wg mnie lepiej Ci bedzie kupic kabel vag-tacho/commander i samemu sie pobawic z wsadami itp

a piny jak kumaty jestes to tez sam ogarniesz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KAJU JESTES GOSC RESPECT

Dzieki

ja nie mam kabla i doswiadczenia z elektr.mechanikiem tez nie jestem ale lubie pogrzebac sam a do mechanika to jak juz mus

mam tu kontakt z kolega z naszego forum po rozmowie powiedzial ze mi moze to ogarnie piny i cala ta zabawe w rezaniu tyle ze mam 250km do niego ale to inny temat

Chodzi mi o to ze nie chce imo off tylko zeby chulal a jak jest u mnie 2 tam pewnie 3 bo nawet nie wiem jak to stwierdzic a w servisie nawet pytalem to czy wystarczy zgrac pamiec czyli eprom i zakodowac kluczyki i bedzie chulalo ?

dzieki za fotki a te ringi masz w macie od dido moze ?Czy juz miales bo sa na wzor Rsa co?

oj kiedy u mnie tak zaswieci ?????

Pozdro miszczu

20120814133306.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie testow... wykluczylem juz czujnik z miski ( mam dwa ) polaczenie tez jest ok bo wskazuje po przekreceniu stacyjki na goracym... wsad tu tez nie ma nic do rzeczy...

Wczoraj podlaczylem plyte z licznika z a6 przedliftowego - 2x32 1x20 i wskazowka poszla na 180C a bylo gdzies 80-90 nie wiem dlaczego ale mozliwe ze cos nie tak z pinami... mozliwe ze przelutuje ten wskaznik do mojego licznika i zobacze co wtedy...

Nic mi innego juz do glowy nie przychodzi:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1 pinowy w podstawie filtra z tego co widze to nie ma bata zeby to zadzialalo w liczniku a6c5 z12.12.00r

cholera jak to oszukac zeby wogole cos pokazywalo

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

aha jeszcze 1 pytanko

czy jak wloze licznik z a4 polift do przed lifta to tez mi dzrwi i oliwy nie bedzie pokazywac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1 pinowy w podstawie filtra z tego co widze to nie ma bata zeby to zadzialalo w liczniku a6c5 z12.12.00r

cholera jak to oszukac zeby wogole cos pokazywalo

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

aha jeszcze 1 pytanko

czy jak wloze licznik z a4 polift do przed lifta to tez mi dzrwi i oliwy nie bedzie pokazywac ?

Czytałeś ze zrozumieniem moje posty? Z a4 do a4 jak włożysz, to drzwi Ci pokaże :hi: tego może nie dopisałem, ale tylko drzwi kierowcy, jak chcesz, żeby pokazało resztę, to trzeba z prawego słupka pociągnąć kabelki do licznika pod odpowiednie piny - kolorów kabli niestety nie pamiętam, ale jak nie z prawego słupka, no to można pociągnąć z każdej krańcówki osobno :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.. tak sie przymierzam do montazu zegarów z polifta A4 białe podświetlanie i cyfrowy zegar do A4 przedlift z pełnym fisem i 6 zegarami ori. Prepatrzyłem już piny obuzegarów i mam takie pytanie czy ktoś robłrozpiskę dokładną które piny przedifta odpowiadaja dokładnie pinom polifta i gdzie szukac pozostałych pinów których nei było w wiazkach licznika przedliftowego? dodam ze mam oryginalnie mam liczniki z pełnym fisem i 6 zegarami.

Pytam dlatego ze nie wsyztskie piny sa tak samo oznaczone w obu licznikach i nei wszystkei sa w starych kostkach. Czy ktoś robił taką rozpiskę który gdzie sa jakie piny?

drugie pytanie czy ktoś ma może tarcze do diesla 1,9 do licznika poliftowego z cyfrowymzegarem białym podświetlaniem na sprzedaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.. tak sie przymierzam do montazu zegarów z polifta A4 białe podświetlanie i cyfrowy zegar do A4 przedlift z pełnym fisem i 6 zegarami ori. Prepatrzyłem już piny obuzegarów i mam takie pytanie czy ktoś robłrozpiskę dokładną które piny przedifta odpowiadaja dokładnie pinom polifta i gdzie szukac pozostałych pinów których nei było w wiazkach licznika przedliftowego? dodam ze mam oryginalnie mam liczniki z pełnym fisem i 6 zegarami.

Pytam dlatego ze nie wsyztskie piny sa tak samo oznaczone w obu licznikach i nei wszystkei sa w starych kostkach. Czy ktoś robił taką rozpiskę który gdzie sa jakie piny?

drugie pytanie czy ktoś ma może tarcze do diesla 1,9 do licznika poliftowego z cyfrowymzegarem białym podświetlaniem na sprzedaż?

W temacie jest rozpiska pinów przed, międzylifta i lifta, wystarczy, że porównasz po rozpisce :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju Ty chyba zostaniesz opiekunem tego tematu :decayed: a ja dalej nie odpalilem mini lapka by Ci podac ta linie z hex-a od drzwi

Szukuje foty do opisu swojego pudla zbieram sie zbieram sie i zebrac nie moge :facepalm:

Tposejdon tarcze predkosciomierza czy obrotomierza? bo jakas mam chyba ale wydaje mi sie ze obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...