Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Avast tak reaguje na commandera, zapomniałem Ci powiedzieć. Jak będziesz cokolwiek nim robił, to wyłącz wszystkie osłony na 10 minet yyy ekhm.... Minut :decayed: albo nawet i na godzine i wtedy będzie gitara, nie będzie mu odjebywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Witam, dzień dobry, otwieram dzień drugi burzy mózgów, co zrobić z moim licznikiem :decayed:

Dla niewtajemniczonych przypomnę że obrotomierz nie żyje i wyskakuje ciśnienie oleju..

Kodowania w kanałach 60,61,62 ustawione na 0 nie przyniosły rezultatu, kodowania prawidlowe 60 - 1024; 61 - 256; 61 - 1, również nie przyniosły upragnionego rezultatu, zmiana wsadu na licznik Kajowy również nie przyniosła rezultatu, jedynie udowodniła, że istnieje możliwość przerobienia midline na highline :decayed:

Będę wdzięczny za każdy pomysł :hi:

---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ----------

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 16 January 2013, 11:30:24:0

Control Module Part Number: 4B0 920 933 G

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09

Software Coding: 04360

Work Shop Code: WSC 00054

Additional Info: WAUZZZ4B34N047056 AUZ7Z0A2319877

12 Faults Found:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)

49-10 - No Communications - Intermittent

01303 - Telephone Transceiver (R36)

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01315 - Transmission Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01327 - Control Module for Parking Aid (J446)

49-10 - No Communications - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

błędy z licznika... :facepalm:

te na tłusto to od czego są błędy?? od automatycznej skrzynki i błąd komunikacji z sterownikiem silnika?

Pany a istnieje coś takiego jakby format pamięci eeprom i wgranie na nowo wsadu, a nie jakby nadpisywanie?? :wink:

---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ----------

po skasowaniu błędów wyskoczyło to:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 16 January 2013, 11:35:02:0

Control Module Part Number: 4B0 920 933 G

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09

Software Coding: 04360

Work Shop Code: WSC 00054

Additional Info: WAUZZZ4B34N047056 AUZ7Z0A2319877

4 Faults Found:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

czyli wniosek coś mu sie pier**li w bani... :facepalm:

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ----------

reset ECU w vag commanderze, resetuje całą pamięć czy ją usuwa ? :decayed:

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ----------

aby nie być gołosłownym załączam filmik z testem zegarów, wszystko działa jak należy ale...

..zauważyłem coś dziwnego, co na początku nie zwróciło mojej uwagi a teraz tak. A mianowicie, w teście zegarów widzimy że działa kontrolka od grzania świec żarowych.. ale po przekręceniu zapłonu w ogóle się nie pokazuje... a kable, piny, sriny wszystko popodłączane jest okej...

więc Panowie :wtf::wtf:

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ----------

no to mnie Vauxhall pocieszył... istnieją liczniki w ktorych nie idzie wyłączyć CAN`a ale to jeden na 100... czyżbym był tym setnym? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne że pokazuje brak komunikacji z automatyczną skrzynią biegów, widzę kodowanie masz na silnik v6, zmień na 4 cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie też to zauważyłem, nie mogłem zmienić kodowania na wsadzie od Kaju, więc wróciłem do starego wsadu, główne kodowanie ustawiłem na 00340, i dalej nic.. za to błędy dalej podobne:

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 16 January 2013, 14:19:58:0

Control Module Part Number: 4B0 920 933 M

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12

Software Coding: 00340

Work Shop Code: WSC 08336

Additional Info: WAUZZZ4BX4N015530 AUZ7Z0C2440332

5 Faults Found:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

01315 - Transmission Control Module

49-00 - No Communications

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś na forum dojrzałem coś takiego tylko nie wiem jak się to ma do A4

Ja również szukam rozwiązania bo zmieniałem licznik w A6 2003 rok, mam manualną skrzynie a wychodzi ten sam błąd co u Ciebie 01315 znalazłem coś takiego później zobaczę u siebie czy pomoże bo mowa o Passacie B5 Fl z silnikiem AVF

Cytuje z elektrody

"Licznik pochodzi z auta z automatyczną skrzynią biegów. Trzeba zmienić kodowanie licznika 00006 na 00004 w can gateway.

Temat stary, ale rozwiązania brak, więc dopisałem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie tez to przeczytałem ale w jaki kanal to jest... :whistling:

---------- Post dopisany at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ----------

gdzieś na forum dojrzałem coś takiego tylko nie wiem jak się to ma do A4

Ja również szukam rozwiązania bo zmieniałem licznik w A6 2003 rok, mam manualną skrzynie a wychodzi ten sam błąd co u Ciebie 01315 znalazłem coś takiego później zobaczę u siebie czy pomoże bo mowa o Passacie B5 Fl z silnikiem AVF

Cytuje z elektrody

"Licznik pochodzi z auta z automatyczną skrzynią biegów. Trzeba zmienić kodowanie licznika 00006 na 00004 w can gateway.

Temat stary, ale rozwiązania brak, więc dopisałem"

ja włąsnie mam licznik z A6 z 2003 roku... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag adres 19 can gateway ...

Select 19 (CAN-Gateway)

Coding -> Function 07

+00002 - ABS installed

+00004 - Airbags installed

ale nie wiem czy cokolwiek ruszy w A4, zobacz jak masz kompa pod ręką

---------- Post dopisany at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ----------

Na niemieckich forach piszą że CAN-gateway jest w A6 4B (czyli c5) w liczniku także być może uda się usunąć komunikację ze skrzynią przez odpowiednie kodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra ale ja nie mogę wejść w can - gateway... mam auto przedliftowe to wiesz.. mam cały czas brak komunikacji ze sterownikiem przy próbie połączenia... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyba a takie pytanie, jak kanał 60 zerowaleś, to wpisywałeś 0 czy 00000?

P.s. Kaju, w a4 można zmodyfikować wsad, aby mieć dostęp do 19 kanału ? podświetlane wskazówki po zapłonie były w cipeczke :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj 00000, moze pomoże. W sumie dziwne to wszystko, może i serio ten licznik obsługuje jedynie can... A testowałeś obrotek po adaptacji immo ? bo widzę po filmiku że adaptacji nie było. Spróbuj pierw zgrać immo, później zrób reset commanderem, ustaw kanały na 00000, i znów reset commanderem i wtedy patrz czy działa.

Można prosić wsad ? :decayed:

aaa ten żółty alladyn to nie jest cisnienie oleju, tylko poziom oleju. Ciśnienie oleju to masz duży wykrzyknik na całym fisie, i do tego 3 razy piszczy. Jeżeli tego piszczenia nie masz znaczy że w liczniku wyłaczył się can, a to oznacza że sygnał obrotów musisz mieć poprostu źle wpiety. O ile pamietam był to chyba zielony przewód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj 00000, moze pomoże. W sumie dziwne to wszystko, może i serio ten licznik obsługuje jedynie can... A testowałeś obrotek po adaptacji immo ? bo widzę po filmiku że adaptacji nie było. Spróbuj pierw zgrać immo, później zrób reset commanderem, ustaw kanały na 00000, i znów reset commanderem i wtedy patrz czy działa.

Można prosić wsad ? :decayed:

aaa ten żółty alladyn to nie jest cisnienie oleju, tylko poziom oleju. Ciśnienie oleju to masz duży wykrzyknik na całym fisie, i do tego 3 razy piszczy. Jeżeli tego piszczenia nie masz znaczy że w liczniku wyłaczył się can, a to oznacza że sygnał obrotów musisz mieć poprostu źle wpiety. O ile pamietam był to chyba zielony przewód

spróbuje z tymi zerami, jak pokonał mnie ciąg cyferek to chyba się pochlastam... :facepalm:

adaptacji nie było bo i po co?? immo poza zegarami, przedlift 96... :whistling:

test jest przeprowadzany na zapłonie a nie włączonym silniku, a alladyn sie drze na włączonym, dlatego go nie widzisz... jeszcze tyle umiem odróżnić, sensor od ciśnienia oleju... :decayed:

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

a rozwiń swoje mysli co do vag commandera, o co chodzi z resetem i ustawianiem wartości 00000 z pod commandera, bo nie ponimaju... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku :) a 00000 ustawiasz vcdsem :)

Sory nie zauważyłem ze masz 96 :) czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku :) a 00000 ustawiasz vcdsem :)

Sory nie zauważyłem ze masz 96 :) czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe :decayed:

co do reseta to wiem wiem, myslałem że masz jakąś ukryta opcję.. :facepalm:

no cóż lipę mam ale mógłbyś coś wymyśleć a nie mówić że mam lipę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś gdzieś kiedyś czytałem, że automat ma sterowanie skrzyni po canie i (tu nie jestem pewien) silnik również, a przynajmniej komputer. :eusathink:

No ale nie ma tego złego, bo inni wiedzą przynajmniej już, że nie kupować licznika z automata:naughty:

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ----------

A ze skrzyni chyba idzie sygnał na obrotomierz, czy tak? Więc pewnie wymiana czujnika odpowiedzialnego za to na taki działający na CANie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku :) a 00000 ustawiasz vcdsem :)

Sory nie zauważyłem ze masz 96 :) czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe :decayed:

co do reseta to wiem wiem, myslałem że masz jakąś ukryta opcję.. :facepalm:

no cóż lipę mam ale mógłbyś coś wymyśleć a nie mówić że mam lipę :decayed:

Myśle myślę i mało z tego jest. Skoro can nie daje się wyłączyć, leżysz i robisz pod siebie. Ja bym dał wsad z jakiejś a4 00r i wtedy próbował to ogarniać. Bo z tego coś mi sie wydaje ze nic nie będzie.:thumbdown:

---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ----------

Coś gdzieś kiedyś czytałem, że automat ma sterowanie skrzyni po canie i (tu nie jestem pewien) silnik również, a przynajmniej komputer. :eusathink:

No ale nie ma tego złego, bo inni wiedzą przynajmniej już, że nie kupować licznika z automata:naughty:

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ----------

A ze skrzyni chyba idzie sygnał na obrotomierz, czy tak? Więc pewnie wymiana czujnika odpowiedzialnego za to na taki działający na CANie

Licznik czy manual czy automat nie ma różnicy. Sygnał obrotomierza jest brany z ecu, tak samo sygnał ciśnienia. Jeżeli wymieniać to ecu silnika, a nie czujnik, sam czujnik nie ma jak wysyłać info po canie, musi być za to odpowiedzialny jakiś moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj informacji o tym czujniku obrotów w skrzyni pracującego na Canie, czy coś w tym stylu :wink:

edit: a no chyba ze tak....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznika

a z obrotkiem to kombinowac z wsadami

Kaju nie ma czasem automata?:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...