bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 A jakbym wtyczkę od zapalniczki samochodowej połączył z wtyczka od licznika to da rade to wtedy żeby np jeździć nie audi po szrotach i sprawdzać tak sobie licznik podłączając pod zapalniczkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin6 1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 A jakbym wtyczkę od zapalniczki samochodowej połączył z wtyczka od licznika to da rade to wtedy żeby np jeździć nie audi po szrotach i sprawdzać tak sobie licznik podłączając pod zapalniczkę ? O widzisz, dobry pomysł! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 no jasne. Najlepiej jakbyś miał niebieską kostkę licznika, połączył dwie masy i dwa plusy pod gniazdo zapalniczki jak trzeba i heja. Dobra koncepcja, aby szybko podłączyć licznik pod zasilanie i sprawdzić działanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 No i git , teoretycznie taki home made będzie można w chacie podłączać w taki sposób ze gniazdo zapalniczki podłączamy do kontaktu 220 poprzez adapter z allegro za 5 zł czyz nie ? Ale tu juz chyba by trzeba dać bezpiecznik miedzy gniazdo a wtyczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 No można bedzie od biedy. Chodzi o to że w aucie prąd z aku jest stabilizowany. Natomiast z takim adapterkiem z 220V na gniazdo zapalniczki prąd nie jest już taki jak z aku. Jeśli chcesz w domu tylko odpalać licznik i nic wiecej to da rade. Ale jak bedzeisz chciał na stole wgrywać wsady itp. to na Twoim miejscu kupiłbym najtańszy zasilacz do cb nawet ok 2A ceny już od 30zl. Ja tak zrobiłem, wmontowałem w niego gniazdo zapalniczki i wszystko co pod 12V na nim uruchamiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Nie nie chodzi tylko o sprawdzanie licznika , no juz kukalem na te zasilacze Elektryk ze mnie żaden dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 To do sprawdzenia sie nadaje. Licznik nie pobiera dużo prądu, ale te przejściówki generują duże zakłócenia co przy programowaniu ma bardzo duży wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Pany licznik z pełnym fis-em potrzebuje z zegarkiem analogowym ! Pisać na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 1 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Kurde ale to licznik już na nowy typ wtyczki środkowej, i nie od ajla... LipaWystukane z Pegasusa kolego przecież pisałem że mam wsad od 1.8 a to pewnie to samo jak chcesz to mogę ci wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie jest to samo bo silniki ajl miały własny numer liczników, zresztą sam miałem dwa liczniki od 1.8t i żaden nie działał z kompem od ajla Wystukane z Pegasusa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon51 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Koledzy może ktoś z was ma jakiś pomysł albo patent? Jakiś czas temu wymieniłem licznik na fis, ale oczywiści fis blakł po jakimś czasie, więc go wymieniłem i teraz mam problem bo nowy fis świeci dużo jaśniej niż poprzedni, jest spora różnica między wyświetlaczem daty, godziny czy przebiegu a fisem. Może ktoś miał taki problem po wymianie fisa? Jak to ogarnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 1 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nie jest to samo bo silniki ajl miały własny numer liczników, zresztą sam miałem dwa liczniki od 1.8t i żaden nie działał z kompem od ajlaWystukane z Pegasusa no ok skoro tak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Koledzy może ktoś z was ma jakiś pomysł albo patent? Jakiś czas temu wymieniłem licznik na fis, ale oczywiści fis blakł po jakimś czasie, więc go wymieniłem i teraz mam problem bo nowy fis świeci dużo jaśniej niż poprzedni, jest spora różnica między wyświetlaczem daty, godziny czy przebiegu a fisem. Może ktoś miał taki problem po wymianie fisa? Jak to ogarnąć? można by np jakiąś folię/filtr takie używa się w fotografi, przciemniający umieścić pod wyświetlaczem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon51 0 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 masz jakieś foto takiego filtra, bo nie wiem jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam po jakim czasie,po ilu kilometrach zegar temperatury oleju lapie u was odpowiednia temperature i ile powinna wynosic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam po jakim czasie,po ilu kilometrach zegar temperatury oleju lapie u was odpowiednia temperature i ile powinna wynosic. 80-130 jest temperatura pracy oleju, a mi łapie dość szybko, szybciej niż woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam po jakim czasie,po ilu kilometrach zegar temperatury oleju lapie u was odpowiednia temperature i ile powinna wynosic. 80-130 jest temperatura pracy oleju, a mi łapie dość szybko, szybciej niż woda To pewnie cos zle podlaczylem,lub czujnik na zlom. Kabel temp. oleju od licznika przedlift ma isc do kompa do kabla niebiesko bialego w pierwszej kostce od nadkola ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam po jakim czasie,po ilu kilometrach zegar temperatury oleju lapie u was odpowiednia temperature i ile powinna wynosic. 80-130 jest temperatura pracy oleju, a mi łapie dość szybko, szybciej niż woda To pewnie cos zle podlaczylem,lub czujnik na zlom. Kabel temp. oleju od licznika przedlift ma isc do kompa do kabla niebiesko bialego w pierwszej kostce od nadkola ? A czemu na złom? Nie pokazuje Ci czy co? Tutaj ten temat jest kminiony długo i nie ma rozwiązania do tej pory, zależy co tam Ci siedzi jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Przy kompie w pierwszej wtyczce mam 2 kable koloru niebiesko bialego wiec moze tu cos pomylilem.Obecnie temp oleju podnosi sie do 60*C i dalej nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a jeździłeś autem? po kilku kilometrach dopiero się rozgrzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się