Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Dla przypomnienia EMULATOR SENSORA OLEJU

The_A4_Dario_sch_emul.jpg

Nie do konca sprawdzilem ale.....to z polaczeniem licznika z a4 2.5 temp tez dziala z ori silnikiem i czujnikiem w podst.Vauxhall sory za sapy czujnik nowy sie nadaje do miezenia temp.w d,,,,umarlaka wsadzilem stary uzywka i 95 st jest

:hi:

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ----------

Czyli co a czym sie tak naprawde roznia te tansze i drozsze od viakena COMANDERY oczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany, oświadczam, że kończę ze spamem w tym temacie - odpowiadam tylko na temat :hi:

w końcu Ci u góry maja dośc Twego pirtolenia? :grin::grin::banan:

kupując b6 przelało szale goryczy na górze..

od jutra topnieje mu staż na forum..

ja juz nr telefonu skasowałem.

:dziura::dziura:

---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ----------

lbl?

czy to nie plik z vag'a? (etykiety)

?

Ja już z nim nie gadam odkad ma b6...:whistling:

:grin::grin:

Vag commander odczytuje .lbl:wink:

Masz cos do B6 ? :D Jakos jak dupke moja beszostka woziles to sie morda cieszyla :)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Morda sie cieszyla, bo wesoło mi było że tyle młodsze auto od mojego jest po prostu od niego gorsze a przede wszystkim woooooooooooooooooooolniejsze aby nie powiedziec ze Twe beszesc jest mułowate :grin:

Sam nie wiesz co mowisz :)) Ty sie cieszyles ze miales zaszczyt siasc za kolkiem takiej maszyny ze nawet o niej nie sniles. Co nie zmienia faktu ze mi ja zajebales. Ty wiesz gdzie :D

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj wczorajszy OT przy dziesiejszym waszym to maly pikus :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nie mam u siebie fisa i szukam schematu podlaczenia czerwonej kostki ma ktos moze??

---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:08 ----------

jeszcze jedno pytanie wg rozpiski spalanie podajemy na niebieska kostke pin 25? czy na czerwona na pin 1??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dziekowac a wie ktos moze czemu po podlaczeniu na stole nie wlacza sie fis?

---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ----------

podswietlenie tez nie rusza...

---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ----------

+ podaje na pin1 mase na piny 7,9,24 w niebieskiej kostce

---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:53 ----------

ok poszlo potrzebowal +12 na 23pin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak :decayed:

Mam wgrany obecnie wsad d13 od miska

Efekt taki jak pisał czyli wskazowka idzie wyżej i leci na chyba faktyczna temperaturę

Po wgraniu d12 933b sytuacja ta sama, na d11 opadała Total w dół

Ogólnie była chwila grozy bo po wgraniu byle jakiego wsadu przy próbie adaptacji vinu i immo wypierdalalo mulfunction i h*j

Rzutem na taśmę po odpieciu aku odwiesilo się i zabanglalo

Arre na wsadzie d11 jednak przeleciałem dzisiaj 200 km bez otwierania maski etc oil min brak , czyli jesteś niestety samotny z tym problemem

Ostateczny test jutro jak będę wracał do domu i czy z zimnego totalnie podczas jazdy ruszy wskazowka w gore , bo sprawdzałem na razie tylko na ciepłym i jest jak wyżej czyli idzie za wysoko i opada na faktyczną

Ogólnie chyba lepiej juz nie będzie

Arre ten angol to miałeś tej samej wersji co stary licznik czyli np czy oba były d11 d12 czy d13 bo widzisz u mnie jeśli był starszy wsad to nie działało, po wgraniu tego samego lub wyższego efekt jakiś jest

Może u Cibie wynika to z różnicy wersji bo chyba tego jeszcze nie pisałeś

Ale teraz wiem ze chyba następnym razem wgranie wsadu i adaptacje ogarne sam bo widziałem jak to robi :naughty:

Kanał chyba 50 gdzie wartość była 3200 wpisywał pin immo który mam i adaptowalo vin

:naughty:

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

A i na sto procent mam immo 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest ktos z dolnegoslaska co chciałby mi to zrobić w mojej 1,9tdi 98rok ? (za oplata)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piernicze ale sie tu sieczka robi

Pany jaka roznica w tych commanderach ? oprocz ceny

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ----------

Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak :decayed:

Mam wgrany obecnie wsad d13 od miska

Efekt taki jak pisał czyli wskazowka idzie wyżej i leci na chyba faktyczna temperaturę

Po wgraniu d12 933b sytuacja ta sama, na d11 opadała Total w dół

Ogólnie była chwila grozy bo po wgraniu byle jakiego wsadu przy próbie adaptacji vinu i immo wypierdalalo mulfunction i h*j

Rzutem na taśmę po odpieciu aku odwiesilo się i zabanglalo

Arre na wsadzie d11 jednak przeleciałem dzisiaj 200 km bez otwierania maski etc oil min brak , czyli jesteś niestety samotny z tym problemem

Ostateczny test jutro jak będę wracał do domu i czy z zimnego totalnie podczas jazdy ruszy wskazowka w gore , bo sprawdzałem na razie tylko na ciepłym i jest jak wyżej czyli idzie za wysoko i opada na faktyczną

Ogólnie chyba lepiej juz nie będzie

Arre ten angol to miałeś tej samej wersji co stary licznik czyli np czy oba były d11 d12 czy d13 bo widzisz u mnie jeśli był starszy wsad to nie działało, po wgraniu tego samego lub wyższego efekt jakiś jest

Może u Cibie wynika to z różnicy wersji bo chyba tego jeszcze nie pisałeś

Ale teraz wiem ze chyba następnym razem wgranie wsadu i adaptacje ogarne sam bo widziałem jak to robi :naughty:

Kanał chyba 50 gdzie wartość była 3200 wpisywał pin immo który mam i adaptowalo vin

:naughty:

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

A i na sto procent mam immo 3

Jak bys miał immo 2 nie trzeba by było żadnego vinu przypisywać tylko adaptacja kluczy i bangla. Ciekawe dlaczego jedni mają immo 2 a inni immo 3 a rocznikowo to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie mam pytanko czy avancie 1,9tdi,rocznik 98 s-line byl orginalnie montowany licznik z wskaznikiem temperatury oleju i napiecia? czy to przekladka?

Ya pyerdole :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machina

Ja mam auto z 11.2000 modelowo po vinie wychodzi 2001 dlatego immo 3

jeśli masz auto starsze niż listopad to masz modelowo 2000

tu jest różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Machina

Ja mam auto z 11.2000 modelowo po vinie wychodzi 2001 dlatego immo 3

jeśli masz auto starsze niż listopad to masz modelowo 2000

tu jest różnica

I tu sięnie zgodzę. Moje B5 było z któregoś lipca i był to już model 2000 w VINie. Dziękuję dobranoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zgadza się a nie mi tu macisz :kox:

Miałeś lipiec 2000 i modelowo w vinie 2000

do listopada wszystkie modelowo były 2000

a listopad i grudzień 2000 były modelowo 2001

przecież napisałem ze starsze niż listopad czyli od stycznia do listopada 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zgadza się a nie mi tu macisz :kox:

Miałeś lipiec 2000 i modelowo w vinie 2000

do listopada wszystkie modelowo były 2000

a listopad i grudzień 2000 były modelowo 2001

przecież napisałem ze starsze niż listopad czyli od stycznia do listopada 2000

1999 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz to może w tym roku tak robili, z dwóch źródełl sięe juz dowiedziałem ze akurat w 2000 w listopadzie była zmiana modelu i wychodzi na to ze zmiana z immo 2 na immo 3

ale mowie mam pin immo wiem jak z pozycji vcds przepisać vin i immo wiec myślę ze następnym razem jak będę miał zmienić np licznik na ori Eu to dam rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz to może w tym roku tak robili, z dwóch źródełl sięe juz dowiedziałem ze akurat w 2000 w listopadzie była zmiana modelu i wychodzi na to ze zmiana z immo 2 na immo 3

ale mowie mam pin immo wiem jak z pozycji vcds przepisać vin i immo wiec myślę ze następnym razem jak będę miał zmienić np licznik na ori Eu to dam rade

U mnie w 1999 już siedział immo3. Pełnoliftowe zegary w a4, czyli białem podświetlenie, leciały już na immo 3 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego ja musiałem przepisywać vin i immo do nowego licznika a ty nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlaczego ja musiałem przepisywać vin i immo do nowego licznika a ty nie ?

Bo życie jest brutalne!

:dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Pany.... czyli jak będę miał licznik pochodzący z 1.9tdi 115km, to już raczej też będzie immo3...

Bo te AJM to chyba tylko w 2001 były.

Zgada się to z moim 99r, model 2000? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...