grippen Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Tadzik nie wiesz co zrobić podjedź do naszych speców jest ich dwóch i ogarną tą w 2 godzinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Kaju Ty chyba zostaniesz opiekunem tego tematu a ja dalej nie odpalilem mini lapka by Ci podac ta linie z hex-a od drzwiSzukuje foty do opisu swojego pudla zbieram sie zbieram sie i zebrac nie moge Tposejdon tarcze predkosciomierza czy obrotomierza? bo jakas mam chyba ale wydaje mi sie ze obroty... jakbyś miał liftową tarczę prędkościomierza EU, to chętnie przygarnę ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:45 ---------- Tadzik nie wiesz co zrobić podjedź do naszych speców jest ich dwóch i ogarną tą w 2 godzinki Kto gdzie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Karol 1. Grzanek85 2. Nosb KIELCE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ci to w ogóle rezacze konkret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tposejdon Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 he pewnie tak tylko do nich sie dopchać to wiesz jak jest:) z Grzankiem sie musze zgadać.. co do tarcz to w sumie potrzebuje obu bo liczniki mam z polifta 1,8 T angol a potrzebuje na 1,9 diesla europe przerobić Grzanek pewnie ma cos w tej swojej składnicy różności musze z nim temat obgadać.. Co do rozpiski pinów to wiem ze wystarczy porównać z przed i polifta i to właśnie zrobiłem problem w tym ze nie wszystko sie pokrywa i niektóre sygnały trzeba ciągnąć z innych sterowników. Chodziło mi o to czy Ktoś zamieścił taką rozpiskę gdzie ich szujkac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kaju ja pytalem czy imo i oliwa zachula w moim jak wrzuce z 4 polifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Kolego miales juz odpowiedz... imo to kwestia czy bedziesz mial dwa piny - starego i nowego licznika - wtedy kodowanie kluczykow Nie masz pina-pinow wtedy grzebanie we wsadzie. Oliwa jest zagadka teoretycznie powinna dzialac/ jednak nie zawsze i dlaczego tego chyba nikt nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 pinow nie mam wiec grzanek i tak bedzie musial mi wyciagnac wsady poprzerzuca on ta wie co cza z tym ogarnac ja mam ogolnie z a6c5 ale zastanawiam sie czy tego nie sprzedac zamienic na z4ki zeby latwiej bylo toto ogarnac i zeby wiecej chulalo gadzetow czyli w polifcie dzrwi sa z krancowek nie z modulu tak ? oliwa w moim nie zachula mam w podstawie filtra czujnik lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Ten blat z c5 masz z idealnym fisem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ideal po 160tys.w milach ale to maly problem nawet plomby mial ale chcialem paproszki z pod tych 2 pokretel wydmuchac i je zerwalem ale mam fotki ori, ogolnie ladny jest dlatego tak sie zastanawiam co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Kolego The a4: szukaj sobie fisa z a4 lifta z totalnie rozjebanym FISem i przełóż tam ten z blatu z a6. Oliwa to jeszcze ruletka - piszę jeszcze, bo może arre coś z tym jednak ogarnie - ja nie mam dostępu w tej chwili do sprzętu... A co do drzwi odpowiadam: tak, w a4 szedł sygnał po krańcówkach, a nie po module komfortu, gdyż w a4b5 nie był montowany moduł komfortu - dopiero w b6. C5 już miał moduł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Właśnie sie zastanawiam czy by mi moze kolega nie podesłał tego licznika na testy oliwy - wykluczył bym calkiem wine licznika mojego - za przesylki bym zaplacil. ewentualnie jak w dobrej cenie to kupil bo niechce mi sie narazie lutowac tego wskaznika oliwy - wlasnie opis swojej kozy skonczylem, jutro foty z kalkulatora i wrzuce calosc w moje CCCO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 he pewnie tak tylko do nich sie dopchać to wiesz jak jest:) z Grzankiem sie musze zgadać.. co do tarcz to w sumie potrzebuje obu bo liczniki mam z polifta 1,8 T angol a potrzebuje na 1,9 diesla europe przerobić Grzanek pewnie ma cos w tej swojej składnicy różności musze z nim temat obgadać.. Co do rozpiski pinów to wiem ze wystarczy porównać z przed i polifta i to właśnie zrobiłem problem w tym ze nie wszystko sie pokrywa i niektóre sygnały trzeba ciągnąć z innych sterowników. Chodziło mi o to czy Ktoś zamieścił taką rozpiskę gdzie ich szujkac. Tadziu musimy się zgadać to byśmy razem podskoczyli do niego ja będe chciał żeby mi wyciągnął pin i zakodował kluczyk jeszcze jeden. A to dla niego 3 minuty roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 KOLEDZY dochodze do wniosku ze jednak wloze licznik z 4ki i przelutuje diody tak chyba bedzie wiecej pociechy z gadzetow wkoncu po cos zmieniam licznik tak? i teraz pytanko jakie te diody jesli ma ktos doswiadczenie to niech sie podzieli to tylko narazie plan bo juz mam dosc rozkminy co z ta oliwa itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tposejdon Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Tadziu musimy się zgadać to byśmy razem podskoczyli do niego ja będe chciał żeby mi wyciągnął pin i zakodował kluczyk jeszcze jeden. A to dla niego 3 minuty roboty Nie ma sprawy ja to najwcześniej w przyszłym tygodniu do niego zadzwonie bo sie musze z robota odrobić troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 gdzie podłączyć się z temperaturą jeśli mam klimatronik? ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ---------- Ktoś tu się zna na kabelkomanii? na fisie z podłączonym sygnałem spalania pokazuje mi 10L/100 ciągle bez wzgledu na przygazówkę, z odpietą czerwoną kostką również jak to ugryźć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Adaptacja. Nie pamiętam który kanał, prawdopodobnie 30, tam wartość między 96 a 128 trzeba ustawić, to jest też korekcja do spalania, tak mi się kojarzy - rok czasu tego nie robiłem i nie pamiętam a nie mam wglądu. Ty czekaj czekaj... A masz podpięty sygnał do ECU? To raz, czy przy tej dziesiątce jest symbol fi? Takie kółeczko przekreślone? Przejedź się i dopiero wtedy zobacz, czy coś się zmienia, bo to może być średnie pokazane, ja też tak miałem, jak przełączyłem na chwilowe, to pokazywało 51 musiałem korygować w adaptacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 gdzie podłączyć się z temperaturą jeśli mam klimatronik?---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 08:48 ---------- Ktoś tu się zna na kabelkomanii? na fisie z podłączonym sygnałem spalania pokazuje mi 10L/100 ciągle bez wzgledu na przygazówkę, z odpietą czerwoną kostką również jak to ugryźć? jeżeli sprawdzałeś na postoju to gazowanie nic nie zmieni, przejedź się kawałek i wtedy powinno pokazywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 już to ugryzłem, pokazuje mi spalanie, chwilowe jest dziwne, aktualizuje się tak co 1-2 sec, idzie zrobić, żeby na bieżąco się aktualizowało? ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- znajdę gdzieś na forum rozpiskę pinów klimatronica? bo gdzieś tam muszę się wpiąć w temperature Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Tak jak napisałem Ci na PW, aktualizacja sygnału jest co około sekundę, nic z tym nie zrobisz, musisz się cieszyć tym, co jest a rozpiska gdzieś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się