Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe....

z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :]

takze obie z tylu sa dwu pinowe :)

na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera :naughty: i tu trzeba by krańcówki pozmieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe....

z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :]

takze obie z tylu sa dwu pinowe :)

na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera :naughty: i tu trzeba by krańcówki pozmieniać

no to na to kolego juz pisalem :) napewno kazda z nich jest ze tak powiem osobnym zasilaniem :) bo robilem rowniez podswietlenie pod drzwiami... na ziemie jak otwierasz drzwi... i w kazdych dziala osobno :)

no tak.... ale jezeli ja mam immo w kompie... a nie w liczniku... to jedno z drugim zacznie sie grysc czy jak? bo caly czas tegonie moge zrozumiec :) co moze byc nie tak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to żarówka do wyjęcia będzie bo będzie migać :decayed:

---------- Post dopisany at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:33 ----------

nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe....

z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :]

takze obie z tylu sa dwu pinowe :)

na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera :naughty: i tu trzeba by krańcówki pozmieniać

no to na to kolego juz pisalem :) napewno kazda z nich jest ze tak powiem osobnym zasilaniem :) bo robilem rowniez podswietlenie pod drzwiami... na ziemie jak otwierasz drzwi... i w kazdych dziala osobno :)

no tak.... ale jezeli ja mam immo w kompie... a nie w liczniku... to jedno z drugim zacznie sie grysc czy jak? bo caly czas tegonie moge zrozumiec :) co moze byc nie tak :)

Nie no, ewentualnie szczekać i warczeć :nabijasie::decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie jak cos to tak zrobie :))

no to bede chyba podmie3nial w takim razie licznik... tym bardziej ze u mnie ucieklo kilka linii :)

dzieki chlopaki za pomoc jak cos bede pytal (czytal )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam jie ma żarówki tylko dioda :naughty: to trzeba nóżkę od diody odlutować tylko trzeba uważać żeby zegarów nie ud***ć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soorrrrrryy Kaju moze i pisales nie doczytalem sorry man

a ma ktos doswiadczenie z wymiana diod ?????????

Z prędkościomierzem i obrotomierzem niema problemu podmieniasz diody i jest OK, problem jest z "małymi" wskaźnikami bo przy czerwonym podświetlaniu są tylko dwie diody i jeżeli je wymienisz na białe to również wskazówka będzie się świecić na biało, trzeba dołożyć czerwoną diodę dla wskazówki i zrobić jakąś osłonkę aby kolory się nie mieszały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle

a Ty bin85 coś takiego rezales ?

wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini

problem tylko 1 jakie diody ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle

a Ty bin85 coś takiego rezales ?

wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini

problem tylko 1 jakie diody ???????

Wymieniłem diody ale tylko przy prędkościomierzu, miałem licznik z uszkodzonym fisem i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, tylko że diody miałem zielone

Diody np takie. DIODY LED SMD super jasne 3528 PLCC2 różne kolory (2581470057) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Może okazać się że trzeba będzie wymienić rezystory na zasilaniu ponieważ czerwona dioda świeci przy niższym napięciu i białe będą słabo świecić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. zalozylem nowy watek ale raczej nie chetnie sie ludzie wypowiadaja. oto problem.

zmienilem licznik na fisa. licznik byl anglik ale przekodowane wszystko na eu. tylko zostal stary przebieg i z moim sie nie zgadza jest za duzy. mam vag k+can i robie to programem k+can commander pin imo odczytuje przebieg z licznika ktory jest teraz odczytuje jak klikam zeby zmienic i wpisze przebieg ktory chce zeby byl wyswietlany na liczniku to chwile mysli widac ze zegary migna i d*pa przebieg zostaje ten co byl.

co mam z tym zrobic czy tylko tacho to ruszy czy jak??

nr licznika

vdo 110.208/837/004 audi 8 D0 919 036 BX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jakbys podjechał na spota w twojej okolicy to pewnie tam ktoś bedzie miał vag tacho to ci pomoze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle

a Ty bin85 coś takiego rezales ?

wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini

problem tylko 1 jakie diody ???????

Wymieniłem diody ale tylko przy prędkościomierzu, miałem licznik z uszkodzonym fisem i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, tylko że diody miałem zielone

Diody np takie. DIODY LED SMD super jasne 3528 PLCC2 różne kolory (2581470057) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Może okazać się że trzeba będzie wymienić rezystory na zasilaniu ponieważ czerwona dioda świeci przy niższym napięciu i białe będą słabo świecić

......moje pytanie ....czy Ty grzebales sie cos z rezystorami ? diody wlasnie takie chcialem nawet od niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rezystorów nie zmieniałem ale miałem zielone diody a one również mają niższe napięcie pracy niż białe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey

mysle ze da rade to ogarnac jezeli sie chce zeby wszystki funkcje dzialaly a masz jakis fotki jak Ci wyszlo po zmianie diod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

przeczytałem wszystko...............

Ale mam teraz kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi:

1) czy da radę wyłączyć to ostrzeżenie o niskim poziomie oleju w liczniku po 2 lifcie z czujnika z misy (otóż mam afn i tego czujnika na 99% nie posiadam);

2) czy licznik po drugim lifcie ma w końcu immo 2 czy immo 3?

Z góry podziękował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) nie będzie Ci nawet japy darł o to, bo niby skąd ma wziąć sygnał o niskim poziomie

2) wielokrotnie wspominane immo3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

Dzięki.

Ale póki co, to jak mam podłączyć immo2 w Ecu do licznika z immo3?

Wystarczy, że normalnie zaadoptuje kluczyki?

Bo mam auto po 2 lifcie, ale jeszcze z czerwonymi zegarami...

Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...