grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe.... z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :] takze obie z tylu sa dwu pinowe na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera i tu trzeba by krańcówki pozmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe.... z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :] takze obie z tylu sa dwu pinowe na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera i tu trzeba by krańcówki pozmieniać no to na to kolego juz pisalem napewno kazda z nich jest ze tak powiem osobnym zasilaniem bo robilem rowniez podswietlenie pod drzwiami... na ziemie jak otwierasz drzwi... i w kazdych dziala osobno no tak.... ale jezeli ja mam immo w kompie... a nie w liczniku... to jedno z drugim zacznie sie grysc czy jak? bo caly czas tegonie moge zrozumiec co moze byc nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 no to ok tylko będziesz mieć świecącą kontrolke immo ale to też da rade zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 No to żarówka do wyjęcia będzie bo będzie migać ---------- Post dopisany at 12:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:33 ---------- nie bedzie do poki nie wymieni krancowek.... w 96 krancowka od pasazera i tylne sa spiete razem... i sa jedno pinowe.... z krancowkiami mam juz zalatwione bo robilem podswietlenie pod drzwi a na nogi :] takze obie z tylu sa dwu pinowe na pewno bo przecież tylne drzwi mają wspólny sygnał z drzwiami pasażera i tu trzeba by krańcówki pozmieniać no to na to kolego juz pisalem napewno kazda z nich jest ze tak powiem osobnym zasilaniem bo robilem rowniez podswietlenie pod drzwiami... na ziemie jak otwierasz drzwi... i w kazdych dziala osobno no tak.... ale jezeli ja mam immo w kompie... a nie w liczniku... to jedno z drugim zacznie sie grysc czy jak? bo caly czas tegonie moge zrozumiec co moze byc nie tak Nie no, ewentualnie szczekać i warczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 no dokladnie jak cos to tak zrobie ) no to bede chyba podmie3nial w takim razie licznik... tym bardziej ze u mnie ucieklo kilka linii dzieki chlopaki za pomoc jak cos bede pytal (czytal ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 tam jie ma żarówki tylko dioda to trzeba nóżkę od diody odlutować tylko trzeba uważać żeby zegarów nie ud***ć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 soorrrrrryy Kaju moze i pisales nie doczytalem sorry man a ma ktos doswiadczenie z wymiana diod ????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 soorrrrrryy Kaju moze i pisales nie doczytalem sorry mana ma ktos doswiadczenie z wymiana diod ????????? Z prędkościomierzem i obrotomierzem niema problemu podmieniasz diody i jest OK, problem jest z "małymi" wskaźnikami bo przy czerwonym podświetlaniu są tylko dwie diody i jeżeli je wymienisz na białe to również wskazówka będzie się świecić na biało, trzeba dołożyć czerwoną diodę dla wskazówki i zrobić jakąś osłonkę aby kolory się nie mieszały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle a Ty bin85 coś takiego rezales ? wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini problem tylko 1 jakie diody ??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle a Ty bin85 coś takiego rezales ? wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini problem tylko 1 jakie diody ??????? Wymieniłem diody ale tylko przy prędkościomierzu, miałem licznik z uszkodzonym fisem i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, tylko że diody miałem zielone Diody np takie. DIODY LED SMD super jasne 3528 PLCC2 różne kolory (2581470057) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Może okazać się że trzeba będzie wymienić rezystory na zasilaniu ponieważ czerwona dioda świeci przy niższym napięciu i białe będą słabo świecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 witam. zalozylem nowy watek ale raczej nie chetnie sie ludzie wypowiadaja. oto problem. zmienilem licznik na fisa. licznik byl anglik ale przekodowane wszystko na eu. tylko zostal stary przebieg i z moim sie nie zgadza jest za duzy. mam vag k+can i robie to programem k+can commander pin imo odczytuje przebieg z licznika ktory jest teraz odczytuje jak klikam zeby zmienic i wpisze przebieg ktory chce zeby byl wyswietlany na liczniku to chwile mysli widac ze zegary migna i d*pa przebieg zostaje ten co byl. co mam z tym zrobic czy tylko tacho to ruszy czy jak?? nr licznika vdo 110.208/837/004 audi 8 D0 919 036 BX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 kolego a jakbys podjechał na spota w twojej okolicy to pewnie tam ktoś bedzie miał vag tacho to ci pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 no wlasnie o tym myslalem ale narazie wyjazd nad morze jutro jest zaplanowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tak wiem o tym i dlatego z c5 spróbuje przełożyć te białe plastiki na wzkazowki temp i paliwa a resztę cos tam wymysle a Ty bin85 coś takiego rezales ? wrzucę licznik z 4 będzie oliwa i drzwi no i imo zahula jak powinno a z diodami to sie wykmini problem tylko 1 jakie diody ??????? Wymieniłem diody ale tylko przy prędkościomierzu, miałem licznik z uszkodzonym fisem i chciałem zobaczyć jak to wyjdzie, tylko że diody miałem zielone Diody np takie. DIODY LED SMD super jasne 3528 PLCC2 różne kolory (2581470057) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Może okazać się że trzeba będzie wymienić rezystory na zasilaniu ponieważ czerwona dioda świeci przy niższym napięciu i białe będą słabo świecić ......moje pytanie ....czy Ty grzebales sie cos z rezystorami ? diody wlasnie takie chcialem nawet od niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 nie rezystorów nie zmieniałem ale miałem zielone diody a one również mają niższe napięcie pracy niż białe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Hey mysle ze da rade to ogarnac jezeli sie chce zeby wszystki funkcje dzialaly a masz jakis fotki jak Ci wyszlo po zmianie diod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 nie niestety fotek nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psajtex Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witajcie, przeczytałem wszystko............... Ale mam teraz kilka pytań, na które nie znalazłem odpowiedzi: 1) czy da radę wyłączyć to ostrzeżenie o niskim poziomie oleju w liczniku po 2 lifcie z czujnika z misy (otóż mam afn i tego czujnika na 99% nie posiadam); 2) czy licznik po drugim lifcie ma w końcu immo 2 czy immo 3? Z góry podziękował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 1) nie będzie Ci nawet japy darł o to, bo niby skąd ma wziąć sygnał o niskim poziomie 2) wielokrotnie wspominane immo3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psajtex Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Ok. Dzięki. Ale póki co, to jak mam podłączyć immo2 w Ecu do licznika z immo3? Wystarczy, że normalnie zaadoptuje kluczyki? Bo mam auto po 2 lifcie, ale jeszcze z czerwonymi zegarami... Klepnięte z mojego GCA971 CM9 przy pomocy Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się