Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ----------

jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ;)

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ----------

jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ;)

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi :D

Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to rocznik 99 to zadne emulatory nie sa potrzebne tylko czujnik w podstawe filtra wrzucasz

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ----------

jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ;)

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi :D

Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink:

rób licznik II lift, wymień miskę, wsadz czujnik i podepnij pod licznik, jak Ci zależy na wskazaniach temp, to przy czujniku w misce, będziesz mial dodatkowo info o stanie oleju.

A jak nie, to tak jak kolega mówi, kupuj licznik jak masz, wkręcaj czujnik w podstawę filtra i podpinaj pod licznik, tylko ja nie jestem pewien jak to wyglada w 99 roku... :whistling:

99 nie miał przez przypadek czujnika już w misce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie się tak zastanawiam, a jak nie ma w misce to wystarczy podpiąć czujnik w filtr? a jak wygląda ten czujkin i co trzeba dokupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ----------

jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ;)

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

:hi:

Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% :kox:

dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi :D

Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink:

rób licznik II lift, wymień miskę, wsadz czujnik i podepnij pod licznik, jak Ci zależy na wskazaniach temp, to przy czujniku w misce, będziesz mial dodatkowo info o stanie oleju.

A jak nie, to tak jak kolega mówi, kupuj licznik jak masz, wkręcaj czujnik w podstawę filtra i podpinaj pod licznik, tylko ja nie jestem pewien jak to wyglada w 99 roku... :whistling:

99 nie miał przez przypadek czujnika już w misce?

No ja mam rocznik 99 i nie miałem czujnika w misie

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada

A zmienials wsad licznika?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pytanie jak kupie licznik przedlift z benzyny do diesel i anglik na europe i przekoduje wszystko,pozmieniam tarczki bendzie to chodziło tak jak powino?
Pany pomoże kto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany pytanie jak kupie licznik przedlift z benzyny do diesel i anglik na europe i przekoduje wszystko,pozmieniam tarczki bendzie to chodziło tak jak powino?
Pany pomoże kto?

Zmiana wsadu i będzie działać

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada

miałeś pociągnięty kabel czy dokladałeś? skąd brałes sygnał?

może masz jakoś źle skalibrowane spalanie? grzebałeś coś w vagu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada

miałeś pociągnięty kabel czy dokladałeś? skąd brałes sygnał?

może masz jakoś źle skalibrowane spalanie? grzebałeś coś w vagu?

mialem przedtem fisa i spalanie dzialalo normalnie

nie grzebalem nic w vagu ale zmienialem wsad ktory mi przyslal misiek

wszsytko dziala poprawnie na tym wsadzie oprocz tego spalania

---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ----------

i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100

denerwuje mnie to

jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...

nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada

A zmienials wsad licznika?

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

zmienialem . mam od ciebie wsad

ale wszystko dziala wiec tez nie sadze zeby to byla wina wsadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A soribuj wgrac oryginalny ci byl i zobacz jak to wyglada

Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na jakim pinie powinien byc ten sygnal .

nie wiem moze zle odczytalem

stary licznik mialem podswietlanie czerwone ale immo w zegarze

a nowy biale podwietlanie

wg mnie sygnal byl na pinie 1 czerwonej (wtyczka 20 pin)

a w bialym podswitlaniu powinien byc pin 25 wtyczka niebieska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na jakim pinie powinien byc ten sygnal .

nie wiem moze zle odczytalem

stary licznik mialem podswietlanie czerwone ale immo w zegarze

a nowy biale podwietlanie

wg mnie sygnal byl na pinie 1 czerwonej (wtyczka 20 pin)

a w bialym podswitlaniu powinien byc pin 25 wtyczka niebieska

Więc albo jest coś nie halo z Wsadem albo z kodowaniem jeśli jesteś pewien że sygnał spalania podpięty prawidłowo...

Ja u siebie do przedlifta wkładałem dwa liczniki z białym podświetleniem, kabel spalania ciągnąłem z kostki pod ECU bezpośrednio, jeden licznik TDI Anglik, drugi TDI EU i oba pokazują prawidłowe spalanie.. w żadnym nie zmieniałem wsadu jeszcze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...