kris-07 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ---------- jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi
bronson Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają...
SebaMC Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ---------- jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink:
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Jezeli to rocznik 99 to zadne emulatory nie sa potrzebne tylko czujnik w podstawe filtra wrzucasz Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
xxxSzYbAxxx Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ---------- jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink: rób licznik II lift, wymień miskę, wsadz czujnik i podepnij pod licznik, jak Ci zależy na wskazaniach temp, to przy czujniku w misce, będziesz mial dodatkowo info o stanie oleju. A jak nie, to tak jak kolega mówi, kupuj licznik jak masz, wkręcaj czujnik w podstawę filtra i podpinaj pod licznik, tylko ja nie jestem pewien jak to wyglada w 99 roku... 99 nie miał przez przypadek czujnika już w misce?
SebaMC Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 No właśnie się tak zastanawiam, a jak nie ma w misce to wystarczy podpiąć czujnik w filtr? a jak wygląda ten czujkin i co trzeba dokupić?
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Z tym twoim spalaniem to dziwne skoro kodowanie masz dobre a może coś źle wpięte masz?Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:23 ---------- jeżeli to coś z wsadem lub kodowanie zawsze można spróbować wgrać inny wsad i zobaczyć jak to będzie wyglądać jak co to jakiś wsad posiadam ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:29 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:31 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- Pany a taka szybka odpowiedź, mam ori licznik z analogowym zegarkiem z 99' i chciałbym kupić taki sam tylko z fisem z angola, no i pytanie co dokładnie trzeba dorobić/przerobić żeby wszystko banglało w 100% dołożenie manetki sterującej od fisa uciszenie kilku sygnałów zwierając do masy podłączenie sygnału spalania z kompa i adaptacja kluczyków ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- a i jeszcze o ile się nie mylę to jeszcze musisz dołożyć czujnik temp. oliwy ale jak się mylę to na pewno zaraz ktoś mnie poprawi Dzięki za odp, mógłby się ktoś wypowiedzieć co do tej nieszczęsnej temp oliwy? bo na tym mi w sumie najbardziej zależy i nie chce robić jakiś emulatorów bo to bez sensu:wink: rób licznik II lift, wymień miskę, wsadz czujnik i podepnij pod licznik, jak Ci zależy na wskazaniach temp, to przy czujniku w misce, będziesz mial dodatkowo info o stanie oleju. A jak nie, to tak jak kolega mówi, kupuj licznik jak masz, wkręcaj czujnik w podstawę filtra i podpinaj pod licznik, tylko ja nie jestem pewien jak to wyglada w 99 roku... 99 nie miał przez przypadek czujnika już w misce? No ja mam rocznik 99 i nie miałem czujnika w misie Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
SebaMC Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 po etce jest tylko czujnik poziomu w misce
kris-07 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają... nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają... nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada A zmienials wsad licznika? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
STASIU227 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Pany pytanie jak kupie licznik przedlift z benzyny do diesel i anglik na europe i przekoduje wszystko,pozmieniam tarczki bendzie to chodziło tak jak powino?Pany pomoże kto?
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Pany pytanie jak kupie licznik przedlift z benzyny do diesel i anglik na europe i przekoduje wszystko,pozmieniam tarczki bendzie to chodziło tak jak powino?Pany pomoże kto? Zmiana wsadu i będzie działać Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
xxxSzYbAxxx Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają... nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada miałeś pociągnięty kabel czy dokladałeś? skąd brałes sygnał? może masz jakoś źle skalibrowane spalanie? grzebałeś coś w vagu?
kris-07 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają... nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada miałeś pociągnięty kabel czy dokladałeś? skąd brałes sygnał? może masz jakoś źle skalibrowane spalanie? grzebałeś coś w vagu? mialem przedtem fisa i spalanie dzialalo normalnie nie grzebalem nic w vagu ale zmienialem wsad ktory mi przyslal misiek wszsytko dziala poprawnie na tym wsadzie oprocz tego spalania ---------- Post dopisany at 16:02 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ---------- i jeszce co ztym moim spalaniem ze pokazuje 50 l/100 denerwuje mnie to jak na mój gust zle masz zapięty sygnał spalania... czyli zegary dostają nieprawidłowe wartości dlatego tak wyświetlają... nie sadze. jak jade i przyspieszam spalanie rosnie a jak zwalniam to spada A zmienials wsad licznika? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk zmienialem . mam od ciebie wsad ale wszystko dziala wiec tez nie sadze zeby to byla wina wsadu
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 A soribuj wgrac oryginalny ci byl i zobacz jak to wyglada Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
kris-07 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 a na jakim pinie powinien byc ten sygnal . nie wiem moze zle odczytalem stary licznik mialem podswietlanie czerwone ale immo w zegarze a nowy biale podwietlanie wg mnie sygnal byl na pinie 1 czerwonej (wtyczka 20 pin) a w bialym podswitlaniu powinien byc pin 25 wtyczka niebieska
misiek547 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 Dokładnie tak jak piszesz Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
bronson Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 a na jakim pinie powinien byc ten sygnal . nie wiem moze zle odczytalem stary licznik mialem podswietlanie czerwone ale immo w zegarze a nowy biale podwietlanie wg mnie sygnal byl na pinie 1 czerwonej (wtyczka 20 pin) a w bialym podswitlaniu powinien byc pin 25 wtyczka niebieska Więc albo jest coś nie halo z Wsadem albo z kodowaniem jeśli jesteś pewien że sygnał spalania podpięty prawidłowo... Ja u siebie do przedlifta wkładałem dwa liczniki z białym podświetleniem, kabel spalania ciągnąłem z kostki pod ECU bezpośrednio, jeden licznik TDI Anglik, drugi TDI EU i oba pokazują prawidłowe spalanie.. w żadnym nie zmieniałem wsadu jeszcze..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się