bin85 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Musisz szukać licznika z 26 pinowymi wtyczkami wtedy pozostanie tylko podciągnięcie kilku przewodów do FIS
amokk Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Dzwoniłem do kilku osób siedzących w temacie i oto kilka wiadomości, które uzyskałem: - aby mieć u siebie zegary z pełnym FIS-em i żeby miały czerwone podświetlenie to muszę kupić np. takie zegary (zegary bez CAN) z analogowym zegarkiem, bo z cyfrowym zegarkiem już było białe podświetlenie - zakupiłem oryginalne radio Audi Concert II i chciałbym mieć po wymianie licznika info z radia na FIS-ie, więc muszę zakupić ten adapter. W opisie aukcji jest napisane "do starszych pojazdów nie posiadających magistrali CAN. Adapter emuluje sygnał analogowy co umożliwia prawidłową prace radia oraz WYŚWIETLACZA znajdującego się pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem!!!" Czy wszystko się zgadza i ktoś może potwierdzić te informacje??
bin85 Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Tak wszytko się zgadza co do zegarów to musisz jeszcze zobaczyć bo sa dwa rodaje liczników z analogowym zegarkiem - mają rózne wtyczki 2x26pin i 2x32pin. Bez wyciągnaia mżna je rozpoznać również po zegarku w tych pierwszych tarcza zegarka jest bez cyferek. I jeszcze jedno juz nie wiem czy w tym wątku ale wiem że ktoś pisał że ma problem z tym CAN adapterem info RDS na fisie raz działało raz nie.
amokk Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 U siebie mam 2x32pin + 1x10pin (wyświetlacz temperatury zewnętrznej). Więc najlepsze zegary dla mnie to takie, a manetki to te, bo są pod Avanta i nawet rocznik się zgadza. Znalazłem jeszcze takie z tempomatem, ale chyba odpadają, bo nie mają regulacji prędkości wycieraczek przednich. Do radia Audi Concert II kupuję ten adapter Can-Bus, by nie miec potem problemów z wyświetlaniem info z radia na FIS-ie. Proszę o zatwierdzenie tych informacji, gdyż jestem jeszcze "zielony" w tym temacie
bin85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Licznik ten który podałeś, manetki też sa rózne mają iie wtyczki. http://www.allegro.pl/item910038112_przelacznik_zespolony_idealny_audi_a4_lifting.html http://www.allegro.pl/item888434712_przelaczniki_kierownicy_audi_a4_98r.html Oczywiście wiesz że ten licznik ma wbudowanne immo i po jego wymianie nie odpalisz samochodu, dopuki nie zczytasz pinu i nie zakodujesz kluczyków.
amokk Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 O różnych gniazdkach manetek nie wiedziałem, więc mam szukać takich przedliftowych, żebym swoich wtyczek nie musiał przerabiać. Jeśli chodzi o PIN to swój mam przy kluczykach, a na Allegro sprzedawca ma liczniki, które sprzedaje razem z PIN-em. Więc pozostaje zakup VAG-Tacho 2.5 i immo oraz przebieg zakoduję sobie sam. Zadaję sobie pytanie czy kupić 100% sprawny licznik z pełnym FIS-em za 500 zł (sprzedawca zajmuje się naprawą wyświetlaczy i ogólnie zna się na rzeczy), czy czekać na tańszą, niepewną ofertę??
krzysaudi Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Ja za swój dałem 200 z przesyłka i smiga mi ok juz kilka miesiecy , wiec do Ciebie należy decyzja Wazne zebys dostał gwarancje zwrotu jesli nie bedzie dzialal jak nalezy . Pisz do Nosb,a - on perełki które warto kupic . I to w dobrej cenie . Warto mi jest go polecic .
bin85 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 No właśnie pewny nie jestem jakie będziesz miał wtyczki więc może najlepiej będzie jak przez zakupem sobie sprawdzisz. Ja swój licznik kupiłem za 150 zł, oczywiśćnie były dołaczone zdjęcia jak wyglada wświetlacz i jest ok no ale pewności nigdy niema ile to pochodzi ale według mnie 500 to troche za dużo.
Maciej8891 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 wybaczcie ze tak zapytam ale rowniez (tak jak wiekszosc posiadaczy audi a4 b5) chcialbym wymienic na zegary z pelnym fis-em ale nie wiem jakie musze kupic czy to nie ma znaczenia czy musze szukac odpowiednie do mojego silnika mam a4 z 95r i z silniczkiem 1.8 bez turbo
piccaso Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam Znalazłem tani licznik z fis-em na alegro może komuś przypasuje http://moto.allegro.pl/item915133269_audi_a4_b5_licznik_z_fisem_z_anglika_1_8_5v_adr.html
bin85 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Cena ok jeżeli wyświetlacz sprawny można brać, zainteresowanych informuję że przekładka tarczy prędkościomierza w przypadku tego licznika nie przejdzie, albo trzeba zostawić angielską albo wgrać wsad z wersji EU i dopiero można przełożyć tarczę.
leoncjo Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam A jak wygląda kwestia przekładki tarczy prędkościomierza diesel do diesel z licznika VDO do UKN-SI (na fotkach widzę, że ma dwie srubki). Kurcze już zamówłem i teraz po dokładnym oglądnięciu widzę, że moze byc problem ..... A na marginesie znalazłem cos takiego do benzynki na allegro: http://www.allegro.pl/item924818971_licznik_zegary_audi_a4_anglik_benzyna_gwarancja.html
DeeJay_Kill Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Koleżanki i Koledzy - Zostałem ostatnio podpuszczony przez niejakiego Baskeciora, że prawa manetka najprawdopodobniej jest rozbieralna, bo jak twierdzi wyżej wymieniony - "Szwaby na pewno robią jedną wypraskę do tych manetek". Na szczęście, nie mylił się Efektem podjętego przez mnie trudu jest dorezanie do manetki "ori" przycisków FIS'a Niestety nie miałem dobrego aparatu i zdjęcia są bardzo kiepskie, więc załączam te, na których coś widać. Rezanie "ori" przycisków FIS'a w ori manetce: Potrzebne nam będą mikroprzełączniki z długim trzonkiem, sztuk 3, ale lepiej wziąć więcej (kosztują grosze), do tego wiertarka i wiertło 3mm oraz jakieś większe do nagzymkowania, śrubokręt płaski mały, lutownica, cyna, pęseta/szczypce,kawałek cienkiego 4 żyłowego kabelka i trochę cierpliwości;) Poniżej zdjęcie samej manetki - należy podważyć z góry i z dołu śrubokrętem, wtedy jej wewnętrzna część odskoczy i będzie można ją zdemontować: Następnie trzeba podważyć i wyjąć przycisk spryskiwacza (mam avanta) - jest osadzony na dwóch zaczepach po bokach: Ok - teraz dobrze by było zdjąć pokrywę kolumny kierownicy - dwie krzyżakowe śrubki od spodu i wyjęcie zaślepki (siedzi tylko na zatrzaskach). Proponuję zdjąć kostkę od manetki - musimy wyciągnąć kabelek idący do przycisku spryskiwacza w manetce (cienki, w czarnym oplocie) - kostka by nam w tym przeszkadzała. Gdy kabel jest już wyjęty ze wszystkich zaczepów i maksymalnie wydłużony, możemy wziąć dwa małe płaskie śrubokręty i podważyć zaczepy w manetce, celem wyjęcia jej środka. Ukazuje nam się widok, który niestety nie został uwieczniony na zdjęciu - jest to mała płytka z przygotowanymi padami pod gumki w ori manetce z przyciskami. Musimy przeciągnąć nowy 4-żyłowy kabelek przez wnętrze manetki, a następnie dolutować się do punktów lutowniczych obok kabelków przycisku spryskiwacza. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach, lub nie posiada precyzyjnej lutownicy, to lepiej odlutować kabelki przycisku spryskiwacza i wyjąć tą płytkę, a następnie wlutować przyciski gdzieś na stole. Ja robiłem to po kaskadersku, bez wyciągania, przy czym największy problem był z przyciskiem resetu;) Trzeba mu dodatkowo skrócić doświadczalnie trzonek, bo inaczej nie założymy zaślepki. Potem wiercimy dziurki na nasze przyciski, zaznaczając uprzednio miejsca wiercenia. Lutujemy kabelki, podłączamy je do FIS'a, składamy w pierwszej kolejności zaślepkę w manetce. Przycisków UP & Down nie musiałem skracać - miały idealną długość trzonka, natomiast ten od resetu skracamy tak, by nie wystawał i nie był przez nas przypadkowo naciskany. Postaram się zrobić dzisiaj normalną fotkę efektu mojej pracy - było warto, bo kosztowało mnie to 3 zł i godzinę pracy, a manetka wygląda prawie jak ori;) Nie wrzucałem tematu do Warsztatu, bo słaba oprawa fotograficzna, ale jeśli mod uzna, że temat powinien wylądować w Warsztacie, to niech się dzieje jego wola;) Przyjemnego rezania
tom2009 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Panowie czy to spasuje do polifta 99r.: http://www.allegro.pl/item923876354_manetka_przelacznik_zespolony_fis_audi_a4_99_01r.html
pablo_9 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 To jest aukcja kolegi z forum, w dziale sprzadam było ogłoszenie http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_przelacznik_zespolony_do_lifta_fis-t115844.0.html także powinna pasować do polifta tak miał w opisie.
bin85 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Taką własnie do siebe kupowałem więc powinna pasować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się