Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

oki jak cos to mi napisz na prive

nie wiem czy to Ci coś pomoże ale znalazłem w swoich rozpiskach:

53 z 53e - zawsze złączony

31 z 53c - Wycieraczka tył

53 z 53a - 2 Bieg

53b z 53a - 3 Bieg

INT z 53a - 1 bieg (przerywany, czasowy)

53c z 53a - Spryski przednie

Hw z 53a - Sprysk tył

53 z 53a - chwilowe

i kredką miałem dopisane :

HW i 31 - wyć przód

dzieki stary ale jakos nic mi to nie mowi a nie pamietasz czy cos dokladales? albo jakis kabel nie szedl na 2 piny w manetce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na gnieździe manetki od wycieraczek masz opisane piny wg wyżej wymienionego zapisu...

gniazdo jest w kształcie litery C albo lepiej [

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

napisałem już że nie ma gdyby były nie było by problemu

---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

nie mogę nic znaleźć do 32 pinowych znalazłem ale do tego dziadostwa nie mogę wykopać .

jak patrzysz na gniazdo od strony wtyczki mając taki jakby daszek u góry

1 pin prawy dolny róg

14 pin lewy dolny róg

13 pin prawy górny róg

26 pin lewy górny róg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki. Kolega się mnie pyta czy podejdzie licznik z passata b5 po lifcie do a4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki. Kolega się mnie pyta czy podejdzie licznik z passata b5 po lifcie do a4

Z całą deską od passata może się to jakoś będzie komponowało. Ale w deskę A4 - idź pan w c**j :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na gnieździe manetki od wycieraczek masz opisane piny wg wyżej wymienionego zapisu...

gniazdo jest w kształcie litery C albo lepiej [

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:27 ----------

napisałem już że nie ma gdyby były nie było by problemu

---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

nie mogę nic znaleźć do 32 pinowych znalazłem ale do tego dziadostwa nie mogę wykopać .

jak patrzysz na gniazdo od strony wtyczki mając taki jakby daszek u góry

1 pin prawy dolny róg

14 pin lewy dolny róg

13 pin prawy górny róg

26 pin lewy górny róg

to mam podlaczone zgodnie z oznaczeniami na starej manetce i kiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz jakie ludzie mają pomysły... Bo jemu o ramki chodzi.

---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ----------

Jak wrzuce z a6 to mu sprzedam swoje ramki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany ktos tu zrobil ladny schemacik co gdzie i jak na kolorowo i niemoge znalezc,podrzuccie linka jak co lub num.strony bo cofnelem 20 do tylu ale tez niemoge znalezc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebnie zakładałem nowy post.Koledzy podłaczyłem nowy licznik,zczytałem Pin,wszytko pieknie ładnie programuje klucze,immo gaśnie za każdym razem a mimo wszystko auto odpala i gaśnie.Niestety pełnym Fisem też długo sie nie cieszyłem,po godzinie świecenia zgasł i już nie świeci...Ale to już nić.Nie moge uruchomić auta,ani na starych zegarach (jeager) ani na obecnych,czy problem może tkwić w samym liczniku?

Sprawdzałem bezpieczniki ale wszystkie dobre,słychać tylko pompe w chwili rozruchu jakby niedomagała ale wnioskuje że immo ją wyłącza.Pomóżcie bo auto potrzebne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podmienić dzisiaj licznik u znajomego i nie udało się zakodować kluczyków, ani commanderme, ani vagiem:kwasny: Kto wie dlaczego?

Oba liczniki VDO, oba z czerwonym podświetleniem i wskazówkowym zegarkiem, oba bez Fisa. Jedyna różnica to data produkcji: stary 12.1997, a nowy 02.1999.

Pin odczytany i wpisany z zerem przed. Kontrolka immo podczas kodowania świeci przez chwilę światłem ciągłym, później znów zaczyna mrugać.

Ktoś ma pomysł jak to ugryźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie. Czy ramki na licznik są takie same w a6 i a4 bo mam zamiar sobie kupić i u jednego sprzedawcy te z a6 100zł a z a4 75zł a wygląd taki sam dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bidzio, Licznik A4 i A6 to fizycznie te same liczniki. Różnią się jedynie pamięcią, te z A6 up***dolić to chwila moment, A4 są bardziej pancerne.

Michał, Czy Ty u siebie próbowałeś adoptować licznik z przedlifta? Czy swój licznik w przedlifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie dido patrzyłem za ramkami i jest różnica w cenie a na zdjęciach nawet ten sam licznik. A ramki fajne bo wyjadają jak te oryginalne z a6 po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bierz te tańsze i cześć jak czapka czereśni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju koleżka silverstone zadał pytanie a na privie z nim od dłuższego czasu siedzę ale na tym etapie juz mu nie pomogę bo nie może ani na starym ani na nowym liczniku odpalić jakiś pomysł , czy kodowanie w kanale miedzy 60 a 65 właśnie nie pamiętam na którym ustawiali się ze 1025 to immo 3 itp , zeby to sprawdził bo jeśli nie może juz odpalić jaegera tzn ze klucze dopisały się do nowego licznika ale i tak na nowym nie odpala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wielka prośba.Wszystko pieknie ładnie a autko nie pali ani na oryginalnym Jeagerze (immo miga) ani na Vdo (kontrolka gasnie bo kluczyk przypisany) Auto odpala i gasnie zaraz.Może jak kolega bediks pisze że w gre wchodzi immo2 albo 3.Jestem całkowicie unieruchomiony.Pomóżcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj numery sterownika silnika i jak masz programator pamięci to pomogę on-line . Może masz kogoś pod ręką z programatorem to odczytaj pamięć ze sterownika silnika - można zrobić off w nim i po problemie .

Kris

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podmienić dzisiaj licznik u znajomego i nie udało się zakodować kluczyków, ani vag-comem, ani vagiem:kwasny: Kto wie dlaczego?

Oba liczniki VDO, oba z czerwonym podświetleniem i wskazówkowym zegarkiem, oba bez Fisa. Jedyna różnica to data produkcji: stary 12.1997, a nowy 02.1999.

Pin odczytany i wpisany z zerem przed. Kontrolka immo podczas kodowania świeci przez chwilę światłem ciągłym, później znów zaczyna mrugać.

Ktoś ma pomysł jak to ugryźć?

dodam, że podmiana była u mnie a powód tej podmiany to :

drgania i dzikie jazdy z poziomem paliwa

prędkościomierz... żyje własnym życiem.... nie działa a jak zadziała to na pare metrów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja u siebie adoptowałem bez najmniejszych problemów licznik z A6 po lifcie z immo3, a miałem immo2. Problemem jest właśnie ten jaeger. On ma bodajże na innym pinie K-line i dlatego mu odpierdala teraz. Muszę przeszukać pliki z informacjami, chyba, że assist ma coś na wierzchu... Poruszcie też i jego, bo ogarnia lepiej konwersje jaeger-vdo niż ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...