Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Może po prostu się zabrudził ten "układ" na pływaku...też słyszałem takie przypadki, że błędnie wskazywało:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

koledzy ale ja sprawdziłem poziom paliwa vagiem i pokazuje mi np na obecną chwilę 9 l , więc co moze byc nie tak, faktycznie ten pływak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale ja sprawdziłem poziom paliwa vagiem i pokazuje mi np na obecną chwilę 9 l , więc co moze byc nie tak, faktycznie ten pływak

jeśli masz w zbiorniku 9 i vag Ci to samo pokazuje, to wniosek wysuwa się sam - uwalony licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale ja sprawdziłem poziom paliwa vagiem i pokazuje mi np na obecną chwilę 9 l , więc co moze byc nie tak, faktycznie ten pływak

jeśli masz w zbiorniku 9 i vag Ci to samo pokazuje, to wniosek wysuwa się sam - uwalony licznik.

no nie bądź taki oschły...daj koledzę jeszcze jakąś nadzieję :bag: no powiedz, że się mylisz:decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale ja sprawdziłem poziom paliwa vagiem i pokazuje mi np na obecną chwilę 9 l , więc co moze byc nie tak, faktycznie ten pływak

jeśli masz w zbiorniku 9 i vag Ci to samo pokazuje, to wniosek wysuwa się sam - uwalony licznik.

no nie bądź taki oschły...daj koledzę jeszcze jakąś nadzieję :bag: no powiedz, że się mylisz:decayed:

w co wy tu k**wa gracie panowie z świeżakami, ya yebie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ale ja sprawdziłem poziom paliwa vagiem i pokazuje mi np na obecną chwilę 9 l , więc co moze byc nie tak, faktycznie ten pływak

jeśli masz w zbiorniku 9 i vag Ci to samo pokazuje, to wniosek wysuwa się sam - uwalony licznik.

no nie bądź taki oschły...daj koledzę jeszcze jakąś nadzieję :bag: no powiedz, że się mylisz:decayed:

w co wy tu k**wa gracie panowie z świeżakami, ya yebie :polew:

:bag:

no nic kolego darkb...masz uwalony licznik:facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak to dzialalo

http://img.tapatalk.com/d/13/04/25/ane8ady5.jpg

Sprawdz zasilanie:

+12V pin 1,23

Masa pin 9,34

Niebieska kostka oczywiscie

Łoda faaak? :shock3:

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ----------

k**wa ładny ten FIS nawet. W ręce go nawet nie miałem a był mój :grin:

No nawet ładny fis nie powiem. W domu jak podłączam wszystko jest ładnie. Ta przejściowka kabli musi mieć błąd... A robiłem wszystko wg opisu który znalazłem na forum. Mam tylko nadzieję że liczników nic się nie stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to super a czy warto tren licznik naprawiać w końcu to to 1/2 fis i ten wielki dystrybutor wskazujacy rezerwę czy lepiej zzbierac kasę na nowy z pełnym fisem, a kolejne moje pytanie to takie czy na tym liczniku moze byc wyswietlany rds z radia audi concert (kaseciak z jednym pokrętłem na środku ) czy poprostu trzeba cos vagiem pozmieniać żeby wyświetlało RDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany jak wpadly mi w rece scyzoryki wraz z calymi zamkami i stacyjka i pompka z 1 auta i chcem to wstawic do swojego pazdzierza to co do czego trzeba adoptowac?czy tylko przypisac kluczyki do licznika czy jeszcze cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No doszedłem do ładu. Licznik wstępnie uruchomiony. Mam natomiast taki problem że wskazuje za niskie obroty silnika. Prędkości jeszcze nie sprawdziłem. Zrobię kable na gotowo to będę sprawdzał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gyjy2ety.jpg tyle obrotów pokazuje. No i paliwo odwrotnie. Powiedzcie ci w starych kostkach mam kilka kabli które mi zostaną. To nie podłączam ich nigdzie tak? Czy próbować dopasować?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tak mialem z obrotami jak wrzucony byl wsad zeby podswietlalo wskazowki i nic sie nie dalo zrobic i zostalem z wsadem z a4 brak podswietlania i klapa tyl wali po galach blat z c5 byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest ori wsad. Musi sprawdzic kodowanie bo mozliwe ze vas nie zapisal poprawnie.

Pewnie to samo, co u mnie w ex B5 - VAS nie dal rady wystartowac RNS-E na FISie, a polski V2,5 ruszyl... :doh: ale poszlo! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vas dalby rade tylko slabe mial podpowiedzi i funkcje prowadzone w tym liczniku. A w diagnozie wlasnej by poszlo tylko ja nie wiedzial co wpisac.

A Ty tu nie pitol tylko flache otwieraj. Chcial sie najebac w tygodniu to juz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vas dalby rade tylko slabe mial podpowiedzi i funkcje prowadzone w tym liczniku. A w diagnozie wlasnej by poszlo tylko ja nie wiedzial co wpisac.

A Ty tu nie pitol tylko flache otwieraj. Chcial sie najebac w tygodniu to juz :D

Ja juz dzisiaj po dwoch flaszkach takze ciiiiiiiiichgo :dziura:

---------- Post dopisany at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------

h*ja klade na tego vasa, nie dalby rady :decayed: lepij bij na akejpejejajeja i otwieraj co bo smali jak h*j! :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...