Łepski Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 a kostke od fisa czerwoną masz?Wyrezana ale jest
Sqizzy Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Chłopaki jak podłączyć te krańcówki drzwi ? do którego przewodu ? wystarczy tylko dolutować czy któryś trzeba ciąć i zaślepić ? http://img189.imageshack.us/img189/8997/imag0184vv.jpg Co do wskaźnika temperatury w liczniku z białym podświetleniem..... o dziwno ukłaty wskaźników temperatury oleju i płynu chłodzącego są jakoś ze sobą połączone. To znaczy jeśli do licznika nie podamy sygnału z czujnika w podstawie filtra to wskazówka na zegarze od temperatury oleju i tak się podniesie i coś tam niby wskazuje co ? cholera wie jeśli odepniemy również sygnał temperatury płynu chłodzącego to oba wskaźniki sie nie ruszają. W zegarze z czerwonym podświetleniem jeśli podamy na jedną z nóżek sygnał z czujnika w podstawie filtra oleju to zaraz zaczyna wskazywać temperaturę, w liczniku z białym podświetleniem to nie przechodzi myślalem że coś da jeśli tą nóżkę odlutuje i podam do niej sygnał tylko z czujnika, to też nie pomaga. Tak więc teraz do głowy przychodzi mi pomysł zrobienia tak jakby całkowicie oddzielnego zasilania wskaźnika temperatury oleju i tak też będę kombinował, tylko najpierw muszę mieć swój multimetr dobry żeby dokonać odpowiednich pomiarów. Prace trwają i trwać będą dopóki nie ogarnę
Arkadiush Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 zobacz czy nie jest zalepiona papierem czy inna tasma, albo nie jest wydlubana albo spalona zaroweczkarozumiem ze mówisz ze nie dziala bo na tescie zegarów tez nie swieci czy nie sprawdzales tego?? sprawdzałem na teście też nie świeci no to trzeba rozebrać licznik, na bank ktoś zaslepil bo tam w miejscu normalnie żarówka jest
grippen Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam mam Audi a 4 avant 1996r i zwykły licznik bez fisa. Posiadam klimę Co potrzebuje By założyć pełen fis ???Licznik 8D0919930H podejdzie ???? manetkę i co jeszcze ???? Licznik, manetkę, kostki 2x32 pin 1x20 pin czerwona, trochę chęci, lutownicę, obcinaczki, rozpiskę z forum.. cynę i kalafonie... o czymś zapomniałem chłopaki? o koszulkach termokurczliwych lub izolacji Karol przecież z tylnych krańcówek masz masę dolutuj do kabla kabelek od licznika i powinno chodzić bez żadnego problemu.
Sqizzy Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Witam mam Audi a 4 avant 1996r i zwykły licznik bez fisa. Posiadam klimę Co potrzebuje By założyć pełen fis ???Licznik 8D0919930H podejdzie ???? manetkę i co jeszcze ???? Licznik, manetkę, kostki 2x32 pin 1x20 pin czerwona, trochę chęci, lutownicę, obcinaczki, rozpiskę z forum.. cynę i kalafonie... o czymś zapomniałem chłopaki? o koszulkach termokurczliwych lub izolacji Karol przecież z tylnych krańcówek masz masę dolutuj do kabla kabelek od licznika i powinno chodzić bez żadnego problemu. Tak wiem, wczoraj miałem trochę czasu i przeleciałem ten wątek troszkę, zaraz się za to zabieram i będę walczył z tym wskaźnikiem dalej
xxxSzYbAxxx Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 a kostke od fisa czerwoną masz?Wyrezana ale jest to w tych licznikach nie masz możliwości edycji na tych kanałach.. podaj mi jeszcze jaki masz wsad w tym liczniku to może coś podziałamy ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- jeszcze podaj jaki to jest rok ten licznik... bo jeżeli po pierwszym lifcie z czerw podświetleniem, to dziwne ze obrotomierz nie chodzi i alladyn się drze.. tam canów nie było więc nie ma co edytować..
Gość cwiara Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Czy adaptacja w kanałach 60,61,62 jest tylko w licznikach poliftowych Bo drze ryja Alladyn i nie działa obrotek, a na powyższych kanałach mam error A i licznik jest na 2x32pin:wink: Panowie ponawiam Moze linka od obrotomierza spadla :grin:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Czy adaptacja w kanałach 60,61,62 jest tylko w licznikach poliftowych Bo drze ryja Alladyn i nie działa obrotek, a na powyższych kanałach mam error A i licznik jest na 2x32pin:wink: Panowie ponawiam Moze linka od obrotomierza spadla :grin: nie pij więcej Panie... :grin:
Gość cwiara Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Bendem pic za borusie :D Dzis na pytania techniczne nie odpowiadam
xxxSzYbAxxx Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 albo w sumie masz rację... albo uj**ała się w pancerzu albo przy skrzyni... :grin:
bediks Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 400 tuż tuż , wspolczuje tym co poproszą o pomoc i dostana odpowiedz przeczytaj temat będziesz wiedział :grin::grin::grin::grin::grin:
Gość cwiara Opublikowano 25 Maja 2013 Opublikowano 25 Maja 2013 Bartek ciesz sie ze nie jestes wsrod tych proszacych.masz namiary do vipow ---------- Post dopisany at 00:55 ---------- Poprzedni post napisany at 00:53 ---------- Ale o co chodzi ze 400??
kaju Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 U mnie to już 463 leci dawno mnie tu nie było - jak zwykle spam BTW, cwiara, zapomniałem Ci mówić jak dzwoniłem - wiele nie brakło, a byś organizował zrzutę forumową dla mnie na wieniec... Z rusztowania dzisiaj spadłem
grippen Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Cwiara pamiętasz o mnie Interesuje mnie ten błąd o co mu chodzi radia ori nie ma itp a licznik wywala kilka błędów ten mnie dziwi do czego on jest 1177 moduł sterujący silnikiem magistrala can brak sygnału jak się pozbyć tego błędu wartości w kanałach 60,61,62 po 0 jakieś rady
kaju Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 jakieś rady No. Leć do sklepu. Kup trzy kilo smalcu. Przesmaruj po dachu. Może psy wpierdolo...
grippen Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 psy nawet się nie zbliżają więc szkoda smalcu a tak na poważnie o co mu chodzi
xxxSzYbAxxx Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Cwiara pamiętasz o mnie Interesuje mnie ten błąd o co mu chodzi radia ori nie ma itp a licznik wywala kilka błędów ten mnie dziwi do czego on jest 1177 moduł sterujący silnikiem magistrala can brak sygnału jak się pozbyć tego błędu wartości w kanałach 60,61,62 po 0 jakieś rady jak masz błedy to robisz - odczyt błędów -> kasowanie błędów a tak na poważnie spróbuj ustawić 60 -1024, 61 - 256, 62-0 jak nie masz ori radia 1177 może być od cana, bo może z automatu wyciągnięty licznik i dlatego mu się yebie w głowie ---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 10:23 ---------- U mnie to już 463 leci dawno mnie tu nie było - jak zwykle spam BTW, cwiara, zapomniałem Ci mówić jak dzwoniłem - wiele nie brakło, a byś organizował zrzutę forumową dla mnie na wieniec... Z rusztowania dzisiaj spadłem tzn. że nie bd juz pier***ił jak potłuczony ?
kaju Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Zależy od opisu błędu, bo akurat ten ma kilka, ogółem mówi on o komunikacji blatu z ECU. Z tego co widzę, to już Ci mogę wywróżyć, że go nie obejdziesz i musisz mu przybić piątkę - masz auto z MY95, więc o CANie to wtedy im się jeszcze nie śniło. Jeśli chcesz to obejść - rób swap silnika z kompletną wiąchą na polifta - wtedy będziesz miał spokój ---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:29 ---------- tzn. że nie bd juz pier***ił jak potłuczony ? Stary, jak walczyłem sam z sobą, żeby oddech złapać, to całe życie przed oczami miałem. Także tego... ale daję rade - 5 godzin później trzepałem sterowniki w C6
grippen Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 dziś popatrzę dzięki chłopaki zmienię to kodowanie zobaczymy czy pomoże
xxxSzYbAxxx Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Zależy od opisu błędu, bo akurat ten ma kilka, ogółem mówi on o komunikacji blatu z ECU. Z tego co widzę, to już Ci mogę wywróżyć, że go nie obejdziesz i musisz mu przybić piątkę - masz auto z MY95, więc o CANie to wtedy im się jeszcze nie śniło. Jeśli chcesz to obejść - rób swap silnika z kompletną wiąchą na polifta - wtedy będziesz miał spokój ---------- Post dopisany at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany at 08:29 ---------- tzn. że nie bd juz pier***ił jak potłuczony ? Stary, jak walczyłem sam z sobą, żeby oddech złapać, to całe życie przed oczami miałem. Także tego... ale daję rade - 5 godzin później trzepałem sterowniki w C6 nie ma rzeczy nie do obejścia chyba łatwiej blat bd wymienić poza tym o to chodzi, może historia jak u mnie - zegar ma can, a auto ma technologie rozgrzewania lampy jak w starych telewizorach by zastartować i się mu tłucze we łbie. Jak nie crypto to powinno sie dziada uspokoić i dać rade to obejść.. ześ pierdyknął na plecy i wielkie mi halo panie jak yebłem z dachu kiedys z domu zimą na wjazd do garazu to jeszcze pobiegłem do domu płacząc ze mnie boli a w szpitalu okazało się że 2 żebra złamane :grin: wiec skończ się mazać i już czarnowidzieć jak panienka tylko wymyślmy cos konstruktywnego aby pomóc koledze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się