Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra Pany potrzebna pomoc. Udało mi się dziś zakupić zegary od A4 8d0 920 931 TX. Zegarki ogólnie w fajnym stanie ale mam jedno zmartwienie. W ouput testach wskazówka od prędkości wychodzi lekko ponad 260 i staje pionowo na prędkości około 105 km/h ( moje stare jager równo 100 ) obrotomierz również minimalnie ponad 3 tys. Dodam że na zegarach z A6, kóre mierzyłem miałem podobny objaw ( tylko te od A6 troszeczkę więcej odstawały od pionu niż te od A4) kodowanie tych zegarów ( i a6 i a4 ) było 00060 zmieniłem te od a4 na 00140 ( takie jak moje jager )ale objaw ten sam. Czy to kwestia jeszcze jakiejś adaptacji czy coś jest nie halo z nimi? Trzeba będzie przestawiać wskazówki ? Przy okazji jeden jeszcze objaw mnie niepokoi. Mianowicie po zalogowaniu do zegarów VAGIEM pokazuje w oknie Extra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i podiero numer AUZ....

W moich zegarach jagera w miejscu tych xxxxxx jest coś tam napisane normalnie.

Proszę o pomoc. Ogólnie po podpięciu pinów od 14,15,16 do masy zegary na starcie wyświetlają OK i fis fajnie świeci ale te wskazówki mnie martwią :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra Pany potrzebna pomoc. Udało mi się dziś zakupić zegary od A4 8d0 920 931 TX. Zegarki ogólnie w fajnym stanie ale mam jedno zmartwienie. W ouput testach wskazówka od prędkości wychodzi lekko ponad 260 i staje pionowo na prędkości około 105 km/h ( moje stare jager równo 100 ) obrotomierz również minimalnie ponad 3 tys. Dodam że na zegarach z A6, kóre mierzyłem miałem podobny objaw ( tylko te od A6 troszeczkę więcej odstawały od pionu niż te od A4) kodowanie tych zegarów ( i a6 i a4 ) było 00060 zmieniłem te od a4 na 00140 ( takie jak moje jager )ale objaw ten sam. Czy to kwestia jeszcze jakiejś adaptacji czy coś jest nie halo z nimi? Trzeba będzie przestawiać wskazówki ? Przy okazji jeden jeszcze objaw mnie niepokoi. Mianowicie po zalogowaniu do zegarów VAGIEM pokazuje w oknie Extra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i podiero numer AUZ....

W moich zegarach jagera w miejscu tych xxxxxx jest coś tam napisane normalnie.

Proszę o pomoc. Ogólnie po podpięciu pinów od 14,15,16 do masy zegary na starcie wyświetlają OK i fis fajnie świeci ale te wskazówki mnie martwią :(

Wskazowki zaden problem recznie skorygujesz.. a te xxxx nie znam sie wiec nie pomoge, ale pewnie ktos grzebal i diabla narobil :grin:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie, ze vin nie przepisany..

będzie banglac i bez tego.

masz stary pin?

albo inaczej: w ecu tez jest zaszyty, pytanie czy jeszcze jest ,

czy juz jest wpisana maksymalna wartość 655 coś tam;)

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ----------

w sensie adaptacja nie przeprowadzona do konca tak, jak byc powinna..

zakładam, ze z jaeger'a pinu nie masz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam. Napisałem już do ćwiary o pomoc bo i tak chcę żeby zakodował mi immo. Ale piszeż że adaptacja pomoże na te wskazówki czy na te magiczne xxx?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Pany potrzebna pomoc. Udało mi się dziś zakupić zegary od A4 8d0 920 931 TX. Zegarki ogólnie w fajnym stanie ale mam jedno zmartwienie. W ouput testach wskazówka od prędkości wychodzi lekko ponad 260 i staje pionowo na prędkości około 105 km/h ( moje stare jager równo 100 ) obrotomierz również minimalnie ponad 3 tys. Dodam że na zegarach z A6, kóre mierzyłem miałem podobny objaw ( tylko te od A6 troszeczkę więcej odstawały od pionu niż te od A4) kodowanie tych zegarów ( i a6 i a4 ) było 00060 zmieniłem te od a4 na 00140 ( takie jak moje jager )ale objaw ten sam. Czy to kwestia jeszcze jakiejś adaptacji czy coś jest nie halo z nimi? Trzeba będzie przestawiać wskazówki ? Przy okazji jeden jeszcze objaw mnie niepokoi. Mianowicie po zalogowaniu do zegarów VAGIEM pokazuje w oknie Extra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i podiero numer AUZ....

W moich zegarach jagera w miejscu tych xxxxxx jest coś tam napisane normalnie.

Proszę o pomoc. Ogólnie po podpięciu pinów od 14,15,16 do masy zegary na starcie wyświetlają OK i fis fajnie świeci ale te wskazówki mnie martwią :(

No bo nie będzie to idealnie w pionie, tylko lekko właśnie w stronę bardziej do 105. Może ktoś zmieniał tarcze i po prostu źle nałożył wskazówki, jest to do wyregulowania...

Witam, potrzebuje wsad EU do licznika VDO, pełny fis, zegarek cyfrowy, 100kmh na środku, b5 2000r AJM.

http://s11.postimg.org/i7uydyzdr/DSC07845.jpg

Numer licznika podaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskazowki trza fizycznie zdjąć,

podczas testu ustawic na dwunastej.

jesli chodzi o pole extra z xxx ,

to gdzies na ros techu jest adaptacja uzywanych zegarow do istniejącego ecu,

przydałby się pin z jaegera,

chyba, ze masz mądrzejszy kabel niz vag-com.

generalnie to nie przeszkadza,

"moszna" z tym jezdzic ;)

pzdr,

assist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 50 ile dobrze pamiętam po wpisaniu starego pinu w nowym liczniku następuje adaptacji vinu i immo , jednocześnie pin od nowego licznika zmienia się na ten stary pin juz na stale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał 50 ile dobrze pamiętam po wpisaniu starego pinu w nowym liczniku następuje adaptacji vinu i immo , jednocześnie pin od nowego licznika zmienia się na ten stary pin juz na stale

to jak wsadze nowy zegar to nie bede potrzebowal pinu z nowego tylko ze starego mi wystarczy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co opisałem to jest adaptacja immo 3 które było montowane od któregoś tam tygodnia 2000 r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś potrzebował to nam manetke do avanta po lifcie z obsługą fisa. Pisać na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da rade wyciagnac pin z licznika na stole ?

jes of kors.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da rade wyciagnac pin z licznika na stole ?

jes of kors.

ok czyli wioze do szpenia i niech wyciaga, bo sie nie bede na mine pchal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da rade wyciagnac pin z licznika na stole ?

jes of kors.

ok czyli wioze do szpenia i niech wyciaga, bo sie nie bede na mine pchal

Zgadza się, podłącza się commanderem i nie ma h*ja we wsi (ale Mariola w ciąży :eusathink: ), żeby nie ściągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po SWAPie na APU i ze względu na immo wleciały u mnie też liczniki z polifta (białe podświetlanie). Generalnie zegary już założone i działają elegancko, ale jeszcze nie zakładałem manetki. Prawa strona manetki jest mi znana, czyli złącze standardowe i to od sterowania FISa. Natomiast po lewej stronie oprócz złącza standardowego mam jeszcze jakieś jedno, chyba 3 pinowe jeśli dobrze pamiętam. Od czego to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po SWAPie na APU i ze względu na immo wleciały u mnie też liczniki z polifta (białe podświetlanie). Generalnie zegary już założone i działają elegancko, ale jeszcze nie zakładałem manetki. Prawa strona manetki jest mi znana, czyli złącze standardowe i to od sterowania FISa. Natomiast po lewej stronie oprócz złącza standardowego mam jeszcze jakieś jedno, chyba 3 pinowe jeśli dobrze pamiętam. Od czego to?

4 pinowe czarne - kierunkowskazy :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam. Napisałem już do ćwiary o pomoc bo i tak chcę żeby zakodował mi immo. Ale piszeż że adaptacja pomoże na te wskazówki czy na te magiczne xxx?

Temat dzisiaj ogarniety. Oczywiscie nie obylo sie bez dreszczyka emocji jak sie zablokowalo immo i auto ani na jednych ani na drugich zegarach nie chcialo odpalic. Co sie okazalo bylo wlaczone immo off a ja je przez przypadek wyłaczylem :D

Jesli chodzi o zmiane jaegera na vdo i kwestie immo to pin ze starych zegarow wcale mi nie jest potrzebny do przyuczenia nowych zegarow. Temat jaegera opanowany i sprawdzony wiec jak ktos chce zmieniac jaegera na vdo i nie ma pinu immo to wbijac do mnie :)

Wysyłane z mojego GT-P5110 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn opisz cwiara bo ciekaw jestem , tzn ze mogłem nie potrzebować starego pinu czy o coś innego chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn opisz cwiara bo ciekaw jestem , tzn ze mogłem nie potrzebować starego pinu czy o coś innego chodzi ?

Dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze jedno pytanie. Muszę przerzucać kompletną manetkę czy wystarczy że przerzucę tylko prawą stronę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...