arre Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Hexy jak ktos ogarnie crypto z a6 to bede bil poklony przez tydzien....
kaju Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Za h*ja nie ogarniesz tego co ja miałem ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Hexy jak ktos ogarnie crypto z a6 to bede bil poklony przez tydzien.... Ja wiem i Ty wiesz, także tego
arre Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Za h*ja nie ogarniesz tego co ja miałem ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- Hexy jak ktos ogarnie crypto z a6 to bede bil poklony przez tydzien.... Ja wiem i Ty wiesz, także tego Z tym ogarnianiem to chyba nie do mnie oj wiemy wiemy btw Karol sledz moj watek bo bedzie jeszcze pare rzeczy wpadnie full bose na dniach lacznie z maskownicami i dwie oponki nowe na przod bede sie staral zajechac do ostrowa by w koncu ryja z Toba umoczyc ale jak bede nad morzem to lipa bydzie
kaju Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Staraj się staraj, tylko, żebyś na noc został
Hesik Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 czytalem strony 200 w gore ktos mial podobny problem jak ja z obrotkiem kombinowal z wsadami etc i d*pa z tego wyszla, chyba bede musial zmienic licznik jednak i szukac oryginalnego z a4 bo inaczej hoj z tego bedzie
soulmaster3m Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Progres z 8 godzin roboty. Oczywiście można wszystko zrobić szybciej, ale jakoś wolę lutować, wszystko dokładnie zaizolować, ułożyć przewody jak należy i nawet średnice ich odpowiednio dobrać a kiedy jest możliwość to i kolor izolacji. Lubię też jak wszystko jest ładnie podpisane coby nie zgubić jakieś kabla. UWAGA WSKAZÓWKA co do długości przewodów: Pin 1 - PLUS to i z 0,5m starczy, Pin 2 - MASA to j/w Pin 3 i 9 czyli te do licznika to też 0,5m styknie. Pin 10, 12, 17, 18 - Do świateł pozycyjnych, czy to tylnych czy przednich ( możemy tylko jedne z nich wybrać lub np. lewe przednie i lewe tylne ;P ciekawa opcja bezpieczeństwa lewej strony pojazdu ) wystarczy około 60-80cm przewodu na pin. Ja wolałem wpinać się już w kostkach w słupku a nie w skrzynce bezpieczników bo tak mam już za dużo tego nawalone, więc sobie po 1m brałem przewody. Do światła mijania lewego radziłbym 1-1,5m. Lepiej obciąć niż doklejać co mnie spotkało. I te też w słupku prawym. Do świateł mijania prawych to trzeba przejść do prawego słupka do kostek, więc cholera wie. Ja przeprowadziłem po 3m każdy, ale nie zaczynałem roboty. Widzę, że z 0,5-1m zostanie obcięte. STOPy jeszcze nie wiem. KONIEC WSKAZÓWKI ZACZYNAMY: 1) Oczywiśćie potrzebny jest nam przekaźnik 387 i rozpiska pinów, którą zamieściłem kilka postów wcześniej. 2) Wtyki do przekaźnika z kompletem pinów + wlutowane kable odpowiednich długości i średnic, ew. kolorów. Wszystkie przewody należy oznaczać! 3) Aby rozpracować piny posłużyłem się instrukcją do Audi TT Od razu na wstępie napisali jakie sloty zajmuje przekaźnik. 4) Przechodzimy do zamontowania wtyków przekaźnika i poprowadzenia przewodów. 5) Coby mieć lepsze dojście polecam ściągnąć obie kratki przekaźników. To tylko dwie nakrętki 10. Przy okazji przeniosłem sobie przekaźnik 377 na górę (te niebieskie wtyki) 6) Piny których się nie daje podłączyć gdzieś ładnie na dole można i lutować w skrzynce, ale tutaj bardzi szybko zabraknie miejsca na przedowy. Warto sprawdzić schemat aby znaleźć gdzie i którędy idą nasze przewody, przez jakie kostki przechodzą itd bo się może okazać, że będzie bliżej, łatwiej, schludniej. Np. tutaj mamy komplet przewodów, żółte do mijania, szare do pozycujnych. Jak tutaj zacząłbym się wlutowywać to by mnie się skrzynka nie zamknęła. 7) Światła pozycyjne. Ze schematu wynika, że tyle pozycyjne przechodzą przez kostkę brązową Szkoda, że są dwie takie, ale tylko jedna na pinach 1 i 2 zgodnie ze schematem ma oba szare przewody. To w nie wlutować należy odpowiednie wejścia/wyjścia przekaźnika. Przecinamy oba przewody i wlutowujemy się, oczywiście ma ogromne znaczenie którym w którą stronę. Te co będą nam wystawać z wtyczki to idą do odpowiednich świateł a te co będą wisieć luźno idą do bezpieczników. Wszystko ładnie poukładane aby zaraz wywalić wszyskto i zacząć światła mijania 8) Światła mijania. Tutaj widać żółty przewód wchodzący w różową, ale niestety po drugiej stronie kostki interesuje nas tylko jeden z nich. Tutaj jest mega problem ponieważ na schemacie od Audi TT nie ma zaznaczonych regulacji reflektorów, wiec nie wiem czy można wpinać się w żółte przewody już za skrzynką bezpieczników czy szukać wolnego przewody idącego tylko do żarówki. Oczywiście w skrzynce bezpieczników są obie żółte pary przewodów, ale wchodzą w różową wtyczkę i za nia się rozdwajają. Jeden 1,5mm idzie do żarówki a drugi 1mm idzie do silniczka regulacji. Coby mieć pewność, że wszystko będzie ok postanowiłem wpinać się w czysty przewód idący tylko do żarówki. Ale jest niestety po drugiej stronie kratki z wtyczkami :/ Chociaż łatwiej wyjąć samą kratkę jak różową wtyczkę, która jest na końcu Pach, wtyczka wolna I widać, że są dwa żółte ;/ Który wybrać? Ano ten idący do żarówki. Pomacałem palcem i wydał mi się ten prawy grubszy, więc ciachnąłem go. Po sprawdzeniu suwmiarką okazało się, że średnica zewnętrzna jest taka sama pomimo, że ten drugi powinien nieć mniejszą. Wydaje mi się, że to kwestia tego, że izolację ma chudszą a grubszą miedź, a ten do silniczka ma więcej izolacji a mniej miedzi dlatego wydał mi się chudszy a tak naprawdę był po prostu bardziej miękki. No i miernik wykazał, że dobrze ciacham Jutro czeka mnie druga mijania, więc to samo tylko z drugiej strony no i STOPy, więc lecę po schematy do samochodu aby ogarnąć gdzie i co idzie.
Marcin6 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Powiem tylko tyle- szacun za determinację :thumbup1: (i dużo czasu) Oby wszystko działało P.S. Już wiem że na pewno tego nie będę robił... za dużo kopania po fabrycznych wiązkach
soulmaster3m Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Dziękuję, dziękuję. Roboty jest dużo jak się wszystkiego szuka i czyta te schematy, tam jest kilkadziesiąt kartek szukania gdzie i co. Zwłaszcza, że mam avanta i do tego jest kilka dodatkowych stron. Ale jak już ktoś taką drogę przebędzie i opisze co i gdzie to jest o wiele łatwiej. Gdybym dziś wiedział co i gdzie to bym miał odpowiedniej długości kable przygotowane i od razu lutował tam gdzie trzeba a nie szukał. Najwięcej czasu poświęcałem na szukanie po schematach i czekanie aż lutownica się nagrzeje. Jakbym miał wszystko z góry pociągnięte gdzie trzeba to bym pewnie w jeden dzień zakończył operację.
Marcin6 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Jakbym miał wszystko z góry pociągnięte gdzie trzeba :grin::grin::grin::grin::grin:
soulmaster3m Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Jakbym miał wszystko z góry pociągnięte gdzie trzeba :grin::grin::grin::grin::grin: Trochę źle napisane Chodziło mi, że wiedział gdzie je pociągnąć a nie dla każdego kabelka szukać domu.
bediks Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 W którym kanale w liczniku można ustawić rozmiar opon ? Pamięta kto ?
kaju Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 W navi się to ustawia kanał 99, ale w liczniku się nie spotkałem.
bediks Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Gdzieś kiedyś ktoś podawał ze rozmiar opon można zakodować zeby prędkość nie przeklamywalo
kaju Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Kopałem swojego crypto wzdłuż i wszerz i tego nigdzie nie widziałem
kaju Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Zaraz będzie kodowanie, po którym będzie golił, pier**lił i zęby wyrywał
Marcin6 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Bo opony używa się takich jakie są napisane w instrukcji... a nie fikacle gwinty dziewiętnastki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się