Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Koledze Kris-07 chodzilo o to by wlasnie dolozyc czujnik temp oleju za 15 zl w podstawe filtra...

tyle ze nikt nie wykombinowal jak podlaczyc w liczniku poliftowym...

tak dokladnie mi o to chodzi , ja tam juz mam czujnik po poprzedni zegar mialem tez ze wskaznikiem temp oleju tyle ze z czerwonym podswietlaniem tzw. pollift :D

---------- Post dopisany at 08:59 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ----------

a zrobilby mi ktos chociaz modul ktory gasi alladyna ?

bo to napewno idzie , juz tu bylo o tym pisane

To juz dawno zostalo zrobione. Emulator oleju opisany jest w dziale warsztat przez Pawel_wor i tam jest zamieszczony schemat emulatora oleju :wink:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do tego czujnika w podstawie filtra oleju to on przecież jest od ciśnienia a nie od temperatury więc raczej nic nie wykombinujesz. Jest tam jeszcze jedno miejsce na czujnik więc je ewentualnie można wykorzystać.

a mi jakos dziala temp na liczniku z bialym podswietleniem, tylko temp spada jak wyrzuci alladyna, to jest dopiero zagadka ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam cos wpiete ale co nie wiem, orginalnie mialem po zmianie licznika tylko powedrowal do innej kostki wedlug rozpiski

a wy mieliscie w zielonej kostce pin o temperatury oleju pod pin 21zielona(po zmianie 15)

---------- Post dopisany 11-10-2013 at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 20:59 ----------

wzialem sie powoli za lokalizacje tego kabelka, macie jakies porady jak go zlokalizowac bo wpada w wizake i tyle po nim sladu wyciagnalem ecu i jutro bede cos tam patrzyl gdzie on wchodzi kolor taki szarawy cos pod fiolet, jakies porady czy zmunda praca wyrywanie rozrywanie gdzie on idzie ?

ciul wie ten kabel gdzies ginie ciezko go zlokalizowac, przy podstawie filtra znowu jest inny kolor bialy, a takie pytanie po co czujnik w podstawie filtra skoro mialem zegary bez wskaznika temp oleju ?????

odlaczalem ten kabelek od filtra bez zmian, to wyciaglem ten pin z kostki i roznica byla tylko taka ze jak wyskoczyl sensor to poprzez dwukrotne wlaczenie wylaczenie swiatel kontrolka nie gasla, co dzieje sie gdy pin jest wsadzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to jest w przed liftowy, ale tylko poliftowy na pewno ma możliwość pokazywania które dokładnie drzwi są otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sorry, jest tylko: żólta wtyczka 8-pin- Door contact (driver's door) używana do brzęczyka, niewyłączenia świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Powie mi ktos gdzie znajde magika ktory ogarnal by mi podlaczenie fisa w aucie.

Znacie kogos z opolszczyzny-dolny slask??

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy masz immo w licznikach czy w ECU. Jak w ECU to nie ma żadnej filozofii w podłączeniu.

Slucham Cie dalej:-)

Jak moge ti sprawdzic itd. Chox wydaje mi sie ze nie

Dizelek z konca 96roku

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy masz immo w licznikach czy w ECU. Jak w ECU to nie ma żadnej filozofii w podłączeniu.

Slucham Cie dalej:-)

Jak moge ti sprawdzic itd. Chox wydaje mi sie ze nie

Dizelek z konca 96roku

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Wyjmij licznik i odpal. Jak będzie chodził to immo w ECU :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wyciąganiem liczników to trochę się śmiałem ale faktycznie to najprostszy sposób. Tylko trzeba mieć vaga żeby zaraz usunąć błędy na przykład poduch. Roczniki 95 na pewno miały immo w ecu, tak samo chyba 96. Potem zaczyna się trochę plątanina bo różnie ludzie mówią. Jedni mówią że od pierwszego lifta immo był już w licznikach itp i tu zawsze jest mała nie wiadoma. Podejrzewam że ty masz immo w ECU więc w zasadzie bez problemu możesz włożyć każdy licznik. Jak jest immo w licznikach to trochę komplikuję sprawę. Wtedy najlepiej wkładać liczniki od tego samego modelu bo wystarczy go przekodować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czaje czaje. Za niedlugi to sprawdze i odrazu bede sie musial dowiedziec jaki licznik kolega mi przywiezie'-/

No a w koncu skad jestes,ogarniasz sam ten temat?

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ----------

Dobra wiem wielkopolska :-)

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

Cwiara

Ciebie tez juz zlustrowalem :-) hahaha jestes z okolic.

Masz jakies doswiadczenie z podlaczeniem fisa lub jakiegos magika?

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś zewnętrzna puszka z immo? Pierwsze słyszę. Przewertowałem kiedyś ten wątek przed zmianą liczników i nigdzie na nic takiego się nie natknąłem. Zawsze było info o immo albo w ECU albo w licznikach, no ale to w sumie i tak nic nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś zewnętrzna puszka z immo? Pierwsze słyszę. Przewertowałem kiedyś ten wątek przed zmianą liczników i nigdzie na nic takiego się nie natknąłem. Zawsze było info o immo albo w ECU albo w licznikach, no ale to w sumie i tak nic nie zmienia.

Albo licznik albo pucha jest polaczona zawsze z ecu silnika i daje sygnal do uruchomienia silnika badz nie. Petla przy stacyjce odczytuje sygnal z transpondera i sprawdza czy jest uprawniony kluczyk i sygnal przesyla do licznika lub puchy immo.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakaś zewnętrzna puszka z immo? Pierwsze słyszę. Przewertowałem kiedyś ten wątek przed zmianą liczników i nigdzie na nic takiego się nie natknąłem. Zawsze było info o immo albo w ECU albo w licznikach, no ale to w sumie i tak nic nie zmienia.

Albo licznik albo pucha jest polaczona zawsze z ecu silnika i daje sygnal do uruchomienia silnika badz nie. Petla przy stacyjce odczytuje sygnal z transpondera i sprawdza czy jest uprawniony kluczyk i sygnal przesyla do licznika lub puchy immo.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Powiedz mi gdzie ta pucha jest? Mam A4 95 gdzie seryjnie immo wiadomo był po za licznikami ale jestem po swapie na APU z 200o roku łącznie ze stacyjką, kluczykami, licznikami itp więc moduł od immo który gdzieś tam wisie jest już mi zbędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...