Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Obok kolumny kierownicy po prawej stronie. Biala puszka.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

A faktycznie, kojarzę coś takiego. Kiedyś właśnie zastanawiałem się co to za pierdolnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiedzcie mi jeszcze czy licznik z angola mozna przerobic a jesli to jak ?

Ma ktos moze na zbyciu jakies pierdoly do podlaczenia fisa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.

Mylisz sie

kolega sie pytal o przerobienie tj zmiana wsadu by mozna bylo eu tarczke zalozyc

przekodowanie o ktorym mowisz to zupelnie inna sprawa... przekodujesz na eu to bedzie zle wskazywal na tarczce eu bo wsad dalej bedzie angolski...

Czytac Panowie czytac

wszystko bylo...

---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ----------

Cwiara masz kogos we wro kto by ogarnol montaz licznika?

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Cwiary sie nie pytaj bo on to licznik za licznikiem uwala :polew::whistling:

i ilez to roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.

Mylisz sie

kolega sie pytal o przerobienie tj zmiana wsadu by mozna bylo eu tarczke zalozyc

przekodowanie o ktorym mowisz to zupelnie inna sprawa... przekodujesz na eu to bedzie zle wskazywal na tarczce eu bo wsad dalej bedzie angolski...

Czytac Panowie czytac

wszystko bylo...

No akurat czytałem ten wątek i z tego co wyczytałem to nie zawsze konieczna jest wymiana wsadu, kwestia jak wyskalowane są tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czesci masz racje

mozna kupic angola wsadzic PODROBKE TARCZY EU i bedzie ok

ale to nie bedzie orginalnie tak jak inglostad nakazalo

sam tak robilem ostatnio i da sie zyc

ale by bylo jak ori to do ori tarczy eu MUSI byc wsad eu

a przekodowanie to tylko zmiana kraju => czytaj zmiana mil na km ALE TO NIE ZMIENIA WSKAZAN PREDKOSCIOMIERZA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.

Dziekuje.

---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ----------

Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan.

Czekam na licznik jaki kolega przywiezie.

Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel.

A piszecie ze jest troche roboty:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.

Dziekuje.

---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ----------

Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan.

Czekam na licznik jaki kolega przywiezie.

Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel.

A piszecie ze jest troche roboty:/

najlepiej szukać diesla pod diesla bene pod bene eu pod eu, zastosowanie innych jest półśrodkiem i np mnie drażniło.. :whistling:

miałem 6 liczników i wiem co mówie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czesci masz racje

mozna kupic angola wsadzic PODROBKE TARCZY EU i bedzie ok

ale to nie bedzie orginalnie tak jak inglostad nakazalo

sam tak robilem ostatnio i da sie zyc

ale by bylo jak ori to do ori tarczy eu MUSI byc wsad eu

a przekodowanie to tylko zmiana kraju => czytaj zmiana mil na km ALE TO NIE ZMIENIA WSKAZAN PREDKOSCIOMIERZA!

jedynie w pierwszych licznikach przedliftowych benzynach warcza eu równiez byla wyskalowana na 130 w pionie ale nie w dieslu, tylko w takim jednym przypadku zmiana wsadu nie jest potrzebna tylko zmiana tarczki predkosci oooo:

60_1279542685.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.

Dziekuje.

---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ----------

Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan.

Czekam na licznik jaki kolega przywiezie.

Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel.

A piszecie ze jest troche roboty:/

najlepiej szukać diesla pod diesla bene pod bene eu pod eu, zastosowanie innych jest półśrodkiem i np mnie drażniło.. :whistling:

miałem 6 liczników i wiem co mówie :grin:

Nie zgodzę się z tobą. Jeśli chodzi pb/on to ok, bo sporo jest roboty z tym. Ale anglików bym nie odrzucał. Rynek takich liczników jest mały, ciężko dostać odpowiedni licznik eu, anglików jest więcej. Sam mam u siebie licznik od anglika z białym podświetlaniem. Nie zamierzam się bawić w zastępowanie go licznikiem z eu tak samo jak nie będę się bawił ze zmianą tarcz (kwestia dostania samych tarcz to już mega problem). Jeśli mam do wyboru stare zwykłe liczniki a liczniki z pełnego lifta, z białym podświetlaniem, pełnym fisem tyle że od anglika to dla mnie jest tylko jeden wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie orientuje się ktoś czy da się wyłączyć kontrolę spalonych żarówek? Pacjent to VW touran

Teoretycznie powinno dać się przekodować wyłączając tą funkcję ale w moim liczniku z 2000 nie działało. Kodowanie było odpowiednie a mimo to funkcja działała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie orientuje się ktoś czy da się wyłączyć kontrolę spalonych żarówek? Pacjent to VW touran

Wyślij mi pw ok 21 to podeślę Ci co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl?? :-(

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie to ja mam licznik z polifta, białe podświetlanie, elektroniczny zegarek :decayed:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-adr-kolejna-audi-labiel-swap-apu-69305/index2.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do frimusia :decayed:

Ja wiem ze wskazowki :grin: ale są dwa rodzaje ze tak powiem przedliftow

ze na skali zegarka albo są cyferki 3, 6 , 9 , 12 albo nie ma i jest zamiast tego dużo kreseczek

ten z cyferkami jest 97-99 a bez 94-97

I jeśli masz ten pierwszy z cyferkami to trzeba wsad zmieniać , a jeśli bez cyferek to na 99 % nie bo widziałem gdzies w necie fotę angielskiego budzika 94-97 i też jest wyskalowany na 110 w pionie

Pytanie jaki masz Ty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...