Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak się wczytuję w was i już dawno planuję naprawę swojego.

Zakładałem latem to oczywistym było, że w upale linii sporo wywalało a w nocy zaledwie dwie znikały, ale teraz jesień, odpalam przy +11*C i mało co widzę. Ale!

Przy +22*C

9271057452_f97af4d7db.jpg

9268273081_b925ea6444.jpg

9271055668_e8a9123530.jpg

Przy upale i +27*C

9355762616_d7d242aa13.jpg

9352986471_2437f901ce.jpg

9352986181_0b17b1f64a.jpg

A na OUTPUT TEŚCIE przy tej samej temperaturze:

9352986589_742f1d5aab.jpg

W nocy po upale było już ok, jak widać na zdjęciach ze 2-3 linie szwankowały:

9355762146_a8d93b0c60.jpg

9355762202_8901145fc1.jpg

9352985699_7ca8a7d9ed.jpg

9355761716_c6616e81b7.jpg

Sorry, za tyle fot, ale pytanie czy on się wypala czy wystarczyłoby odświeżyć luty?

Mam dostęp do sprzętu lutowniczego, w tym chyba i do pasty lutowniczej to wystarczyłoby poprawić taśmę?

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

Druga sprawa to pytanie gdzie u mnie jest przerwanie ścieżki.

Czy pomiędzy taśmą wyświetlacza a taśmą łączącą z licznikiem.

Czy pomiędzy tą taśmą łączącą a płytką PCB licznika.

W drugim przypadku nie widzę większego problemu aby to naprawić, ale lutowanie gorącym powietrzem dwóch taśm do siebie to już wyższa szkoła jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się wczytuję w was i już dawno planuję naprawę swojego.

Zakładałem latem to oczywistym było, że w upale linii sporo wywalało a w nocy zaledwie dwie znikały, ale teraz jesień, odpalam przy +11*C i mało co widzę. Ale!

Przy +22*C

http://farm8.staticflickr.com/7418/9271057452_f97af4d7db.jpg

http://farm8.staticflickr.com/7364/9268273081_b925ea6444.jpg

http://farm4.staticflickr.com/3727/9271055668_e8a9123530.jpg

Przy upale i +27*C

http://farm8.staticflickr.com/7411/9355762616_d7d242aa13.jpg

http://farm4.staticflickr.com/3689/9352986471_2437f901ce.jpg

http://farm3.staticflickr.com/2836/9352986181_0b17b1f64a.jpg

A na OUTPUT TEŚCIE przy tej samej temperaturze:

http://farm3.staticflickr.com/2831/9352986589_742f1d5aab.jpg

W nocy po upale było już ok, jak widać na zdjęciach ze 2-3 linie szwankowały:

http://farm8.staticflickr.com/7455/9355762146_a8d93b0c60.jpg

http://farm6.staticflickr.com/5524/9355762202_8901145fc1.jpg

http://farm6.staticflickr.com/5337/9352985699_7ca8a7d9ed.jpg

http://farm3.staticflickr.com/2824/9355761716_c6616e81b7.jpg

Sorry, za tyle fot, ale pytanie czy on się wypala czy wystarczyłoby odświeżyć luty?

Mam dostęp do sprzętu lutowniczego, w tym chyba i do pasty lutowniczej to wystarczyłoby poprawić taśmę?

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:28 ----------

Druga sprawa to pytanie gdzie u mnie jest przerwanie ścieżki.

Czy pomiędzy taśmą wyświetlacza a taśmą łączącą z licznikiem.

Czy pomiędzy tą taśmą łączącą a płytką PCB licznika.

W drugim przypadku nie widzę większego problemu aby to naprawić, ale lutowanie gorącym powietrzem dwóch taśm do siebie to już wyższa szkoła jazdy.

Wygląda na to ze tylko taśmą do klejenia ale z foty ciężko zobaczyć. Zazwyczaj puszcza klej na łączeniu taśmy powietrzem tego nie zrobisz. Trzeba ściągnąć stary klej nałożyć nowy i skleic

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najprawdopodobniej łączenie obu taśm. To problem większy ;/

Bo taśmę do płytki PCB poprawić to łatwo, ale to drugie łączenie jest masakryczne.

jak nie zapomnę to jutro pstryknę jak to wygląda obecnie.

bediks. Wysyłamy czy nie? :wink: Jak tam u ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czasu wsadzić nowego licznika do auta bo ten który mam teraz napewno do wymiany bo blakl strasznie w upal , jak zaloze nowy to wtedy pojezdze na nim i się zobaczy i na teście sprawdzę i zdecyduje co dalej , bo nie ukrywam urzadzam się na nowej chacie i każdy grosz idzie w dom i moja mi jaja urwie ( nie nie ustami co mi by odpowiadało :decayed:) jak wydam wg niej kolejne nie potrzebne siano na auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja ze swojej strony powiem tak.

W,moim fisie ginely linie, pojechałem do cwiary z drugim licznikiem który miał idealnego fisa na dawce, cwiara mi przełożył fisa a na końcu stwierdził że ten mój prawdopodobnie też jest dobry tylko lutowanie od Nowa by mu się przydało. Czyli w wielu przypadkach to wina lutowania do płyty, robią się zimne luty i efekty widzimy wszyscy ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja ze swojej strony powiem tak.

W,moim fisie ginely linie, pojechałem do cwiary z drugim licznikiem który miał idealnego fisa na dawce, cwiara mi przełożył fisa a na końcu stwierdził że ten mój prawdopodobnie też jest dobry tylko lutowanie od Nowa by mu się przydało. Czyli w wielu przypadkach to wina lutowania do płyty, robią się zimne luty i efekty widzimy wszyscy ;-)

To nie są zimne luty bo licznik nie jest lutowany do płyty. Łączy się z nią po przez taśmę która jest klejona specjalnym który przewodzi prąd i tu jest problem. Z biegiem lat klej traci swoje właściwości i pojawiają się zanikające linię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale są dwa miejsca lutowania/klejenia. Oba tak samo newralgiczne.

Z wyświetlacza wychodzi, nazwijmy to plastikową, taśma, która klejem łączy się z drugą taśmą a ta jest wlutowana w płytę.

46_1268846111.jpg

Tak więc mamy 3 potencjalne miejsca uszkodzenia. Pierwsze (górny żółty owal) tutaj taśma mogła pęknąć i kupa, do wymiany.

Drugi żółty owal, tutaj taśma jest klejona do drugiej taśmy i to naprawialne, ale nie tak łatwo.

Trzecie miejsce to piny na dole, które są lutowane do płyty. To jest najłatwiej naprawialne miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak, faktycznie. Ale w sumie z tego co czytałem to nikt nie pisał o problemach z miejscem lutowania do płyty tylko zawsze pisali o tych łączeniach na klej. Ale kto tam wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wymyślili takie ujowe łączenie, że głowa boli. Z tym lutowaniem do pcb to tylko raz czytałem, więc stawiam na łączenie taśm to nie jadę tego robić bo sam nie zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego.

A przybliz mi tylko temat dlaczego poliftowa maneta nie podejdzie do przedlifta?

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

---------- Post dopisany at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany at 15:00 ----------

moj jak nie bedzie blaknal to wysle do aceefu na zmiane kleju a oni i tak tam sprawdzaja reakcje na temp

Ja tez tak zrobie

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarze inne piny sa przedlift/polift

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh. Polifta pelno a przedl.:confused:

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Z opcja tempomatu

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh. Polifta pelno a przedl.:confused:

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Z opcja tempomatu

Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk

Ja przedlifta sprzedawane dwa miesiące bo nikt kupić nie chciał z idealnym fisem

Wysłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa całkowicie inne piny, poza tym jest inne sterowanie wycieraczkami, i trzeba przerobić troche po zmianie na polifta bo wycieraczki po uruchomieniu pojedynczym i odpuszczeniu wajchy zatrzymają się na szybie a nie wrócą do pozycji wyjsciowej...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do całej manetki z polifta do przedlifta to nie ma najmniejszego problemu. Sam jakiś czas temu taką przekładałem. Trzeba było dodać chyba tylko jeden pin w wycieraczkach czy jakoś tak. Doszedłem do tego porównując oba przełączniki i wszystko śmiga jak trzeba. Docelowo będę montował tą funkcję czasową wycieraczek ale póki co jest bez tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...