Frimuś Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 no to jak u mnie licznik mam z 12.2000 jak na zdjeciach Mam tez tarcze ue i troche gratow z VDO i Mareti czy jakto tam sie pisze czyta Jak nie masz wolnego pina zadnego ? a w szarej Podpinasz kabel z filtra do wolnego pinu z niego ciagniesz przewod do nozki wskaznika oleju druga nozke na plusa w niebieskiej (WSZYSTKO NA PLYTCE ALE ODETNIJ SCIEZKE ORGINALNA ZE WSKAZNIKA) i masz juz 95-100 stopni na wskazniku realnie Umula na temperature chyba 15nieb nie pamietam i dzaila wszystko na fisie spokój Wez schemat z forum wiele razy wrzucalem i idz do sklepu zeby kupic graty 25zl styknie kup odrazu jakas puszke zeby skitrac emula za licznikiem Jak pojdziesz do jakiegos dobrego goscia np telefony naprawia - to Ci polutuje i masz z bani Troche checi a nie miske niszczyc czy wymieniac 1. u mnie temperatura dziala, tylko temp opada gdy po jakims czasie wyskakuje sensor np. jezdze po miescie auto nagrzane, ide do bankomatu wracam odpalam, temp wskakuje na iles tam stopni i po jakims czasie wyskakuje sensor i temp spada do 0 dodam jeszcze ze pod niebieskim 15 mam podpiety kabelek, przekladalem wedlug instrukcji Nie pamietam 15 chyba tam ma byc emul wpiety gdzie jest pin temp.wody (temp wskakuje na iles tam stopni i po jakims czasie wyskakuje sensor i temp spada do 0) Tak bedzie jak nie ma emula jezdzilem tak tydzien i nie wytrzymalem Zrob jak pisalem i bedzie git Emula zapytam moze kolega mi zrobi ja nie pamietam juz tego a w pracy nie mam czasu teraz w domu nie mam czym ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Chłopy troszke po za tematem.....ale gdzie mozna dorwac fajne ramki do zegarow pod fis ?? all obszukalem i kicha Slabo szukasz kolego Tuning :DIDO: ozdobne ramki do zegarów samochodowych ramki do pokręteł Dzieki bardzo! Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 07:34 ---------- Poprzedni post napisany at 06:58 ---------- Slabo szukasz kolego Tuning :DIDO: ozdobne ramki do zegarów samochodowych ramki do pokręteł ta i jeszcze sobie kup na wloty, na pokretla i na malego ten shit A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
arre Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle
Marcin6 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle +600
Frimuś Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle Aaaaaaa no fakt ori jest ori ale cuz jak ciezko dostac lub w chorych piniadzach ;/ Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle +600 Przestan sie podlizywac Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Marcin6 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle +600 Przestan sie podlizywac Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka Spokojnie... nie mam komu, a poza tym jak ja tu byłem toś Ty jeszcze na stojąco pod szafe wchodził Tzn w tym temacie, bo na forum jesteś dłużej A poza poza tym mam fisa dawno zrobionego
arre Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Cisza baby jak komus podrabiane ringi pasuja niech kupuje i tyle gusta rozne i sie nie dyskutuje ja wyrazilem tylko swoje zdanie skromne a jak ktos ori poszuka to i znajdzie
Frimuś Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 A co masz do ramek na zegary? Pewno sam pisiadasz Do ramek nic nie mam ale orginalnych bo wygladaja za***iście i mialem takie w a6 i moze tez przeszczepie do a3 natomiast wszelakie podrabiajki sa wg mnie kiczowate i tyle +600 Przestan sie podlizywac Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka Spokojnie... nie mam komu, a poza tym jak ja tu byłem toś Ty jeszcze na stojąco pod szafe wchodził Tzn w tym temacie, bo na forum jesteś dłużej A poza poza tym mam fisa dawno zrobionego Raz ze sie beszczelnie podlizuje to teraz chwali :D:D:D Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ---------- Cisza babyjak komus podrabiane ringi pasuja niech kupuje i tyle gusta rozne i sie nie dyskutuje ja wyrazilem tylko swoje zdanie skromne a jak ktos ori poszuka to i znajdzie Dobra Dobra szukam nadal. Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalka
Piteros1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 The a4 to jak to ogarnac moglbys dokladniej opisac jak to ogarnales nie skrotami ??
The a4 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Ramki w macie nieczym sie nie roznia od ori ja mam w polysku jak na w/w fotach jak sie komus nie podobaja niech sie .... Ja tu dawno temu pisalem jak ogarnac temp.oleju a wiekszosc info ( SCHEMAT jak podpiac itd) WYCZYTALEM na tym forum jest tez spisane przez jednego kolege w tutku ale wszyscy by chcieli na gotowo Pisalem wiele razy jak to ogarnac PISZE raz jeszcze CHECI checi checi pare browarow lub .... Kupujemy licznik po lifta Plus szara kosc manetke troche kabla z innej kostki lub w sklepie rozpiski sa na forum tu troche trzeba sie przylozyc zeby z 2 zrobic 3 kosci i nie pojebac bo bedzie przejeb.to naprawic opisywac kable Jak nie dajemy rady z wsadem jedziemy do ziomala z forum najblizszego i nam ogarnia (wsad imo klucze )i wracamy do domu Sensor oleju - Potrzebny emulator - jak nie czaimy schematu trzeba znalezc kogos np Komisy telefonow sa kupmate chlopaki (przynajmniej u mnie ) jak mamy emula to podpinamy go w miejsce gdzie jest temperatura oleju (PIN)nie pamiatam kazdy wie drugi kabel do plusa 3 do masy i sensor juz nas nie wkur.. a zeby miec temperature trzeba z przedliftowego licznika wymontowac wskaznik oleju I WMONTOWAC do naszego polifta odcinajac sciezki Pozniej od jednej nozki ciagniemy do plusa a mase (CHYBA ZE SIE MYLE I ODWROTNIE PISZE Z PAMIECI )do szarej kostki na np.32pin wolny pin jakis wolny lutujemy i jest git pozniej z 32 pinu do czujnika temp.oleju w podstawie filtra I nie ma bata zeby nie dzialalo Tam jest juz pociagniety kabel ale nie wiem gdzie byl koniec wiec szybciej bylo pociagnac nowy od podst,filtra do 32pinu Czaicie to ..jak nie proponuje przeczytac pierwsze 80 stron i bedziecie wiedzieli Wsadu nie ruszalem Grzanek 85 mi to ogarnial pod KIelcami reszte sam zrobilem Pozniej kalibrujemy wskazniki spalanie zeby bylo realne wszystko jest do zrobienia tylko trzeba czasu i checi Ja mam juz wszystko spryskiwacz drzwi Brak rds bo pionieer nie pojdzie zarowki zbedne rezanie a i tak malo przydatne choc fajnie bylo by miec all in one full wypas ale najwazniejsze ze fis caly a juz raz przelutowany bo zaczynalem z licznikem z a6 c5 i wsad a4 ale wtedy drzwi tylko kierowcy i klapa tyl nie ogarnieta Duzo roboty ale warto a ile poszlo towaru przy tym:facepalm:Browarow Polecam nie zdecydowanym
Piteros1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Ramki w macie nieczym sie nie roznia od ori ja mam w polysku jak na w/w fotach jak sie komus nie podobaja niech sie .... Ja tu dawno temu pisalem jak ogarnac temp.oleju a wiekszosc info ( SCHEMAT jak podpiac itd) WYCZYTALEM na tym forum jest tez spisane przez jednego kolege w tutku ale wszyscy by chcieli na gotowo Pisalem wiele razy jak to ogarnac PISZE raz jeszcze CHECI checi checi pare browarow lub .... Kupujemy licznik po lifta Plus szara kosc manetke troche kabla z innej kostki lub w sklepie rozpiski sa na forum tu troche trzeba sie przylozyc zeby z 2 zrobic 3 kosci i nie pojebac bo bedzie przejeb.to naprawic opisywac kable Jak nie dajemy rady z wsadem jedziemy do ziomala z forum najblizszego i nam ogarnia (wsad imo klucze )i wracamy do domu Sensor oleju - Potrzebny emulator - jak nie czaimy schematu trzeba znalezc kogos np Komisy telefonow sa kupmate chlopaki (przynajmniej u mnie ) jak mamy emula to podpinamy go w miejsce gdzie jest temperatura oleju (PIN)nie pamiatam kazdy wie drugi kabel do plusa 3 do masy i sensor juz nas nie wkur.. a zeby miec temperature trzeba z przedliftowego licznika wymontowac wskaznik oleju I WMONTOWAC do naszego polifta odcinajac sciezki Pozniej od jednej nozki ciagniemy do plusa a mase (CHYBA ZE SIE MYLE I ODWROTNIE PISZE Z PAMIECI )do szarej kostki na np.32pin wolny pin jakis wolny lutujemy i jest git pozniej z 32 pinu do czujnika temp.oleju w podstawie filtra I nie ma bata zeby nie dzialalo Tam jest juz pociagniety kabel ale nie wiem gdzie byl koniec wiec szybciej bylo pociagnac nowy od podst,filtra do 32pinu Czaicie to ..jak nie proponuje przeczytac pierwsze 80 stron i bedziecie wiedzieli Wsadu nie ruszalem Grzanek 85 mi to ogarnial pod KIelcami reszte sam zrobilem Pozniej kalibrujemy wskazniki spalanie zeby bylo realne wszystko jest do zrobienia tylko trzeba czasu i checi Ja mam juz wszystko spryskiwacz drzwi Brak rds bo pionieer nie pojdzie zarowki zbedne rezanie a i tak malo przydatne choc fajnie bylo by miec all in one full wypas ale najwazniejsze ze fis caly a juz raz przelutowany bo zaczynalem z licznikem z a6 c5 i wsad a4 ale wtedy drzwi tylko kierowcy i klapa tyl nie ogarnieta Duzo roboty ale warto a ile poszlo towaru przy tym:facepalm:Browarow Polecam nie zdecydowanym znaczy ja juz wszystko mam tylko ten sensor mi został, a jak mi temp dziala, tylko sensor to gasi, to wystarczy mi sam emul ?? tylko jak go wtedy podlaczyc??? a po drugiewe wczesniejszym liczniku nie mialem temp oleju wiec jak mam go wymontowac czyli ja musze zgasic czujnik poziomu czyli sensor, bo dok nie wyskoczy temp dziala, wiec jak mialm bym jakis emul na sensor oleju ktory go gasi to temp by dzialala i nie musialbym kombinowac z temp, nie wiem czy dobrze mysle
The a4 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Emulator gasi sensor oleju Temp.oliwy robimy jak opisalem Musisz najlatwiej dorwij stary przedliftowy licznik albo sam wskaznik oleju i zamien z polifta na przedlifta (jak masz z bialym podswietl) wtedy kabel na wolny pin pozniej do czujnika i gra Pany czytajcie od poczatku do ok 80-100strony dalej nie ma sensu A wszystko jest trzeba tylko poszukac
horny devil Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Pany ten torx do odkręcenia cyferblatów to jaki rozmiar bo oczywiście w kupionym zestawie takiego nie posiadam
soulmaster3m Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Nie to, żeby nie było, ale T15. To co to za zestaw, że nie ma? Dla zegarmistrza czy do wymiany kół w samolotach? ---------- Post dopisany at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany at 08:16 ---------- Do rozpołowienia licznika to T10.
horny devil Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Rozkręcić to go rozkręciłem tylko sama tarcza tzn to jest zespolone poziom paliwa z prędkościomierzem. Poziom paliwa jest na "wcisk" na bolcach a sam prędkościomierz na torx 2szt. I właśnie tego torxa nie mam. A zestaw był kupiony najtańszy topex jak potrzebowałem wyregulować ramkę szyby
soulmaster3m Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Daj mi chwilę. ---------- Post dopisany at 09:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:53 ---------- Chyba nie pomogę. Poliftowy licznik jest w całości na haczykach. Sam licznik od tyłu to dwie śruby T10 aby rozpołowić czarne plastiki. Po ściągnięciu tarczy (cyferblatu) nie ma nic. Cały biały plastik jest na haczykach. Osobiście polecam: Tutaj są torxy od T4 do T10 skok co 1 oraz T15 i T20. Cena zestawu to od 5 do 15zł. W zależności czy na promocji w Lidl czy Ciastoramie na co dzień.
horny devil Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 No ja mam przedliftowy Będę musiał zanabyć takie cudo
17lukasz91 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam, może ktoś ma na zbyciu licznik jaeger z fisem?? Albo ma namiary na kogoś
Piteros1 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Emulator gasi sensor oleju Temp.oliwy robimy jak opisalem Musisz najlatwiej dorwij stary przedliftowy licznik albo sam wskaznik oleju i zamien z polifta na przedlifta (jak masz z bialym podswietl) wtedy kabel na wolny pin pozniej do czujnika i gra Pany czytajcie od poczatku do ok 80-100strony dalej nie ma sensu A wszystko jest trzeba tylko poszukac nie no to nie wchodzi w gre bo musial bym licznik kupic, w takim wypadku juz bym wolal kupic miske z czujnikiem i miec pewnosc ze bedzie dzialac a jak bym kupil fis przelift z czerwonym podswietl to by hulala temp oleju ?????
roae Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 kto tu ogarnia wsady, potrzebuje przerobić benzyna na diesla - licznik od polo 9n
Piteros1 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Emulator gasi sensor oleju Temp.oliwy robimy jak opisalem Musisz najlatwiej dorwij stary przedliftowy licznik albo sam wskaznik oleju i zamien z polifta na przedlifta (jak masz z bialym podswietl) wtedy kabel na wolny pin pozniej do czujnika i gra Pany czytajcie od poczatku do ok 80-100strony dalej nie ma sensu A wszystko jest trzeba tylko poszukac nie no to nie wchodzi w gre bo musial bym licznik kupic, w takim wypadku juz bym wolal kupic miske z czujnikiem i miec pewnosc ze bedzie dzialac a jak bym kupil fis przelift z czerwonym podswietl to by hulala temp oleju ????? poczytalem.. czyli tak czujnik temp mam w podstawie filtra, czyli wkladam licznik z analogowym zegarkiem i wszystko lata, albo miska z czujnikiem do licznika ktory mam z bialym podswietleniem bo w poliftach nie bylo czujnika w podstawie filtra, bo czujnik z miski daje temperature i poziom tak ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się