Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no i wsad jest taki jak oryginalnie tylko zmienione kodowanie Vagiem i tu mam pytanie czy wszystko będzie pokazywało ok czyli prędkość itd na zegarach od Diesla ????? :think2:

Jeśli oryginalnie masz 100 km/h na środku i w tym z fisem to będzie ok. Co do obrotów to z wsadem od benzyniaka na tarczy od diesla będzie źle pokazywało.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ja widze ze najwiekszym problem w montazy pelnego fisiora jest przeczytanie tego watku od dechy do dechy..... :gwizdanie:

Żebyś kolego wiedział że sie troszke schodzi z tym :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

ja widze ze najwiekszym problem w montazy pelnego fisiora jest przeczytanie tego watku od dechy do dechy..... :gwizdanie:

W pełni się zgadzam. Chciałem uderzać do Dropsone'a o pomoc w założeniu FIS'a, ale po przecztytaniu tego wątku od deski do deski i notowanie informacji pojawiających się w wątku,okazuje się, że założenie FISa to banał. Naprawde wszystko jest tu napisane.

Opublikowano

a jest taka opcja przełożenia całych środków z benzyniaka (tarcze i te potencjometry)bo mam taki licznik ale fis popsuty a nie da sie go naprawić :( a może tylko tarczki wystarczy przełożyć [br]Dopisany: 07 Październik 2010, 23:05_________________________________________________kolego pawlopwl no niby obrotomierz jest taki sam

Opublikowano

Jak to? kupiłeś licznik od diesela który ma taki sam obrotomierz co w twoim od benzyny?

Powinno wyglądać to tak, licznik od benzyny ma zakres obrotów chyba do 7 500, natomiast w dieselu do 6 000. Więc jeśli masz cos inaczej to cos już było zmieniane w tarczkach....

Z tego co się oreintuję (po przeczytaniu kiedyś tego wątku, bo sam nie próbowałem) nie da się przełożyćsamych wskaźników i potencjometrów bez FISa. To jakoś jest na jednej płytce.

Z przekładką wygląda to tak: Jeżeli masz liczniki i tarczki od benzyny to po założeniu do diesela i przekodowaniu na diesela, obrotomierz i prędkościomierz pokazuję dobrze bez zmian tarczek!!! Jeśli chcesz zmienić tarcze musisz tez zmienić wsad!!! Działa to także w drugą stronę.

Przykładowo u mnie kupiłem do diesela licznik z benzyny i to od anglika, i nawet bez przekodowania (a było napewno od benzyny angielskiej bo potem sprawdzałem) zaraz po podłączeniu wskaźniki pokazywały bez przekłamań, ale na oryginalnych tarczkach. czyli mam teraz tarcze od benzyny, zakres obrotów do 7500, i prędkościomierz do 260 km/h a oryginalnie małem do 220 km/h.

Wszystko pokazuje bez przekłamań!!!

Opublikowano

wychodzi na to ze trzeba zadzwonić do kolesia bo obiecał mi ze wgra wsad od benzyny

Opublikowano

wychodzi na to ze trzeba zadzwonić do kolesia bo obiecał mi ze wgra wsad od benzyny

Jak już pisałem wejdź w vagu do grupy 17 (instruments) i napisz tutaj jaki jest numer (8D0 xxx xxx x) to się okaże z czego jest wsad.

Opublikowano

8d0 919 036a albo b jutro sprawdze

Jak już to B i w takim razie masz wsad od benzyny z anglika, czyli jeśli 100 km/h masz na środku i tarczkę obrotomierza wyskalowaną do 7500 tys obrotów to wszystko OK :wink4:

No a jeśli A to wsad od diesla

Opublikowano

Koledzy mam pytanie posiadam audi a4 AJM rok 2000 , mam 1/2 fis , chcialbym miec calego fisa , nie mam kodu od immo od starego i nowego licznika , potrzebuje wiedziec czy za pomoca vaga i kabelka sam jestem sobie w stanie poradzic z zakodowaniem licznika i co dokladnie trzeba zrobic drugie pytanie jakie nasuwa mi sie na mysl od czego sluzy szara wtyczka od nowego licznika bo w swoim obecym liczniku takiej nie mam , i czy bedzie duzo roboty przy kablach , pytam bo mam okazje kupic licznik za mila kase , przecztalem 1/3 postow ale ciezko w moim wypadku cos znalesc prosze o info i dzieki pzdr

Opublikowano

i znów nurtujące mnie pytanie zamontowałem licznik z Fisem (fajny bajer polecam) :):):):) :decayed: :>zastanawia mnie jedno mam zegary w milach i kilometrach do 220 km/h jak jadę np. 50km/h i włączam climatronic kanał 17 to tez pokazuje 50 to znaczy ze jest wszystko ok i nie będzie różnicy w prędkości bo na starych zegarach było o 5km/h więcej proszę fachowców o poradę

Opublikowano

Na tym tez powinno być więcej, sprawdź przy większych prędkościach jak pokazuję według climatronica. Jeśli dalej będzie tak samo to nic tylko sie cieszyć, jeśli będą jakieś większe przekłamania, no to już wiesz że nie jest OK :naughty:

Opublikowano

ok dzięki bo niestety mój kabelek chyba się popsuł bo nie może sie połączyć z moją audiczka:( jeszcze tylko spalanie zostało do podłączenia :) jutro dzień testów

Opublikowano

Koledzy mam pytanie posiadam audi a4 AJM rok 2000 , mam 1/2 fis , chcialbym miec calego fisa , nie mam kodu od immo od starego i nowego licznika , potrzebuje wiedziec czy za pomoca vaga i kabelka sam jestem sobie w stanie poradzic z zakodowaniem licznika i co dokladnie trzeba zrobic drugie pytanie jakie nasuwa mi sie na mysl od czego sluzy szara wtyczka od nowego licznika bo w swoim obecym liczniku takiej nie mam , i czy bedzie duzo roboty przy kablach , pytam bo mam okazje kupic licznik za mila kase , przecztalem 1/3 postow ale ciezko w moim wypadku cos znalesc prosze o info i dzieki pzdr

Jesli chodzi o wymiane ,to interesuje cie tylko pin z licznika nowego z fisem "vag zwykły sobie nie poradzi"

Szara wtyczka jest własnie od fis i podłanczane sa tam krancowki dzwi radio manetka "jest rozpiska pinow w tym temacie.

Podaj numerek owego licznika to powiem ci czym go ruszys aby wyciagnac pin.

Opublikowano

Kolego potrzebuje pin do immo z nowego licznika i swojego obecnego , jak to ustalic? i jeszcze jedno mam pytanie licznik jest od Audi a6 rocznik 2004 podejdzie bez problemu ? wiem ze trzeba cos tylko z wskaźnikiem od paliwa zmienić , czy z starego licznika moge to wyjac i wlozyc do nowego pzdr [br]Dopisany: 12 Październik 2010, 13:33_________________________________________________Dobra juz wiem ze tylko sobie z problemem pinu poradzi vag tacho 3,5 , tylko jeszcze jedno pytanie czy bede musial wymieniac ta plytke w kluczyk bo jest podobniesz jednorazowego zapisu ??, i gdzie to kupic i jaki rodzaj , i jak z licznikiem od A6 co jest innego od mojego obecnego i jakich przeróbek bede musial dokonac , jakie sa + a jakie - dzieki pzdr

Opublikowano

Liczniki z audi A6 c5 pasują, jednak z tego co ja pamiętam, to nie w liczniku to się zmieniało, a w pływaku w zbiorniku paliwa (jakąś płytkę trzeba było odwrócić ,czy coś takiego).

Ta płytka to zapewne chodzi o pastylkę immobilajzera. Są wielokrotnego zapisu (przynajmniej ja zapisywałem na swojej 3 różne piny), jeśli zapisuje się w licznikach tego samego modelu (czyli z a4 do a4). Jeśli bierzesz licznik z A6 to już musisz już kupić sobie nową. Kupisz tam gdzie dorabiają kluczyki do samochodu, choć sobie za nie liczą trochę... A i z tego co wiem to pastylka nie ma rodzaju ;)

Opublikowano

Jeśli bierzesz licznik z A6 to już musisz już kupić sobie nową. Kupisz tam gdzie dorabiają kluczyki do samochodu, choć sobie za nie liczą trochę... A i z tego co wiem to pastylka nie ma rodzaju ;)

kolego jesteś pewny, że jak licznik z innego modelu to trzeba nowe pastylki. Bo zastanawiam się nad licznikiem z A6 i nie chciałbym się jeszcze z pastylkami bawić :)

Opublikowano

z tego co sie dowiedziałem nie trzeba żadnej płytki do kluczyków wymieniać , tylko pin do nowego immo od licznika i można stary kluczyk zaprogramować do nowego immo , szukam jeszcze tematu na temat tego wskaznika od paliwa od licznika od a6 bo cos trzeba tam zmienic ale ciezko z tym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...