Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Koledzy do swojego AJM zamontowalem wczoraj licznik od A6 z 2002 roku , immo dziala tylko mam problem jak wyłączyć w Fisie czujnik od płynu do spryskiwaczy i BremeLicht wszystkie zarówki działaja a ja mam ten napis jak wyłączyc czujnik od spalonych zarówke i czy mozna dokonac korekty temp. silnika bo nie dochodzi do 90 stopni tylko trzyma 87 a na klimatroniku normalnie 90 dzieki

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1. Wyłączenie info o niskim poziomie płynu - zmiana kodowania licznika odejmując 04 na dwóch pierwszych pozycjach od istniejącego kodowania np masz 06140 to zmieniasz na 02140, podaj swoje kodowanie to napisze ci jakie masz mieć

2. Komunikatu o żarówkach nie da się wyłączyć programowo trzeba podać masę na odpowiedni pin -> patrz rozpiska pinów licznika, jest w tym wątku

3. Temperatury silnika z tego co wiem nie da się skorygować, może masz przesuniętą wskazówkę na osi wskaźnika, zrób test zegarów Vag-iem wtedy wskazówka powinna stanąć dokładnie w połowie skali.

Opublikowano

1.Podam pozniej kodowanie tylko jak w nie dokładnie wejść??

2 ok spoko

3 Robiłem test vagiem i wskazówka podczas testu staje równo na 90 stopniach czyli spróbować przesunąć ręcznie ?

4 Jeszcze jedno mam pytanie ściemnia mi automatycznie licznik jak poradzić sobie z tym problemem ?

z góry dzieki pzdr

Opublikowano

FIS świeci i u mnie,

co do poziomu spryskiwacza to kodowaniem nie dałem rady wyłączyć tego komunikatu, musiałem zmasować pin odpowiedzialny za wskazanie spryskiwacza

Opublikowano

1.Podam pozniej kodowanie tylko jak w nie dokładnie wejść??

2 ok spoko

3 Robiłem test vagiem i wskazówka podczas testu staje równo na 90 stopniach czyli spróbować przesunąć ręcznie ?

4 Jeszcze jedno mam pytanie ściemnia mi automatycznie licznik jak poradzić sobie z tym problemem ?

z góry dzieki pzdr

1. Odpalasz Vag com > Select > 17 instruments i w polu soft coding masz kodowanie - zeby je zmienić klikasz recode i wpisujesz nową wartość. Jeżeli faktycznie to nie pomoże to trzeba zewrzeć pin do masy jak kolega wyżej wspomniał.

3. Jeżeli na teście jest na 90 to wskazówka jest dobrze osadzona na osi jeżeli byś ją przestawił wtedy w pozycji wyłaczonej może być ponad 60 stopni ale możesz spróbować

Opublikowano

Koledzy ok tylko jeszcze jedna sprawa z podświetleniem zegarów , orientuje się ktoś który kabel jest odpowiedzialny za regulacje jasności licznika , probuje jakos obejsc problem autoregulacji podswietlenia bo w A6 byl oddzielny z boku przycisk do regulacji podswietlenia i bede chcial zalozyc cos takiego tylko ktory kabel jest za to odpowiedzialny bo wieczorem starsznie slabo swieca zegary i cala reszta albo jak to zrobic czy podlaczyc na stale?

Opublikowano

kupiłem licznik od 2,5 tdi automat, musze zmieniac kodowanie tego licznika jak mam autko na manualnej skrzyni? jezeli tak to o jaka wartosc

Opublikowano

00140 - bez zadnych dodatkowych opcji (kontrola zurzytych klocków, niski pozom płynu do spryskiwaczy i bez kontrolki niezapiętych pasów), kodowanie sterowników jest opisane tu-> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6358.0

Opublikowano

Wydaje mi się że powinien pokazywać ale pewny nie jestem, nigdy nie miałem do czynienia z automatem

Opublikowano

no właśnie mi też się wydaje, że powinno wskazywać, bo tam jest taka linijka wolna na dole :mysli:

Opublikowano

No właśnie tak samo jak z pełnym fisem w kodowaniu niema opcji manual/automat po podaniu sygnału ze skrzynie biegów odrazu powinno się zapalić

Opublikowano

Koledzy rozwiązałem problem regulacji podświetlania licznika od Audi A4 c5 :) tylko mam jeden problem nie działa mi głosnik od licznika czy mozna go jakoś włączyc albo moze jest wyciszony ??

Opublikowano

jak na teście zegarów nie działa to raczej głośnik uwalony

napisz Marcin jak rozwiązałeś problem z podświetleniem, przyda się innym może

Opublikowano

Mówisz i masz :>

1. Dobrać się do płyty głównej licznika.

2. Wylutować "minus" z diody od immo (dolna część diody)

3. Podważyć delikatnie tą wylutowaną stronę i podkleić pod nią kawałek taśmy izolacyjnej.

4. Do wylutowanej części diody przylutować kabelek.

5. Ów kabelek połączyć z masą od "naszego" immo".

(Ja u siebie wlutowałem ten kabelek na 32 pin (niewykorzystany) szarej kostki a następnie za pośrednictwem mojej przejściówki połączyłem z "naszym" immo.)

Mógłbyś mi opisac w którym dokładnie miejscu znajduję się ta dioda? I drugie pytanie, czy poradziłeś sobie z kontrolką poduszki? Na innym forum wyczytałem że licznik z A6 nie pokazywał Ci otworzonych wszystkich drzwi a z A4 tak. Zle doczytałem czy jakoś inaczej to rowziązałeś?

Opublikowano

Sory chodziło mi o regulacje podświetlania do A4 z licznika od A6 C5 trzeba z starego licznika od A4 wylutować stary przekaźnik który reguluje jasność licznik (trzeba dobrać sie do płyty licznika i znajduje sie on w miejscu gdzie reguluje sie jasność taki niebieski przekaźnik) i wlutować go w nowy licznik od A6 bo w tym liczniku nie ma tego przekaźnika , radze oddać to do komisu GSM za 10 pln i 1 minuta roboty ponieważ potrzebna jest odpowiednia lutownica po wszystkim można znów cieszyć sie jasnym licznikiem i regulować jego jasność :) pzdr problem drzwi w tym liczniku tez mam juz prawie rozwiązany jeszcze nie dobiegło końca jak zrobię dam znać

Opublikowano

Witam,

Też dzisiaj próbowałem podłączyć licznik z A6 (6 zegarów 1/2 fis) i jest problem ze wskaźnikiem paliwa, pokazue mi na odwrót, mam w baku ok. 15 l. a pokazuje 3/4 baku.

A jak u Ciebie, wszystko OK. Jaki nr zegarów założyłeś?, nie miałeś problemów ze wkaźnikiem paliwa?

dzięki i pozdro

Witam Koledzy do swojego AJM zamontowalem wczoraj licznik od A6 z 2002 roku , immo dziala tylko mam problem jak wyłączyć w Fisie czujnik od płynu do spryskiwaczy i BremeLicht wszystkie zarówki działaja a ja mam ten napis jak wyłączyc czujnik od spalonych zarówke i czy mozna dokonac korekty temp. silnika bo nie dochodzi do 90 stopni tylko trzyma 87 a na klimatroniku normalnie 90 dzieki

Opublikowano

Wskaznik bedzie na 100% źle pokazywał, rozwiazanie założyc płytke wskaznika od a6 lub wymienic całą pompe.

Nie wiem jak sie zachowa licznik po wymianie wsadu w liczniku czy nadal bedzie zle pokazywał.

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...