Yaqb 2 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zaczynamy od sciagniecia kol. pozniej odkrecamy dwie srubki (ponizej zaznaczone)nastepnie odkrecamy koncowke od drazka(22mm i 18mm)sciagamy opaski oslony (do wewnetrzej opaski lewego(u mnie) kola bardzo latwo dostac sie od spodu, przy prawym kole( umnie) niestety trzeba sie meczyc od strony kola)po sciagnieciu oslony naszym "pieknym" oczom drazek kierowniczy(klucz plaski 38mm - trzeba bylo przerobic 36 )odkrecamy, przykrecamy nowy i skladamy wszystko do kupy. po skrecaniu udajemy sie na ustawinie zbierznosci. przy ustawiniu zbierznosci czasami przestawi sie czujnik kata( G85) ustawienia kierownicy(tak bylo u mnie,). objawy byly takie ze jadac z predkoscia 110km/h mrugala kontrolka ESP i autko hamowalo. wystarczy zrobic adaptacje tego czujnika.Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes,Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08]Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-)Specification: 0.0 ° (najprawdopodobniej tu bedzie inna wartosc), tolerancja (kola prosto): ±5.0 °[Done, Go Back]Adaptacja (przy wyprostowanych kolach/ustawionej kierownicy)[Login - 11]Wpisz 40168[Do It!][basic Settings - 04]Group 001[Go!][Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Yaqb mam pytanko jak oceniasz dostęp płaskim kluczem 38 do odkręcenia drążka kierowniczego od listwy. Którędy podejść i jak manewrować przecież nie małym kluczem? Zapewne ten klucz VAG 1923 (Hazet: 2526-38) rozwiązuje temat http://www.hazet.de/produkte/online-katalog/artikel/neuheitenaktionsartikel/aktions-sonderartikel/4000896158539/ Kręcenie płaskim (zwykłym kluczem) jakoś sobie nie wyobrażam. Klucz Hazet'a to koszt ok. 100zł - ewentualne zastępstwo to kupic klucz 38 obciąc go, wykonać w nim otwór pod nasadkę 10 pod przedłużkę 1/2" do grzechotki (to chyba najmniejsza nasadka z serii 1/2") przełożyć i obspawać z dwóch stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Z tego co pamietam to nie jest to bardzo mocno skecone i plaskim 38 podejdziesz. wystarczy skrcic kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em0t 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Panowie czy przy wymianie drążka kierowniczego to potrzebny klucz 36 czyli odkręcić nim stary a w nowym nie ma żadnej różnicy? Chodzi o wymiar klucza Sorry ze drugi post pod pierwszym ale na tel pisze. Jak byście mogli to zaktualizowałem byście fotki. I jak będę odkręcal ten Drążek to trzeba gdzieś z drugiej strony przytrzymać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XaVeR 0 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Czy jest szansa na reupload fotek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kovallts 0 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Też bym poprosił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbyd 0 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) mam pytanie czy jest jakaś różnica w tych drążkach? Wedle strony oba są do mojego modelu i oba pasują na stronę prawa/lewa. To tylko różnica wizualna czy jak? I czy ktoś stosował drążki MOOG stosunkowo tanie ok. 80zł w porównaniu do lemfa +/- 130zł wygląd pierwszy, ok. 200zł wygląd drugi? Edytowane 25 Lutego 2016 przez mariuszbyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 ten pierwszy jest z gumą i mniej przenosi drgań na kierownicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Można prosić nowe zdjecia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz56 0 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 A to jakoś potwierdzone , że ten pierwszy drążek jest lepszy?To dlaczego ten niby bez gumy jest 30% droższy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesio466 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Witam, dołanczam sie do tematu. jak sciagnac ta gume na drazku aby jej nie uszkodzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfranek 0 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 27.02.2016 o 13:43, krzysiekml napisał: ten pierwszy jest z gumą i mniej przenosi drgań na kierownicę Mam do wymiany drążek kierowniczy, czy rozwinie ktoś powyższą wypowiedz? Screeny niestety już wygasły. Które modele to "lepsze" drążki z gumą? Prośba o jakieś info, które lepsze jakościowo modele można wybrać Edytowane 2 Czerwca 2020 przez panfranek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfranek 0 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Odświeżam moje pytanie :) Co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się