Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Padnięte wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Padły mi wtryski i czeka mnie wymiana, a że w ASO 1 szt. kosztuje 1000 -1500 zł. Szukam więc tańszego rozwiązania... Mechanik mówi ,że mi załatwi komplet za 2500zł. - ale załatwia mi go już 3 tygodnie... Znalazłem coś takiego na Allegro : http://moto.allegro.pl/item728983416_wtryskiwacze_wtryski_vw_passat_audi_a4_a6_2_5_tdi.html

Nie wiem tylko jak sprawdzić numery moich wtryskiwaczy. A może jakieś inne sugestie?

Opublikowano

Padły mi wtryski i czeka mnie wymiana, a że w ASO 1 szt. kosztuje 1000 -1500 zł. Szukam więc tańszego rozwiązania... Mechanik mówi ,że mi załatwi komplet za 2500zł. - ale załatwia mi go już 3 tygodnie... Znalazłem coś takiego na Allegro : http://moto.allegro.pl/item728983416_wtryskiwacze_wtryski_vw_passat_audi_a4_a6_2_5_tdi.html

Nie wiem tylko jak sprawdzić numery moich wtryskiwaczy. A może jakieś inne sugestie?

Te z alledorgo raczej nie będą pasować.Masz rysunek i numery wtrysków z Etki i szukaj według tego:wtryski.th.jpg
Opublikowano

Masz rysunek i numery wtrysków z Etki i szukaj według tego

tylko nie zakupuj 6 sztuk wtrysków sterujących :wink4:

- wtrysk sterujący ma nr 059 130 202 X

- pozostałe 5 wtrysków mają nr 059 130 201 X

Opublikowano

Dzięki koledzy :hi:

Wszędzie są wtryskiwacze z oznaczeniem A,B,C ale z X - em brak... :wallbash:

X to wlasnie dowolna litera. Sterujący rozni sie od zwyklego cyfrą: 059 130 201 X - zwykly, 059 130 202 X - sterujacy

Opublikowano

X to wlasnie dowolna litera. Sterujący rozni sie od zwyklego cyfrą: 059 130 201 X - zwykly, 059 130 202 X - sterujacy

A to? :mysli:

wtryski.th.jpg

AFB = 201 X, 202 X

Opublikowano

Wtryskiwacze z aukcji NIE BĘDĄ pasowały do AFB, gdyż przeciwnie do tego co tam napisano - końcówka "G" przynależy tylko i wyłącznie do silników z norma EURO4, a już pierwsze ciśnienie otwarcia jest wyższe (niż w AFB) o około 40 atmosfer ... . Tak więc wskazaną aukcją możesz przestać zaprzątać sobie głowę całkowice ... .

To jak jest z tym X - em ? Jak ma być dowolna litera to będą pasowały wtryski z tej aukcji.

Wtryskiwacze z "x"-em - jak wszystkie inne części u VAG - oznaczają cześć po regeneracji (w tzw. austauschu) .

Z tego co mi wiadomo - wtryskiwaczy po austauschu do AFB - obecnie nabyć się nie da (ale warto zapytać !!) .

Zatem - podstawowy numer wtryskiwaczy do AFB jest następujący: 059130201, a wtryskiwacza z G80 (1 sztuka): 059130202 - a więc są bez żadnych oznaczeń literowych. Dopisek "x" oznacza wyłącznie część po regeneracji ... .

Piterex - moim zdaniem nie uda Ci się zdobyć fabrycznie nowych wtryskiwaczy do AFB - w cenie allegrowej.

Zostaje Ci kosztowne ASO lub wizyta w wysokowyspecjalizowanym Bosch'u (a pamiętaj, ze "Bosch Bosch'owi nierówny") i sprawdzenie kondycji obudów. Jeżeli obudowy wtrysków nie są zatarte możesz kupić nowe końcówki DSLA - co wraz z regulacją na stosownym sprzęcie - będzie Cię kosztowało ok. 1500 zł.- . Biorąc pod uwagę, że części są fabrycznie nowe - chyba warto pomimo faktu, że VAG (Audi) wyklucza wymianę samych końcówek przy przebiegu > 15000 km. :polew: ... .

:hi:

Opublikowano

Wielkie dzięki Piotruś

Zupełnie nie ma za co ... :good: .

Gdybyś "poszedł" w kierunku nowych końcówek dopilnuj żeby zakład podejmujący się wymiany i regulacji nowych DSLA koniecznie dysponował i potrafił wykorzystać taki oto sprzęt:

http://www.gladysek.pl/wtryskiwacze/nb5.html

Naprawdę ... . Bez tego nawet "nie podchodź", nawet gdyby ktoś Ci obiecał złote góry ... . I absolutnie nie daj się namawiać na tzw. regenerację, która w przypadku wtryskiwaczy dwusprężynowych zasadniczo nigdy się nie udaje, a co jeszcze gorzej - uniemożliwia regulację ciśnień otwarcia pierwszego i drugiego :slina::disgust: ... .

:hi:

Opublikowano

będzie problem bo mało kto dysponuje urządzeniem do ustawiania obydwu ciśnień.

Opublikowano

Może ktoś kojarzy gdzie można porządnie zrobić wtryskiwacze ??? Dzisiaj padły całkowicie - nie można odpalić samochodu... :wallbash:

Opublikowano

Tak swoja droga, to skad wiesz, ze akurat wtryskiwacze Ci "padły" ? Kto postawil taka diagnoze? :)

Opublikowano

Na 100 % nie można tego stwierdzić albo wtryskiwacze albo pompa wtryskowa. Wtryskiwacze były sprawdzane i wyszło , że strasznie leją - wszystkie, zdaje się że miały od. 1,9 do 2,2 nie wiem w jakiej skali się to mierzy...

Opublikowano

Na 100 % nie można tego stwierdzić albo wtryskiwacze albo pompa wtryskowa. Wtryskiwacze były sprawdzane i wyszło , że strasznie leją - wszystkie, zdaje się że miały od. 1,9 do 2,2 nie wiem w jakiej skali się to mierzy...

Kolego, na pewno warto odwiedzic serwis bosha - oni juz sprawdza wtryskiwacze oraz pompe. Przed wizyta w serwisie sugerowalbym Ci absolutnie nic nie kupowac - po tym co napisales mozna podejrzewac ze diagnoza nie koniecznie byla trafna (to juz serwis bosha potwierdzi)

Opublikowano

Dlatego właśnie się tam wybieram - jak się wybiorę to napisze co i jak. Narazie mam inny samochód do jazdy i inne wydatki a coś czuje , że na wtryskach się nie skończy...

Opublikowano

No... korekcje faktycznie bardzo slabe... :gwizdanie:

Opublikowano

No... korekcje faktycznie bardzo slabe... :gwizdanie:

:gwizdanie: tylko co to oznacza ...

Kolego Piterex: mozesz wrzucic na forum jakies logi statyczne (masz mozliwosc zrobienia) ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...