Piterex Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Padły mi wtryski i czeka mnie wymiana, a że w ASO 1 szt. kosztuje 1000 -1500 zł. Szukam więc tańszego rozwiązania... Mechanik mówi ,że mi załatwi komplet za 2500zł. - ale załatwia mi go już 3 tygodnie... Znalazłem coś takiego na Allegro : http://moto.allegro.pl/item728983416_wtryskiwacze_wtryski_vw_passat_audi_a4_a6_2_5_tdi.html Nie wiem tylko jak sprawdzić numery moich wtryskiwaczy. A może jakieś inne sugestie?
darkopolo Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Padły mi wtryski i czeka mnie wymiana, a że w ASO 1 szt. kosztuje 1000 -1500 zł. Szukam więc tańszego rozwiązania... Mechanik mówi ,że mi załatwi komplet za 2500zł. - ale załatwia mi go już 3 tygodnie... Znalazłem coś takiego na Allegro : http://moto.allegro.pl/item728983416_wtryskiwacze_wtryski_vw_passat_audi_a4_a6_2_5_tdi.html Nie wiem tylko jak sprawdzić numery moich wtryskiwaczy. A może jakieś inne sugestie? Te z alledorgo raczej nie będą pasować.Masz rysunek i numery wtrysków z Etki i szukaj według tego:
Sztomel Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Masz rysunek i numery wtrysków z Etki i szukaj według tego tylko nie zakupuj 6 sztuk wtrysków sterujących - wtrysk sterujący ma nr 059 130 202 X - pozostałe 5 wtrysków mają nr 059 130 201 X
Piterex Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Dzięki koledzy Wszędzie są wtryskiwacze z oznaczeniem A,B,C ale z X - em brak...
letallec Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Dzięki koledzy Wszędzie są wtryskiwacze z oznaczeniem A,B,C ale z X - em brak... X to wlasnie dowolna litera. Sterujący rozni sie od zwyklego cyfrą: 059 130 201 X - zwykly, 059 130 202 X - sterujacy
AndyN Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 X to wlasnie dowolna litera. Sterujący rozni sie od zwyklego cyfrą: 059 130 201 X - zwykly, 059 130 202 X - sterujacy A to? AFB = 201 X, 202 X
Piterex Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 To jak jest z tym X - em ? Jak ma być dowolna litera to będą pasowały wtryski z tej aukcji.
Piotruś Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Wtryskiwacze z aukcji NIE BĘDĄ pasowały do AFB, gdyż przeciwnie do tego co tam napisano - końcówka "G" przynależy tylko i wyłącznie do silników z norma EURO4, a już pierwsze ciśnienie otwarcia jest wyższe (niż w AFB) o około 40 atmosfer ... . Tak więc wskazaną aukcją możesz przestać zaprzątać sobie głowę całkowice ... . To jak jest z tym X - em ? Jak ma być dowolna litera to będą pasowały wtryski z tej aukcji. Wtryskiwacze z "x"-em - jak wszystkie inne części u VAG - oznaczają cześć po regeneracji (w tzw. austauschu) . Z tego co mi wiadomo - wtryskiwaczy po austauschu do AFB - obecnie nabyć się nie da (ale warto zapytać !!) . Zatem - podstawowy numer wtryskiwaczy do AFB jest następujący: 059130201, a wtryskiwacza z G80 (1 sztuka): 059130202 - a więc są bez żadnych oznaczeń literowych. Dopisek "x" oznacza wyłącznie część po regeneracji ... . Piterex - moim zdaniem nie uda Ci się zdobyć fabrycznie nowych wtryskiwaczy do AFB - w cenie allegrowej. Zostaje Ci kosztowne ASO lub wizyta w wysokowyspecjalizowanym Bosch'u (a pamiętaj, ze "Bosch Bosch'owi nierówny") i sprawdzenie kondycji obudów. Jeżeli obudowy wtrysków nie są zatarte możesz kupić nowe końcówki DSLA - co wraz z regulacją na stosownym sprzęcie - będzie Cię kosztowało ok. 1500 zł.- . Biorąc pod uwagę, że części są fabrycznie nowe - chyba warto pomimo faktu, że VAG (Audi) wyklucza wymianę samych końcówek przy przebiegu > 15000 km. ... .
Piterex Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Wielkie dzięki Piotruś - teraz wszystko jasne.
Piotruś Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Wielkie dzięki Piotruś Zupełnie nie ma za co ... . Gdybyś "poszedł" w kierunku nowych końcówek dopilnuj żeby zakład podejmujący się wymiany i regulacji nowych DSLA koniecznie dysponował i potrafił wykorzystać taki oto sprzęt: http://www.gladysek.pl/wtryskiwacze/nb5.html Naprawdę ... . Bez tego nawet "nie podchodź", nawet gdyby ktoś Ci obiecał złote góry ... . I absolutnie nie daj się namawiać na tzw. regenerację, która w przypadku wtryskiwaczy dwusprężynowych zasadniczo nigdy się nie udaje, a co jeszcze gorzej - uniemożliwia regulację ciśnień otwarcia pierwszego i drugiego ... .
Sztomel Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 będzie problem bo mało kto dysponuje urządzeniem do ustawiania obydwu ciśnień.
Piterex Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 Może ktoś kojarzy gdzie można porządnie zrobić wtryskiwacze ??? Dzisiaj padły całkowicie - nie można odpalić samochodu...
AndyN Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 http://www.dieseltechnika.pl/ ? Miałbyś w miarę blisko. Zapytaj o dokładną cenę, bo tanio to chyba nie mają
Piterex Opublikowano 10 Września 2009 Autor Opublikowano 10 Września 2009 Dzięki Kolego zupełnie o nich zapomniałem a słyszałem , że są dobrzy. Liczą sobie 250 zł za sztukę...
Flyer Opublikowano 11 Września 2009 Opublikowano 11 Września 2009 Tak swoja droga, to skad wiesz, ze akurat wtryskiwacze Ci "padły" ? Kto postawil taka diagnoze?
Piterex Opublikowano 14 Września 2009 Autor Opublikowano 14 Września 2009 Na 100 % nie można tego stwierdzić albo wtryskiwacze albo pompa wtryskowa. Wtryskiwacze były sprawdzane i wyszło , że strasznie leją - wszystkie, zdaje się że miały od. 1,9 do 2,2 nie wiem w jakiej skali się to mierzy...
tx-didi Opublikowano 14 Września 2009 Opublikowano 14 Września 2009 Na 100 % nie można tego stwierdzić albo wtryskiwacze albo pompa wtryskowa. Wtryskiwacze były sprawdzane i wyszło , że strasznie leją - wszystkie, zdaje się że miały od. 1,9 do 2,2 nie wiem w jakiej skali się to mierzy... Kolego, na pewno warto odwiedzic serwis bosha - oni juz sprawdza wtryskiwacze oraz pompe. Przed wizyta w serwisie sugerowalbym Ci absolutnie nic nie kupowac - po tym co napisales mozna podejrzewac ze diagnoza nie koniecznie byla trafna (to juz serwis bosha potwierdzi)
Piterex Opublikowano 15 Września 2009 Autor Opublikowano 15 Września 2009 Dlatego właśnie się tam wybieram - jak się wybiorę to napisze co i jak. Narazie mam inny samochód do jazdy i inne wydatki a coś czuje , że na wtryskach się nie skończy...
Flyer Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 No... korekcje faktycznie bardzo slabe... :gwizdanie:
tx-didi Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 No... korekcje faktycznie bardzo slabe... :gwizdanie: :gwizdanie: tylko co to oznacza ... Kolego Piterex: mozesz wrzucic na forum jakies logi statyczne (masz mozliwosc zrobienia) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się