GrzesMC 0 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Witam Ostatnio znajomy mial powazny problem ze swoja A4 1.9TDI(110KM) a mianowicie nie wkrecal mu sie na obroty i przy tym kopcil na bialo tak ze az szczyalo w oczy. PSEUDO mechanicy twierdzili ze przyczynal tego bylo: padniete turbo padnieta pompa wtryskowa oraz wtryski.... Wymienil turbo objawy byly nadal takie same...wymienil pompe wtryskowa i wtryski i silnik nadal tak samo sie zachowywal... Wczoraj zdenerwowalismy sie i zaczelismy zrywac glowice...gdy zerwalismy ja ukazal sie naszym oczom taki widok: glowica: blok silnika: Czy ktos moze wiedziec co moze byc przyczyna takich "dziur"? dmuchnieta uszczelka pod glowica i dostanie sie wody? i troche nie wiemy co mamy robic z tym silnikiem... pozdrawiam Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 A świeca żarowa nie urwała się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesMC 0 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 swiece zarowe wszystkie cale w porzadku sa... ale te wrzery moga byc przyczyna kopcenia samochodu i nie wkrecania sie na obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Obejrzyj gładź cylindra czy nie ma rys.Przed zerwaniem głowicy mogliście kompresję zmierzyć. Proponuję też zalać tłoki naftą żeby sprawdzić szczelność ewentualnie wyjąć tłok i obejrzeć pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesMC 0 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 cisnienie bylo sprawdzane....wahalo sie od: najmniej bylo 21 a najwiecej 25 na ktorychs cylindrach..nie pamietam dokladnie na ktorych ile...ale mniej niz 21 nie bylo na zadnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zerwi 0 Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 W poprzednim samochodzie miałem podobnie ,a ukruszyła się prowadnica zaworu. Tylko u Ciebie te dziury są jakby okrągłe,u mnie były bardziej nieregularne i poszarpane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Coś musiało wpaść do komory spalania że takie dziury porobiło jeśli tłok jest cały i nie ma dziur to nie ma to wpływu na moc silnika ale jak już macie głowice na wierzchu to sprawdźcie jak kolega radził gładź pierścienie itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Oglądnij dokładnie tłok i głowicę-prawdopodobnie w jednym z tych otworów jest coś wbite. A jak wygląda wtrysk? Czy to nie przypadkiem końcówka??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość .... Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Kopcenie na biało to prawdopodobnie mogła puszczać uszczelka pod głowicą albo głowica ma pęknięcie i dostaje sie płyn chłodniczy. Same od gnioty nie powinny mieć znaczenia jeśli chodzi o moc. Możliwe że te odgniecenia były wcześniej, komuś coś wpadło albo urwało sie . Proponuje dać głowice do sprawdzenia na szczelność przeplanować dotrzeć zawory nowe uszczelniacze. Sprawdzić prowadnice zaworów i czy nie są pokrzywione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Dziwne to jest to, że na tłoku w miejscu zaworów są dziury a na zaworach nie ma !! Więc zawory zostały wymienione już po awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Dziwne to jest to, że na tłoku w miejscu zaworów są dziury a na zaworach nie ma !! Więc zawory zostały wymienione już po awarii. Zawory są z twardej stali a głowica z aluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dziwne to jest to, że na tłoku w miejscu zaworów są dziury a na zaworach nie ma !! Więc zawory zostały wymienione już po awarii. Zawory są z twardej stali a głowica z aluminium Jasne, mogę się mylić, ale wydawało mi się że tłoki są wykonane z twardszego materiału, poza tym z tego co pamiętam pokrywane są powłoką ceramiczną ... a na nich widać wgłębienia takie same jak na głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzygit 0 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 :hi:przeciesz to proste cos wpadlo do sierodka i pokaleczylo i glowice i tlok mogla to byc swieca zarowa albo ktos cos grzebal i poleciala jakas sroba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 ewidentnie cialo obce w cylindrze byc moze za ktoryms razem wyfrunelo razem z suwem wydechu, sprawdzilbym czy nie jest pekniety blok lub tlok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jezeli macie star aturbine to sprawdżcie czy łopatki wirnika sa OK moze sie uruszyły i wpadły do cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 tak czy inaczej przymierzalbym sie do wymiany silnika, jezeli uszkodzony jest blok naprawa jest nieoplacalna, a jest male prawdopodobienstwo ze wyszedl bez szwanku... taka kolizja rowniez zapewne odbila sie na panewkach oraz sworzniu tloka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 znajomy mial powazny problem ze swoja A4 1.9TDI(110KM) a mianowicie nie wkrecal mu sie na obroty i przy tym kopcil na bialo tak ze az szczyalo w oczy mam pytanie w tej kwestii, czy te objawy występowały cały czas od odpalenia silnika czy występowały z przerwami, w czasie normalnej pracy silnika i czy wyłączenie i ponowne odpalenie silnika na jakiś czas dawało efekty ustąpienia tych objawów, pytam bo mam z moim silnikiem identyczne objawy (z tym, że kopci wtedy na jasnoszaro) i również stoję przed wyborem regeneracji pompy wtryskowej/wtrysków a wiadomo, że nikomu się nie uśmiecha tego robić jeśli okaże się (jak w tym przypadku), że wina leżała po stronie widocznych uszkodzeń w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się