rakud29 Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 witam chcialem wyczyscic sobie trurbine podejzenie jest ze sa kierownice zapieczone przy duzym przegazowaniu wpada nieraz w tryb awaryjny moze ktos zna kogos co by mi to zrobil z okolic sandomierza oraz jakie uszczelki musze kupic i czy te uszczelki dostane w sklepie motorozacyjnym czy tylko w aso
PINIOWROCLAW Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Witam,a czesto wchodzi w tryb awaryjny?Ja mialem taki sam problem,przegonilem auto kilka razy tak na maxa na kazdym biegu i jak na razie cisza nic sie nie dzieje.Pozdrawiam(ponoc czasmi syf sie nazbiera i dla tego tak sie dzieje)
przemik Opublikowano 7 Września 2009 Opublikowano 7 Września 2009 Turbina troche mniejsza , ale zasada dzialania ta sama: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html Pozdrawiam
rakud29 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Opublikowano 7 Września 2009 Witam,a czesto wchodzi w tryb awaryjny?Ja mialem taki sam problem,przegonilem auto kilka razy tak na maxa na kazdym biegu i jak na razie cisza nic sie nie dzieje.Pozdrawiam(ponoc czasmi syf sie nazbiera i dla tego tak sie dzieje) witaj przewaznie dzieje mi sie tak dam mu dobra przegazowke i wtedy lubi wpasc w tryb awaryjny wylanczam zalanczam i chodzi ok daje w w rure i nic wiec raczej trzeba wyczyscic ta turbine ma juz przejechane 133 tys sprowadzony jest z niemiec jest serwisowany ale raczej nikt nie czyscil tej turbiny prosze wiec kogos o pomoc co by mi to zrobil lub polecil kogos dobrego tak w granicach 50 km od sandomierza jak wyciagne turbine to tez pewnie sa potrzebne jakies uszczelki czy dostane je w sklepie czy tylko aso
daffy Opublikowano 8 Września 2009 Opublikowano 8 Września 2009 w Stalowej Woli jest dobry mechanior sam u niego robiłem jak mi turbinke rozwaliło , gośc zajmuje się tylko grupa AUDI , VW ,SEAT tel.501686607 zadzwon popytaj
rakud29 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Opublikowano 10 Września 2009 w Stalowej Woli jest dobry mechanior sam u niego robiłem jak mi turbinke rozwaliło , gośc zajmuje się tylko grupa AUDI , VW ,SEAT tel.501686607 zadzwon popytaj wlasnie bylem u tego mechanika i stwierdzil ze mi turbina przeladowuje posprawdzal i mi powiedzial ze turbina szwankuje mowil ze z naprawa zejdzie mu sie ok 8 godzin koszt tej naprawy to 550 zl wiec mysle ze to kierownice zapieczone a wy co na to nie jest za drogo jak na ta robote
Piotrek98igo Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 zacznijcie uzywac pedalu gazu to nie bedziecie mieli zadnych problemow z turbinami... 550zl to za duzo ,taka czynnosc kosztuje max 350zl
Requan Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 8h??? Jesli mowimy tylko kierowncach to: Mechanik mi wymontowal: 30 min ja rozebralem ja i wyczyscilem ale tak nie spieszac sie 2-3h mechanik zamontowal 30 min Max 4h (ale to juz tak naprawde wolno) Ja choc nigdy tego nie robilem wolalem samemu, bo balem sie ze mi spapraja i skasuja Kosztowalo mnie to 150zl (dalem mechanikowi za demontaz i montaz) Jesli kierownice sa lekko zapieczone to pomaga poruszanie sztangi (kumpel tak np zrobil) ale dla mnie to tylko polsrodek i nie wiadomo czy sie nic nie uszkodzi. Przy rozbieraniu od razu sobie zobaczysz w jakim stanie masz turbinki.
rakud29 Opublikowano 10 Września 2009 Autor Opublikowano 10 Września 2009 ok ale na co wy stawiacie ze tez sa zapieczone te kierownice czy cos innego dzieje sie z ta turbina dodam ze caly czas przeladowuje bo jedzilismy z gosciem i podpiety byl komputer poznie on sciagnal wezyk z pokrywy zaworow kazal mi zapalic i po tym stwierdzil ze to turbina szwankuje prosze o rade czy to sa te kierownice bo raczej za 550 zl to on tam nic nie wymieni dobrze mysle tylko ja chce wyczyscic
mm.max Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 rakud29 tak jak ci napisałem na PW przyjedź zdiagnozujemy zobaczymy a wróżenie z fusów lub z odmy (tak jak w przypadku twojego mechanika) odpuść sobie. Liczą sie fakty, a diagnoza będzie cię kosztowała paliwo do TOS i browca na dobry poczatek znajomości
Requan Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 rakud29 z tego co piszesz to mechanik zdjal podcisnienie z zaworu sterujacego sztanga kierownicy i sprawdzil czy sztanga prawidlowow opada. Sprawdz to najlepiej sam, nie wiem czy w twoim motorze turbina jest na wierzchu, jesli masz do niej dostep to odpal auto, spojrz na sztange i wypnij wezyk z zaworu.Zobacz czy sztanga idzie w dol (nie pamietam ile ale ruch powinien byc 1-2cm, moze koledzy podpowiedza). Zdjecia co jak wyglada znajdziesz na forum - chyba nawet na FAQ (masz nawet film jak powinna opadac sztanga). U mnie zacinala sie w polowie i bylo to widoczne,zwlaszcza ze poszedlem zobaczyc do kumpli ktorzy maja paski jak ten ruch powinien wygladac. Tak czy tak warto podpiac pod kompa,bo moze sie okazac ze masz np elektrozawor n75 walniety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się