domjenick Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2009 No ale jak zapodam większe T, to przecież ingerencja w program jest wręcz konieczna Więc chyba Ci odjadę :gwizdanie: Co prawda nie spieszy mi się, muszę wydumać FMIC i poprawić dolot. temat jest alternatywa dla remappingu-wiec pozostajemy-przynajmniej na początku- przy K03 i robimy wszystko ,co sie da-wiadomo,ze kazdy ma inne fundusze na to-jeden kupi dolot za 5 tys,a ja zrobie sobie z puszki po piwie(przyklad ,zeby nikt nie pomyslal,ze na prawde ) rozumiesz o co mi chodzi-wycisnac z serii,ile sie da-mysle,ze jakies 170 do 180 koni mozna wydusic,po zmianie dolotu,wydechu,coolera,wtryskow i MBC a jak bedzie-kto to wie? chyba jeszcze nikt tak nie robil...
gregory Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Domi szuka rywala :> Już niedługo będzie 1.8T -APU na K03 z nie zapeszając okolicami 200KM Domi ścieżka jest już jakby nie było przetarta
domjenick Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2009 Domi szuka rywala :> Już niedługo będzie 1.8T -APU na K03 z nie zapeszając okolicami 200KM Domi ścieżka jest już jakby nie było przetarta ...ale po zmianie softu,czy na seryjnym?
Pucek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 do wiosny będzie na seryjnym... a potem? wielkie strojenie no i ciekawe co wyjdzie
domjenick Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 do wiosny będzie na seryjnym... a potem? wielkie strojenie no i ciekawe co wyjdzie a powiesz co zmeniles?
Pucek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_apu_18_t_apu_test_pipe_tip_itg_170km_2235_nm_wykres-t106108.0.html tam conieco pisze, ale to nie wszystko
Maniusiek28 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 witam szybkie pytanko:moje mody to tip,test pipe, forge 007,FIMIC , chciałbym zakupic jeszcze wtryski 380cc i zrobić program na seryjnym turbo k03.........czy jest sens zakładać te wtryski do zrobienia programu na k03. oki juz wiem że nie ma sensu.Czy któryś z kolegów jest w stanie załatwić wtryski 320ccm które podejdą P&P do AVJ (chyb z silników ARZ, AQA, APP, AJQ, podpasują)?
domjenick Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Maniusiek-poczytaj ten watek jeszcze raz od poczatku
Maniusiek28 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Maniusiek-poczytaj ten watek jeszcze raz od poczatku no czytam czytam
domjenick Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 strona 3 dla ulatwienia [br]Dopisany: 13 Grudzień 2009, 13:28_________________________________________________...dzisiaj wpadlem na pomysl -jak efektywnie schladzac intercooler,- pomyslalem o tym klinij na to oczywiscie to tylko pomysl,a nie jakis plan-ale warty przemyslenia,jakis elektrozawor ,zeby "uwolnic" gaz zamrazajacy-strumien centralnie na IC i gaz schlodzilby wystarczajaco,np podczas wyprzedzania-zawsze to lepiej,jak zimne powietrze tloczone jest do silnika [br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 21:29_________________________________________________BTW od piatku mam dwa tygodnie wolnego-trzeba bedzie sie za TIPa wziąć...
adams78 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 ...dzisiaj wpadlem na pomysl -jak efektywnie schladzac intercooler,- pomyslalem o tym klinij na tooczywiscie to tylko pomysl,a nie jakis plan-ale warty przemyslenia,jakis elektrozawor ,zeby "uwolnic" gaz zamrazajacy-strumien centralnie na IC i gaz schlodzilby wystarczajaco,np podczas wyprzedzania-zawsze to lepiej,jak zimne powietrze tloczone jest do silnika [br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 21:29 Myślę że to już przesada - nie sądzisz że problem z ciepłym powietrzem rozwiąże FMIC? Nie zrozum mnie źle - zgadzam się, że każda modyfikacja poprawiająca osiągi jest jak najbardziej na miejscu. Pod jednym warunkiem: że korzystanie z tych modów nie jest kłopotliwe i że te rozwiązania będą zawsze skutecznie działać, jak TIP, TEST PIPE, FMIC. Piszesz o wyprzedzaniu - nie wyobrażam sobie aby pod koniec tego manewru zabrakło mocy lub coś nawaliło Jak już koniecznie chcesz mocniej chłodzić po pomyśl nad spryskiwaczem...[br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 22:07_________________________________________________Ponadto każdy kto chce mieć max osiągi, odchudza auto - zajrzyj do bagażnika, kiedy ostatnio używałeś zapasówki? Myślę że błędem jest skupianie się tylko na KM i Nm - warto określić stosunek mocy/masy auta
domjenick Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jak już koniecznie chcesz mocniej chłodzić po pomyśl nad spryskiwaczem... wlasnie na takiej zasadzie mogloby to dzialac,jak spryskiwacz,tyle,ze nie wodą,a takim zamrazajacym sprayem-zgadzam sie ,ze rozwiazanie ma byc jak najprostsze,a uzytkowanie praktyczne, inaczej mija sie z celem Ponadto każdy kto chce mieć max osiągi, odchudza auto - zajrzyj do bagażnika, kiedy ostatnio używałeś zapasówki? Adam-w B6 jest to prawie nieosiągalne,bo to tylko kilka kg,wymiana rzeliwnych elementow,na lekkie stopy,jak np kolektory-to sumy dosc spore,tak samo z elementami zawieszenia-sa firmy,robiace to z lekkich stopow,ale cena... i znow to sie mija z celem...-jak myslisz,o ile kg mozna "odchudzic" B6? 10kg,20?? to chyba max-to auto nie jest do tego przystosowane-w tym przypadku trzeba isc w moc-trzeba eksperymentowac...nawet taki pomysl-teraz moze sie wydac glupi,ale jesli ktos sie tego podejmie,cos zmieni,ulepszy i bedzie dzialac,wielu bedzie chcialo to miec,trzeba po prostu nad tym usiasc i pomyslec,czy da rade,bedzie efektywne itp,a nie z gory to przekreslac
adams78 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Spoko - podobno dla chcącego nic trudnego, ale puszka sprayu na cooler vs zwykły spryskiwacz to jednak różnica w instalacji i użytkowaniu. Ciśnie się na usta pytanie - jak tą puszkę uruchomisz podczas jazdy?
domjenick Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 jak tą puszkę uruchomisz podczas jazdy? na puszke zawor,a cisnienie z kolektora-zeby to "nacisnac"-tak,jak wczesniej pisalem-to tylko pomysl,a nie plan-wiec rozgladac sie bede,czy takie zaworki w ogole sa-jesli tak,to najwiekszy problem bylby opanowany
Maniusiek28 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 tygodnie wolnego-trzeba bedzie sie za TIPa wziąć... ja niedawno skończyłem swojego.....jak chcesz jutro zapodam foto wzorowałem się na ori gumowym .....jak tam temat wtrysków 320cc?
domjenick Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 a niedawno skończyłem swojego.....jak chcesz jutro zapodam foto wzorowałem się na ori gumowym .....jak tam temat wtrysków 320cc? no to mozesz wrzucic fotke-tez mysle o tym,zeby gumowego udoskonalic na wtryski czekamy na info od goscia-moze nawet bedzie po swietach-spokojnie-kazdy ma duzo roboty przed nimi
adams78 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 jak efektywnie schladzac intercooler Przyjechać teraz do Polski Myślę że żaden patent nie pokona naszej aury
domjenick Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 Myślę że żaden patent nie pokona naszej aury chyba nie-mam pomysl na zawor -mam aktuator ze starej turbawy-doprowadzajac cisnienie-bedzie dzialac-ale jeszcze pomysle nad tym,zanim sie to "urzeczywistni"... :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 no Przemek- :naughty: [br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 23:27_________________________________________________a ja takiego sobie sprawilem,tylko czerwonego kliknij na to a żona kupiła mi na urodziny wtryski kliknij na to[br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 23:31_________________________________________________aha wysłalem Ci linka do aukcji wtryskow,jakbys jeszcze potrzebował...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się