Piasek80 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Czyli jednak opcja nr 3: to po prostu bardzo kosztowna skrzynia w eksploatacji ale jeżeli się na to godzimy to jednak jeździ i daje sporo frajdy.
jesper74 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) z multi dociagnalem prawie do 300 tys. tylko BartS poprawil polaczenia w sterowniku po partaczach z serwisu i jakas wymiana oleju ps Bartek zmien opis bo jakos sie doszukalem ze sprzedales moj samochod a moglo byc tak pieknie z ta zmiana to zart, ale co z autem? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez jesper74
Bart-S Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2015 Każdy automat obecnych generacji prędzej czy później siądzie - płacimy za wygodę, a CVT jest wygodne.... tyle, że nie lubi dużych obciążeń i dlatego nie pakuje się go do jednostek z dużym momentem obrotowym... z multi dociagnalem prawie do 300 tys. tylko BartS poprawil polaczenia w sterowniku po partaczach z serwisu i jakas wymiana oleju ps Bartek zmien opis bo jakos sie doszukalem ze sprzedales moj samochod a moglo byc tak pieknie z ta zmiana to zart, ale co z autem? Tak autko sprzedane. Obecnie poruszam się tylko superbikiem Nie planuję póki co żadnego zakupu - ale jeśli już, to na pewno na początek kolejny daily car (np. C6 2.7TDI) bo do wyżywania się jest teraz Ducati
oomichalekoo Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam w którym kanale mozna sprawdzic cisnienie oleju i ile powinno wynosic Witam zaobserwowalem ze jak rozpedzam auto jednostajnie to w pewnym momencie jest świst auto traci jak by moc na ułamek sekundy a pozniej znowu sie rozpedza dalej.Czy to moze byc konczace sie sprzegla?
H4mm3R Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Bardziej bym obstawiał turbo niż skrzynię..
oomichalekoo Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 (edytowane) turbina nowa 2mc temu robiona a swist wyglada tak szybko wypowiedziane "szyyyyyy" wczesniej mozna powiedziec ze mi sie czasami tak działa ze auto tracilo moc na chwile ale to mi sie wyswietlala kontrolka DPF na chwile.teraz auto traci moc ale zadna kontrolka dpf sie nie wyswietla dziwna sytuacja Edytowane 1 Lipca 2015 przez oomichalekoo
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 turbina nowa 2mc temu robiona a swist wyglada tak szybko wypowiedziane "szyyyyyy" wczesniej mozna powiedziec ze mi sie czasami tak działa ze auto tracilo moc na chwile ale to mi sie wyswietlala kontrolka DPF na chwile.teraz auto traci moc ale zadna kontrolka dpf sie nie wyswietla dziwna sytuacja Zloguj turbo to wszystko się wyjaśni.
oomichalekoo Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Kanal 10 i 11 3tys obrotow? Edytowane 2 Lipca 2015 przez oomichalekoo
Bart-S Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 Kanal 10 i 11 3tys obrotow? Masz opisaną procedurę logowania TDI na forum - przestań robić burdel.
Adrkrk Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam. Bart-S mógłbyś mi powiedzieć czy dla skrzyni multitronic o kodzie HHD z 2.0 tfsi 240 tys kilometrów to na tyle dużo żeby skrzynia mogła się już całkowicie rozpaść. I mógłbyś mi poddać orientacyjny koszt regeneracji takiej skrzyni, i przy okazji chciałem spytać czy zajmujesz sie pełną regeneracją multitronica. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Bart-S Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam. Bart-S mógłbyś mi powiedzieć czy dla skrzyni multitronic o kodzie HHD z 2.0 tfsi 240 tys kilometrów to na tyle dużo żeby skrzynia mogła się już całkowicie rozpaść. I mógłbyś mi poddać orientacyjny koszt regeneracji takiej skrzyni, i przy okazji chciałem spytać czy zajmujesz sie pełną regeneracją multitronica. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam. Widziałem przypadki gdzie skrzynia sypnęła się przy 120 000km jak również egzemplarze mające 400 000km i jeżdżące bez remontu. Kluczem jest sposób eksploatacji... każdy przypadek trzeba rozpatrzyć indywidualnie - generalnie zasada jest taka, że im więcej niutownów - tym bardziej skrzynia dostaje po d*pie. Tak - Multitronikiem zajmuję się kompleksowo (i tylko tym ).
yaras90 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam. Od roku mam audi z multitronik. Problem polega na zbyt slabym ruszaniu autka po puszczeniu pedału hamulca. Dodam, ze problem dotyczy tylko jazdy do przodu. W serwisie dostałem wydruk wg, którego mam zbyt niskie ciśnienie oleju i konieczny jest remont. Czy kolega Bart-S mógłby się odnieś do tego tematu z góry dziękuje. http://www.directupload.net/file/d/4060/7r8qzb96_jpg.htm
Bart-S Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 Witam. Od roku mam audi z multitronik. Problem polega na zbyt slabym ruszaniu autka po puszczeniu pedału hamulca. Dodam, ze problem dotyczy tylko jazdy do przodu. W serwisie dostałem wydruk wg, którego mam zbyt niskie ciśnienie oleju i konieczny jest remont. Czy kolega Bart-S mógłby się odnieś do tego tematu z góry dziękuje. http://www.directupload.net/file/d/4060/7r8qzb96_jpg.htm Wykasuj i zrób nową adaptację.
yaras90 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Zapomniałem dodać, że miałem ustawianą nową adaptację poprzez komputer. Wszystko było dobrze przez kilka dni jednak potem znowu zaczęły się problemy. Co jeszcze mógłbym zrobić?
Bart-S Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Spróbuj jeszcze raz i daj znać czy zachowa się tak samo. Daleko masz do mnie?
yaras90 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Dwa razy już było robione. Nie daleko bo jestem z Ostrowa Wlkp
Bart-S Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 No to dzwoń i zaplanujmy Twój przyjazd. Na diag zawsze znajdę czas.
Bajlando Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Hej Bart-S Do Ciebie mam jakieś 400km więc trochę sporo jest taka możliwość abyś mi zdalnie zaktualizował oprogramowanie w mojej skrzyni Posiadam orginalnego VCDS-a
Bart-S Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Hej Bart-S Do Ciebie mam jakieś 400km więc trochę sporo jest taka możliwość abyś mi zdalnie zaktualizował oprogramowanie w mojej skrzyni Posiadam orginalnego VCDS-a Nie ma takiej opcji. VCDS nie posiada funkcji update-u oprogramowania sterowników.
pewit Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Bart-S gdzie może tkwić problem, że po wymianie sterownika nie można oryginalnym oprogramowaniem (te które mają w ASO) zrobić jego Update`a? Wyskakiwał błąd połączenia ze sterownikiem w czasie próby Update`a...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się