malter Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Przebieg 162 tyś km. Nie kręcone. @Bart-S: masz jakiś pomysł co może być nie tak?
Ziewal Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Witam. Mam okazje kupić a4 ze skrzynią multitronic silnik 2.7 tdi 180 KM, po rozkodowaniu vinu na temat skrzyni mam takie informacje: Kod przekładni KTR, Transmission types/gearshift mechanisms 0G7 Tiptronic, Transmission specifications G0Z Variable gearing ratio, po lekturze pierwszego postu nie znalazłem nic o kodzie przekładni KTR to raz a dwa 0G7 Tiptronic a w aucie siedzi multitronic co tu jest nie tak a może ja coś źle czytam czy ktoś mi to wyjaśni ?
kt65c453 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Oby nie wyszło że masz po przeszczepie. Ze zmieniony vin i papiery. Skąd wiesz że jest tam multi?
Ziewal Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Znajomy mechanik podpiął vaga to raz a dwa nie zmienia biegów zresztą mechanik to spec od vagów, w aucie na pewno w 2012 roku był wymieniony silnik na nowy ale nie w ASO Zawartość dodana 22 minutes laterAuto było w ASO na sprawdzeniu historii odczytali dane z kluczyka i lista wyposażenia zgadza się ze stanem faktycznym po za tym ten silnik nie wychodził z tiptronikiem z tego cl wyczytałem bo ma napęd tylko na przód dodatkowo w historii serwisu wyszło że był wymieniany sterownik skrzyni
Banan Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 To Multitronic - G0Z , 0G7 to tylko kod że jest możliwość ręcznej zmiany biegów
Ziewal Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Ok dzięki a kod przekładni KTR ? Nie znalazłem takiego oznaczenia skrzyni
Bart-S Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Jest KTR... montowana w B7 2.7TDI - 09/2007 - 06/2008.
Ziewal Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 No to wszystko jasne, dziękuje za pomoc [emoji6]
Krzychu07 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 A4 B6, 2,5TDI, 03r, skrzynia Multitronik, problem pojawia się gdy auto jest rozgrzane i przejedzie pewien dystans zaczyna szarpać przy ruszaniu, trzeba dać więcej gazu żeby ruszył. Ponadto zdarzają się nieraz jakieś małe prawie nie odczuwalne jakby "przeciągnięcia" podczas jazdy gdy auto sobie zmienia biegi, choć to nie zawsze jest odczuwalne. Ponadto bieg R wsteczny działa bez zarzutów czy auto zimne czy rozgrzane. Auto podłączone pod komp. została zrobiona adaptacja, która nic nie pomogła ponadto nie wyświetlają się żadne błędy czy na zimnym czy rozgrzanym aucie. Czy to oznacza mus otwarcia skrzyni i wymiary pasa oraz bębnów? Czy inna opcja istnieje? (wymiana oleju?) - chodź podobno mechanicy w serwisie twierdzą, że olej ok - ja go nie wymieniałem.
tomal1985 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum i od niedawna posiadam A4 B6 2004r 2,0 ALT. Auto kupiłem ze skrzynia multitronic w trybie awaryjnym. Z tego co zdążyłem wyczytać z niniejszej "encyklopedii" za taki stan rzeczy odpowiedzialny jest sterownik, czy dobrze myślę? odczytane błędy: VAG Number: 8E0 910 155 S 17090 Transmission Range Sensor (F 125) 17137 Shift selenoid 1 (N88) 18201 Transmission output speed sensor 2 (G196) po skasowaniu błędów wraca ten pierwszy. Niestety zdążyłem tyko tyle spisać z VAG-a (wyprosiłem dalszego znajomego o podpięcie do komputera, ale z braku czasu zrobił to w biegu, także tylko tyle zapisałem). Prosił bym o potwierdzenie moich podejrzeń, może jakieś sugestie? jeżeli potwierdzicie, ze to sterownik zamierzam sam go wymontować i wysłać do regeneracji i tu drugie pytanie, gdzie go odesłać czy znacie jakieś sprawdzone warsztaty na Podkarpaciu? Bart-s może ty zajął byś się moim sterownikiem? jeżeli wysyłka wchodzi w grę? Za jakiekolwiek wskazówki i pomoc z góry dziękuje. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość
Bart-S Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 Dnia 18.02.2017 o 18:00, Krzychu07 napisał: A4 B6, 2,5TDI, 03r, skrzynia Multitronik, problem pojawia się gdy auto jest rozgrzane i przejedzie pewien dystans zaczyna szarpać przy ruszaniu, trzeba dać więcej gazu żeby ruszył. Ponadto zdarzają się nieraz jakieś małe prawie nie odczuwalne jakby "przeciągnięcia" podczas jazdy gdy auto sobie zmienia biegi, choć to nie zawsze jest odczuwalne. Ponadto bieg R wsteczny działa bez zarzutów czy auto zimne czy rozgrzane. Auto podłączone pod komp. została zrobiona adaptacja, która nic nie pomogła ponadto nie wyświetlają się żadne błędy czy na zimnym czy rozgrzanym aucie. Czy to oznacza mus otwarcia skrzyni i wymiary pasa oraz bębnów? Czy inna opcja istnieje? (wymiana oleju?) - chodź podobno mechanicy w serwisie twierdzą, że olej ok - ja go nie wymieniałem. Krzysztof - jak widzę jesteś z WLKP. Masz blisko więc wpadnij - przejadę się autem i zobaczę co się dzieje.
Bart-S Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 1 godzinę temu, tomal1985 napisał: Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum i od niedawna posiadam A4 B6 2004r 2,0 ALT. Auto kupiłem ze skrzynia multitronic w trybie awaryjnym. Z tego co zdążyłem wyczytać z niniejszej "encyklopedii" za taki stan rzeczy odpowiedzialny jest sterownik, czy dobrze myślę? odczytane błędy: VAG Number: 8E0 910 155 S 17090 Transmission Range Sensor (F 125) 17137 Shift selenoid 1 (N88) 18201 Transmission output speed sensor 2 (G196) po skasowaniu błędów wraca ten pierwszy. Niestety zdążyłem tyko tyle spisać z VAG-a (wyprosiłem dalszego znajomego o podpięcie do komputera, ale z braku czasu zrobił to w biegu, także tylko tyle zapisałem). Prosił bym o potwierdzenie moich podejrzeń, może jakieś sugestie? jeżeli potwierdzicie, ze to sterownik zamierzam sam go wymontować i wysłać do regeneracji i tu drugie pytanie, gdzie go odesłać czy znacie jakieś sprawdzone warsztaty na Podkarpaciu? Bart-s może ty zajął byś się moim sterownikiem? jeżeli wysyłka wchodzi w grę? Za jakiekolwiek wskazówki i pomoc z góry dziękuje. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość Wygląda na sterownik. Możesz zdemontować go i wysłać do mnie...
Krzychu07 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) 6 minut temu, Bart-S napisał: Krzysztof - jak widzę jesteś z WLKP. Masz blisko więc wpadnij - przejadę się autem i zobaczę co się dzieje. A skąd jesteś? Bo ja z okolic Grodziska Wlkp więc podróż tym autem sięga mniej więcej 30km abym się zbędnie nie zdenerwował zanim gdzieś zajadę, Nie wspominając o korkach bądź światłach, której musiał bym pokonać co chwile stając i ruszając z szarpnięciem.. Edytowane 20 Lutego 2017 przez Krzychu07
Ziewal Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Z ciekawości podzwoniłam po warsztatach które wymieniają olej w multi i powiem że sam zgłupiałem bo raz że ceny wahają się od 400 do 1700 z ich olejem dwa sama robocizna jeżeli przywiozę swój olej od 70 do 500 to jeszcze jedni mówią że wystarczy 5 litrów a inni 7,5 potrzeba i jeszcze jeden fachowiec powiedział że w skrzyni są jak to określił dwa miejsca gdzie się wymienia olej kurde bądź tu mądry [emoji33] ile w końcu potrzeba oleju do multi 7 biegów o oznaczeniu KTR ?
Bart-S Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 3 minuty temu, Krzychu07 napisał: A skąd jesteś? Bo ja z okolic Grodziska Wlkp więc podróż tym autem sięga mniej więcej 30km abym się zbędnie nie zdenerwował zanim gdzieś zajadę, Nie wspominając o korkach bądź światłach, której musiał bym pokonać co chwile stając i ruszając z szarpnięciem.. Września...
Bart-S Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 2 minuty temu, Ziewal napisał: Z ciekawości podzwoniłam po warsztatach które wymieniają olej w multi i powiem że sam zgłupiałem bo raz że ceny wahają się od 400 do 1700 z ich olejem dwa sama robocizna jeżeli przywiozę swój olej od 70 do 500 to jeszcze jedni mówią że wystarczy 5 litrów a inni 7,5 potrzeba i jeszcze jeden fachowiec powiedział że w skrzyni są jak to określił dwa miejsca gdzie się wymienia olej kurde bądź tu mądry ile w końcu potrzeba oleju do multi 7 biegów o oznaczeniu KTR ? Do wymiany statycznej wystarczy 5 litrów. Na temat tego czego się dowiedziałeś dzwoniąc po warsztatach - szkoda mi czasu na komentarze i niepotrzebne wkurwianie się...
Ziewal Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Po przeczytaniu Twojego pierwszego postu też przecierałem uszy ze zdumienia [emoji16]Szkoda że mam do Ciebie 300 km w jedna stronę [emoji34]
ecobuda Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Wcześniej pisałem o dziwnych objawach i podejrzewam uwalone łożysko wałka wejściowego. Szum na PRNDS na postoju a przy większym bucie świst. Podczas delikatnej jazdy delikatne chrobotanie. Czy takie objawy mogą na to wskazywać?
tomal1985 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 5 minut temu, Bart-S napisał: Wygląda na sterownik. Możesz zdemontować go i wysłać do mnie... ok Bart-s tak zrobię. Problem w tym ze jestem w delegacji i nie wiem kiedy uda mi się wyciągnąć ten sterownik... Czy możesz napisać mi na pw namiary do siebie? myślę ze na początku przyszłego tygodnia będę mógł go wysłać
Bart-S Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Opublikowano 20 Lutego 2017 12 minut temu, ecobuda napisał: Wcześniej pisałem o dziwnych objawach i podejrzewam uwalone łożysko wałka wejściowego. Szum na PRNDS na postoju a przy większym bucie świst. Podczas delikatnej jazdy delikatne chrobotanie. Czy takie objawy mogą na to wskazywać? Niestety tylko na podstawie zamieszonego opisu nie jestem w stanie tego potwierdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się