Banan Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Kompletny offtop robimy ale nie to nie będzie wymiany łańcuchów przecież w tym - proponuje historia z ASO tam są numery części itd.
ecobuda Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Koledzy, z wielkim szacunkiem, to jest wątek o Multitronic, a wy bibliotekarskie wywody o paskach robicie. Uszanujmy wielki wkład Bartka i innych kolegów w ten wątek i nie róbmy śmietnika. Pozdrawiam.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
WichuTM Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Panowie, czy jeśli w moim aucie jest skrzynia GJT to wymienić można tylko na taką? Czy podejdzie zamiana n GWY, która pakowali też do 2.5 BDG. Nawet sterowniki mają te same nr tylko różnią się ostatnia litera.
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 49 minut temu, WichuTM napisał: Panowie, czy jeśli w moim aucie jest skrzynia GJT to wymienić można tylko na taką? Czy podejdzie zamiana n GWY, która pakowali też do 2.5 BDG. Nawet sterowniki mają te same nr tylko różnią się ostatnia litera. Te skrzynie nie mają takich samych sterowników (różnica w ostatniej literze jest kluczowa). Odpowiadając na Twoje pytanie - tak możesz wymienić GJT na GWY.
WichuTM Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Dzieki za szybką odpowiedź, jeszcze tylko chciałem doprecyzować że skrzynie GWY chciałem założyć razem z jej sterownikiem żeby nie przekładać z mojej. Będzie to działać bez problemu?
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 37 minut temu, WichuTM napisał: Dzieki za szybką odpowiedź, jeszcze tylko chciałem doprecyzować że skrzynie GWY chciałem założyć razem z jej sterownikiem żeby nie przekładać z mojej. Będzie to działać bez problemu? W tym przypadku musisz tak zrobić - w GJT i GWY są inne sterowania.
A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Bart, a ja mam pytanie odnośnie skrzyni multitronic do 1.9tdi avf a4 b6 czy podejdzie tam FSC??I jak ze sterownikiem,ten sam?
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 7 minut temu, A4 B6 Multi napisał: Bart, a ja mam pytanie odnośnie skrzyni multitronic do 1.9tdi avf a4 b6 czy podejdzie tam FSC??I jak ze sterownikiem,ten sam? Nie napisałeś jaka skrzynia jest w 1.9TDI.
A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 17 minut temu, Bart-S napisał: Nie napisałeś jaka skrzynia jest w 1.9TDI. Nie wiadomo co było wcześniej założone,powinna chyba być gja,ale nie wiem czy taka była...
Bart-S Opublikowano 1 Maja 2017 Autor Opublikowano 1 Maja 2017 2 minuty temu, A4 B6 Multi napisał: Nie wiadomo co było wcześniej założone,powinna chyba być gja,ale nie wiem czy taka była... Masz tryb sport... FSC go nie ma. Chyba wszystko jasne.
A4 B6 Multi Opublikowano 1 Maja 2017 Opublikowano 1 Maja 2017 Ok wielkie dzięki Bart za pomoc,bo jak zawsze można liczyć na nią z twojej strony:)
Litai Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Bartek, jak wymontować sterownik ze skrzyni?
wowo Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) Po kilu latach wróciłem do Audi C5 w multi. Jak na razie bez najmniejszego zarzutu. Na dniach wymiana oleju. Tak to wygląda... Edytowane 12 Maja 2017 przez wowo
ecobuda Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Bartek, jak wymontować sterownik ze skrzyni? Na YouTube masz filmWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Litai Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Błąd: 17090 - Transmission Range Sensor (F125) - Implausible Signal P0706 - 35-00 -- Objawy: Przełączenie z P na R (podświetlenie biegów), zgaszenie, odpalenie i przełączenie na N (jest ok). Przełączenie na D (podświetlenie) Sterownik do naprawy?
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 4 godziny temu, Litai napisał: Błąd: 17090 - Transmission Range Sensor (F125) - Implausible Signal P0706 - 35-00 -- Objawy: Przełączenie z P na R (podświetlenie biegów), zgaszenie, odpalenie i przełączenie na N (jest ok). Przełączenie na D (podświetlenie) Sterownik do naprawy? Na to wygląda.
Litai Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 5 godzin temu, Bart-S napisał: Na to wygląda. Kiepsko. Już raz naprawiałeś
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) 38 minut temu, Litai napisał: Kiepsko. Już raz naprawiałeś ..a to znaczy, że nie usunąłeś przyczyny awarii... Wibracje. Jest mnóstwo czynników wpływających na żywotność ECU skrzyni - poduszki skrzyni i silnika, nierówno pracujący silnik (np. wtryski czy wypadanie zapłonu), zużyte koło zamachowe lub w przypadku wersji w których dwumasu nie ma, tłumik dgrań skrętnych. Na koniec te najczęściej spotykane czyli od układu jezdnego: przeguby, wyważenie kół, krzywe felgi lub wyząbkowane opony. Edytowane 15 Maja 2017 przez Bart-S
seniety Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Cześć, niedawno kupiłem seata exeo w Niemczech. Nie jest to audi ale ma dużo wspólnego z A4 B7. Skrzynia multitronic podczas powrotu do Polski (jakieś 1400 km) działała super, żadnych drgań, czy szarpnięć. Ostatni serwis w ASO przy 121 tys. wymieniony olej ATF (aktualnie ma 146 tys. przebiegu). W Polsce zrobiłem po przyjeździe wymianę oleju w silniku. Samochodem przejechałem dosłownie 2 tys. km, a od jakiś 300 km zaczęło do mnie dobiegać dziwne jakby buczenie podczas jazdy po mieście, słyszalne przy prędkościach do 50 km/h. Dźwięk podobny do buczenia pompy wspomagania ale to nie jest ona bo przestaje być słyszalny gdy auto się zupełnie zatrzyma. Nie słuchać tego przy wstecznym. Przyśpieszał prawidłowo, nic się nie podświetlało na desce. Sam delikatnie rusza po wrzuceniu D lu R i puszczeniu hamulca. W niedzielę auto zaparkowałem i stało do dzisiaj. Po odpaleniu i wrzuceniu D sam delikatnie ruszył i się zaczęło ...., strasznie szarpie przy przyśpieszaniu od 5 do 50 km i później, normalnie rzuca całym autem. Jak wrzuciłem S także szarpało przy przyśpieszaniu a gdy chciałem się zatrzymać zgasł mi silnik. Po odpaleniu i wrzuceniu D ciągle szarpie dosłownie już przy ruszaniu, rozpędza się do max około 130 km/h - widać jakby chciał zmienić kolejny bieg ale zaczyna zwalniać niezależnie od tego czy dodaje gazu czy nie. Aby móc jechać muszę wyhamować do zera, wrzucić P lub R i dopiero D pozwala na jazdę i przyśpieszanie, oczywiście z szarpnięciami do przodu. Czy to możliwe aby tak bez żadnych oznak zwaliła się skrzynia? Czeka mnie długa trasa (800 km) za dwa tygodnie. Bart-S proszę pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się