patrykwcislok Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 9 godzin temu, Bart-S napisał: Zrywa Ci połączenie ze sterownikiem skrzyni ponieważ używasz starszej wersji kabelka. Na wersjach HEX-CAN nie ma tego problemu. Sterownik do wymiany. Podeślij mi plik tekstowy do którego zapisałeś błąd. Przesyłam plik z VAG COM audi.pdf
Bart-S Opublikowano 29 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2021 Niestety jakoś dziwnie zapisuje i nie widzę numeru sterownika skrzyni.
patrykwcislok Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 12 godzin temu, Bart-S napisał: Niestety jakoś dziwnie zapisuje i nie widzę numeru sterownika skrzyni. Udało mi się zdobyć takie info. Czy to jest wystarczające?
kufeel Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 Witam Panowie. Posiadam Audi a4b6 z 2001. Skrzynia multitronic. Skrzynia szarpała na zimnym a na ciepłym oleju trochę bardziej. Olej wymieniony, sterownik po naprawie (wywalał błedy P1741, G193, G195 i G196). Po włożeniu sterownika po naprawie błędy czujników G193, 195 i 196 zniknęły oprócz błedu P1741 - skrzynia szarpie dalej. Po resecie adaptacji w VCDS - Adaptacja 10 kanał 00, można przeprowadzić jedynie adaptację do przodu (po przełaczeniu na D brak szarpnięć auto jedzie normalnie), na wstecznym bardzo duże szarpnięcie przez co dławi silnik i samochód gaśnie. Przed resetem wsteczny wchodził. Tym sposobem zostałem bez biegu wstecznego. Spotkaliście się kiedyś z podobnym problemem? Czy waszym zdaniem można coś z tym zrobić?
kufeel Opublikowano 3 Lutego 2021 Opublikowano 3 Lutego 2021 FSF. Dodam, że wsteczny udało się wrzucić jak auto stało dzień bez akumulatora na zimnym oleju. Później było już to samo.
Bart-S Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Opublikowano 4 Lutego 2021 Na zimnym jeszcze jako tako będzie to działać ale po rozgrzaniu będzie problem. W stopce masz do mnie numer telefonu - zadzwoń w piątek po 16:00.
Lukas84j Opublikowano 11 Lutego 2021 Opublikowano 11 Lutego 2021 W dniu 2.02.2021 o 21:18, kufeel napisał: Witam Panowie. Posiadam Audi a4b6 z 2001. Skrzynia multitronic. Skrzynia szarpała na zimnym a na ciepłym oleju trochę bardziej. Olej wymieniony, sterownik po naprawie (wywalał błedy P1741, G193, G195 i G196). Po włożeniu sterownika po naprawie błędy czujników G193, 195 i 196 zniknęły oprócz błedu P1741 - skrzynia szarpie dalej. Po resecie adaptacji w VCDS - Adaptacja 10 kanał 00, można przeprowadzić jedynie adaptację do przodu (po przełaczeniu na D brak szarpnięć auto jedzie normalnie), na wstecznym bardzo duże szarpnięcie przez co dławi silnik i samochód gaśnie. Przed resetem wsteczny wchodził. Tym sposobem zostałem bez biegu wstecznego. Spotkaliście się kiedyś z podobnym problemem? Czy waszym zdaniem można coś z tym zrobić? Witam, pozowolicie, że dołącze się do wątku bo mam podobny problem ponieważ po adaptacji przez vcds w mojej skrzyni multitronic szarpie wsteczny przy włączaniu jak i przy wyłączaniu, natomiast Drive wchodzi gładko. Proszę o jakieś sugestie co może być nie tak.
Bart-S Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Opublikowano 12 Lutego 2021 Popraw parametry auta w opisie. Na jakim poziomie zapisała się adaptacja dla wstecznego?
Lukas84j Opublikowano 12 Lutego 2021 Opublikowano 12 Lutego 2021 Jest A6 C6 multitronic 7-stopniowy oznaczenie LDV Adaptacja w grupie 10 i 11 wskoczyła na ok ale to dopiero po 40 minutach męczenia go do przodu i do tyłu
Lukas84j Opublikowano 12 Lutego 2021 Opublikowano 12 Lutego 2021 Jest A6 C6 multitronic 7-stopniowy oznaczenie LDV Adaptacja w grupie 10 i 11 wskoczyła na ok ale to dopiero po 40 minutach męczenia go do przodu i do tyłu
Bart-S Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Opublikowano 12 Lutego 2021 Rozgrzej do 60 zrób jeszcze raz adaptację - chciałbym zobaczyć screena w którym zarówno dla 10 jak i 11 mam ADP OK.
Lukas84j Opublikowano 12 Lutego 2021 Opublikowano 12 Lutego 2021 Ok, jestem po adaptacji mojej skrzyni. Wsteczny jeszcze troche szarpie przy wyłączaniu ale tak już chyba musi zostać. Martwi mnie jeszcze jeden problem mianowicie mrowienie i wibracje przy przyspieszaniu, bardziej jest to odczuwalne na rozgrzanym silniku i skrzyni. Spotkałeś się może z takim przypadkiem?
Bart-S Opublikowano 13 Lutego 2021 Autor Opublikowano 13 Lutego 2021 Niestety ale nie może szarpać. Miałeś wrzucić pomiar.
Lukas84j Opublikowano 13 Lutego 2021 Opublikowano 13 Lutego 2021 Ok, w takim razie wrzucę. Z tymi wibracjami, spotkałeś się może?
tomalawn Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 Witam mam takie pytanko czy w a6 c5 2,8 rok 2000 można zastąpić skrzynie DZN na FNW ?
Banan Opublikowano 23 Lutego 2021 Opublikowano 23 Lutego 2021 Fnw to skrzynia z 2.4 ma inne przełożenia - Bartek może potwierdzi ale wg mnie nie podejdzie bo będzie bład niekompatybilności ecu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się