Bart-S Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 7-8 l Troszkę zbyt duża rozbieżność. To nic - przetestujesz na spokojnie podczas drogi do WRZ
Fr0styyy. Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Bartku, jak mam sprawdzić ten dwumas? I jeszcze raz dzięki, że poświęciłeś swój czas na diagnozę
Mario1972 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 u mnie przy 140 km/h i oponach [195/65/15"] i temp - 12 obroty 2300 +/-50 spalanie w granicach 6,8 / 7,3 odcinek około 3km ( prosta, z górki, pod górke )
Bart-S Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Bartku, jak mam sprawdzić ten dwumas? Prawidłowa diagnoza koła dwumasowego niestety tylko po wyjęciu skrzyni... u mnie przy 140 km/h i oponach [195/65/15"] i temp - 12 obroty 2300 +/-50 spalanie w granicach 6,8 / 7,3 odcinek około 3km ( prosta, z górki, pod górke ) Dzięki Mariusz
lunio666 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Bartku mam problem z adaptacja wstecznego biegu niechce sie zapisac. Probowalem juz z 20 razy przy podlaczonym kompie ale niechce sie zapisac, do przodu bez problemu za pierwszym razem, skasowalem adaptacje VAGiem ale wraz niechce sie za adaptowac... Co to moze przyczyna?
Fr0styyy. Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Może coś źle robisz... Skasuj adaptacje jeszcze raz (skrzyni musi mieć min. 62-63*C) pojedź do przodu 50-100 metrów, zatrzymaj się, ale nie nie zmieniaj biegu musisz poczekać aż adaptacja wskoczy na OK. To samo zrób ze wstecznym.
lunio666 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Niechce byc zlosliwy ale wiem jak sie robi adaptacje bo juz robilem wczesniej... temperatura skrzyni byla 80*C... oto chodzi ze niechce sie zapisac ale tylko wsteczny...
Bart-S Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Bartku mam problem z adaptacja wstecznego biegu niechce sie zapisac. Probowalem juz z 20 razy przy podlaczonym kompie ale niechce sie zapisac, do przodu bez problemu za pierwszym razem, skasowalem adaptacje VAGiem ale wraz niechce sie za adaptowac... Co to moze przyczyna? Ile czasu i km minęło od Twoich napraw?
lunio666 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Oto chodzi ze tej skrzyni nie naprawialem tylko kupielm uzywana po remacie u Pana Sopy.. Skrzynia chodzila bez problemow przed zakupem bo kupilem od goscia ktory na niej jezdzil i sprzedal bo chcial sie bawic w chip tuning i zmienial na manuala... po zamontowaniu adaptacja wskoczyla bez problemow... po odlaczeniu aku na 3 tygodnie bo jechalem do polski jak worcilem chcialem zrobic adaptacje i niestety wsteczny niechcial wskoczyc.
lunio666 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 jak tylko wroce do domu wkleje.[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 15:16_________________________________________________Przy polozeniu skrzyni na P: grupa 10: 0,275 , ADP Run , 13*C , 18Nm grupa 11 0,320 , ADP Run , 13*C , 18Nm na R: grupa 10: 0,275 , ADP Run , 13*C , 21Nm grupa 11 0,320 , ADP Run , 13*C , 21Nm Wczesniej jak wsteczny miala adaptacje to w pierwszy blok w grupe 11 byl 0,2650 i ADP OK.
Fr0styyy. Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Te 0.320 A na wstecznym to trochę za dużo...
lunio666 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Tak wlasnie jest jak niema adaptacji... Jak sie kasuje adaptacje to wlasnie cisnienie wzrasta do 0,320 a jak jest to spada.[br]Dopisany: 14 Luty 2012, 21:14_________________________________________________Dzis sprobowalem ponownie za adaptowac i sie udalo ale jak sie zatrzymalem to noga na hamulcu lewarek na R i po jakis 5-7sek w pierwszym bloku wartosc zaczela powoli spadac przez okolo 5 sek az do wartosci 0,260 i adaptacja wskoczyla... na D adaptacja wskoczyla po 3 sekundach. Z tego wynika ze trzeba hamulec przytrzymac jakies 20 sek wtedy napewno adaptacja wskoczy za pierwszym razem.
gregor100 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam wszystkich.Sorki ze sie pakuje w srodek tematu ale sprawa dotyczy multitronica Jestem posiadaczem multli jak wiekszac tutaj zebranych kilka miesiecy temu po zakupie auta okazalo sie ze skrzynia szarpie na rozgrzanym oleju Dzis dzieki Bartkowi auto prowadzi sie pierwszy raz jak nowe! Trafna diagnoza transport skrzyni do PL. i ekspresowa naprawa:)Mega pomoc ze strony kolegi Bartka. Jeszcze raz wielkie dzieki......
Fr0styyy. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Napisz co było nie tak btw. Bartku, masz może jakieś fotki rozebranej skrzyni w dobrej jakości? Bardzo bym prosił
Bart-S Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam wszystkich.Sorki ze sie pakuje w srodek tematu ale sprawa dotyczy multitronica Jestem posiadaczem multli jak wiekszac tutaj zebranych kilka miesiecy temu po zakupie auta okazalo sie ze skrzynia szarpie na rozgrzanym oleju Dzis dzieki Bartkowi auto prowadzi sie pierwszy raz jak nowe! Trafna diagnoza transport skrzyni do PL. i ekspresowa naprawa:)Mega pomoc ze strony kolegi Bartka. Jeszcze raz wielkie dzieki...... Dzięki Grześ Testuj auto i skrzynię - za kilkanaście dni zrobimy aktualne pomiary. Dzis sprobowalem ponownie za adaptowac i sie udalo ale jak sie zatrzymalem to noga na hamulcu lewarek na R i po jakis 5-7sek w pierwszym bloku wartosc zaczela powoli spadac przez okolo 5 sek az do wartosci 0,260 i adaptacja wskoczyla... na D adaptacja wskoczyla po 3 sekundach. Z tego wynika ze trzeba hamulec przytrzymac jakies 20 sek wtedy napewno adaptacja wskoczy za pierwszym razem. Dobrze, że już OK – przez ilość wątków, którymi się aktualnie zajmuję, nie mam czasu odpisywać na wszystko. Coś było nie tak w układzie hydraulicznym – widocznie, samo się ustawiło (ale kontroluj od czasu do czasu MVB11). Z adaptacją nie ma reguły – o tym czy indeks zmieni się na OK decydują sterownik hydrauliczny i elektryczny. Wszystko zależy od aktualnych warunków pracy – także nie zawsze uda się zapisać za pierwszym razem. Czas trzymania pedału hamulca nie ma tu znaczenia - przytrzymujesz go tak długo jak widzisz, że prąd sterujący się zmienia. Jeśli się zatrzyma i nie zmienia się przez dłuższy czas - robisz kolejne podejście. Czasem trzeba 20x przejechać się w danym trybie aby aktualna adaptacja nam się zapisała… btw. Bartku, masz może jakieś fotki rozebranej skrzyni w dobrej jakości? Bardzo bym prosił Lunio wrzucał ileś stron wcześniej - poszukaj sobie nygusie (strona 28)
Fr0styyy. Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Widzę, ale dla mnie to za mało Chciałbym zobaczyć jak ta bieżnia wygląda po której łańcuch się przesuwa
Bart-S Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Chciałbym zobaczyć jak ta bieżnia wygląda po której łańcuch się przesuwa Lepiej napisz co Ci po głowie chodzi... Na 36 stronie masz fotkę bieżni...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się