Darek62 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Sterownik, który masz uszkodzony znajduje się przy skrzyni. Przy jego demontażu trzeba opuścić skrzynię i zlać z niej olej.
martiniza12 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Rozumie, czyli z usterek ktore opisalem i bledow z komputera jasno wynika ze sterownik do naprawy? Nie ma co sie łudzić ze to cos innego?
H4mm3R Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Rozumie, czyli z usterek ktore opisalem i bledow z komputera jasno wynika ze sterownik do naprawy? Nie ma co sie łudzić ze to cos innego? Się ciesz że to tylko sterownik który można jeszcze naprawić, nie musisz od razu kupować nowy.
martiniza12 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Tylko nie tylko półtora tysiaca w plecy wraz z wymiana oleju i robocizną Czy moge sprawdzic numer sterownika bez jego wyciagania?
Fr0styyy. Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Tylko nie tylko półtora tysiaca w plecy wraz z wymiana oleju i robocizną Czy moge sprawdzic numer sterownika bez jego wyciagania? Tak, VAGiem
Bart-S Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Rozumie, czyli z usterek ktore opisalem i bledow z komputera jasno wynika ze sterownik do naprawy? Nie ma co sie łudzić ze to cos innego? Sterownik do naprawy - przyjedź to się go postawi na nogi. Olej przy zlewaniu ocenimy czy do wymiany.
abw Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Koledzy, jestem tu nowy i z chęcią przeczytałem tą "Encyklopedie Multitroniców". Ponieważ też mam multi chciałem zapytać o coś co już od dawna mnie zastanawia ale nie miałem okazji nigdy o to nikogo zapytać ani porównac z kimś innym. Otóż czy u Was też tak jest, że podczas zatrzymywania się, obroty silnika są cały czas na poziomie 1400 i dopiero po całkowitym zatrzymaniu spadają do tych swoich 800 obr. Czy tak samo jest u Was?
Chemik21 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie masz czasem lewarka w położeniu S?
Fr0styyy. Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Zmieńcie "napęd" w profilu na FWD, bo w oczy kuje btw. jak by każdy tak podchodził do klienta jak Bartek to życie byłoby piękniejsze Będę na bieżąco informował jak się spisuje skrzynia, ale już zauważyłem poprawę przez wymianę dwumasu. Zobaczmy jak się zachowuje gdy jest zimna. Poza tym na wstecznym jak toczę się 1-2km/h (czyli z wciśniętym hamulcem) zauważyłem większe drgania budy Chyba, że nie powinienem się tym przejmować, ale wcześniej tego nie było jakby co.
Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie masz czasem lewarka w położeniu S? Lewarek może być na D ale sprawdź czy komputer pokładowy nie pokazuje S (1400 to za dużo rpm). ---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- Zmieńcie "napęd" w profilu na FWD, bo w oczy kuje btw. jak by każdy tak podchodził do klienta jak Bartek to życie byłoby piękniejsze Będę na bieżąco informował jak się spisuje skrzynia, ale już zauważyłem poprawę przez wymianę dwumasu. Zobaczmy jak się zachowuje gdy jest zimna. Poza tym na wstecznym jak toczę się 1-2km/h (czyli z wciśniętym hamulcem) zauważyłem większe drgania budy Chyba, że nie powinienem się tym przejmować, ale wcześniej tego nie było jakby co. Jak zdecydujesz się na naprawę tulei to musimy jednak wymienić też pokrywę sprzęgła na nową. Możesz tak jeździć - nic mu nie będzie.
Fr0styyy. Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Zmieńcie "napęd" w profilu na FWD, bo w oczy kuje btw. jak by każdy tak podchodził do klienta jak Bartek to życie byłoby piękniejsze Będę na bieżąco informował jak się spisuje skrzynia, ale już zauważyłem poprawę przez wymianę dwumasu. Zobaczmy jak się zachowuje gdy jest zimna. Poza tym na wstecznym jak toczę się 1-2km/h (czyli z wciśniętym hamulcem) zauważyłem większe drgania budy Chyba, że nie powinienem się tym przejmować, ale wcześniej tego nie było jakby co. Jak zdecydujesz się na naprawę tulei to musimy jednak wymienić też pokrywę sprzęgła na nową. Możesz tak jeździć - nic mu nie będzie. Czyli nie przejmować się tym "drżeniem" na R? Bo to tylko jest jak jadę te 1-2km/h a jak całkiem puszczę hamulec to tego nie ma Co do tulei to pewnie się zdecyduje na jej naprawę jak będę miał trochę więcej siana i czasu żeby móc zostawić samochód u Ciebie, ale na tym etapie zostawiamy jak jest Jeszcze raz za wszystko dziękuję a no i ta klema akumulatora... Nie wypłacę się chyba za nią
Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeszcze raz za wszystko dziękuję a no i ta klema akumulatora... Nie wypłacę się chyba za nią No ścierwo nie chciało trzymać po ponownym zamocowaniu - podkładeczki rozwiązały Twój problem (ciesz się, że nie na trytytkę ).
abw Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie masz czasem lewarka w położeniu S? Lewarek może być na D ale sprawdź czy komputer pokładowy nie pokazuje S (1400 to za dużo rpm). Ja nie mam S ani na lewarku ani na komputerze. Mam star wersje z 6 lamelami.
Fr0styyy. Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Jeszcze raz za wszystko dziękuję a no i ta klema akumulatora... Nie wypłacę się chyba za nią No ścierwo nie chciało trzymać po ponownym zamocowaniu - podkładeczki rozwiązały Twój problem (ciesz się, że nie na trytytkę ). Tak jak dolna obudowa skrzyni i silnika btw. dzisiaj trochę pojeździłem i nie szarpie już w trybie ręcznym Jeszcze tylko poduchy pod silnikiem wymienić i będzie hulać jak trzeba Obroty chyba też nie spadają poniżej jałowych na sekundę przy zatrzymywaniu się na zimnej skrzyni ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Witam Koledzy, jestem tu nowy i z chęcią przeczytałem tą "Encyklopedie Multitroniców". Ponieważ też mam multi chciałem zapytać o coś co już od dawna mnie zastanawia ale nie miałem okazji nigdy o to nikogo zapytać ani porównac z kimś innym. Otóż czy u Was też tak jest, że podczas zatrzymywania się, obroty silnika są cały czas na poziomie 1400 i dopiero po całkowitym zatrzymaniu spadają do tych swoich 800 obr. Czy tak samo jest u Was? U mnie 1400 trzyma gdzieś do 40km, potem to spada łagodnie do tyś i jak się kompletnie zatrzymam to do jałowych płynnie.
Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 Nie masz czasem lewarka w położeniu S? Lewarek może być na D ale sprawdź czy komputer pokładowy nie pokazuje S (1400 to za dużo rpm). Ja nie mam S ani na lewarku ani na komputerze. Mam star wersje z 6 lamelami. No tak - zasugerowałem się tym co napisał Chemik i nie spojrzałem w profil... Jak będziesz kiedyś przejeżdżał przez wlkp to wpadnij - przejadę się.
firemanpeace Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam serdecznie własnie zakupilem audi a4 b7 2.0 tfsi multitronic z 2006 roku(7 biegowy)- wersja USA. I mam problem w postaci skrzyni - po podłaczeniu pokazuje bład p0706 i mrugaja na czerwono pola zmiany biegów PRNDS. Prosiłbym o doradzenie w tej kwestii. Samochód zachowuje sie normalnie jezdzi normalnie. Przy lewalku zmiany biegów w polozeniu P i R nie pali się lampka, która sie pali po naciskaniu i zwalnianiu hamulca. Dopiero pali sie w pozycji N. Czy może to być wina starego lub zle dobranego oleju w skrzyni, poprzedni wlasciciel wymieniał ponad 50tys km temu, auto ma przejechan 132 tys km. Z gory dziekuje za pomoc . Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam serdecznie własnie zakupilem audi a4 b7 2.0 tfsi multitronic z 2006 roku(7 biegowy)- wersja USA. I mam problem w postaci skrzyni - po podłaczeniu pokazuje bład p0706 i mrugaja na czerwono pola zmiany biegów PRNDS. Prosiłbym o doradzenie w tej kwestii. Samochód zachowuje sie normalnie jezdzi normalnie. Przy lewalku zmiany biegów w polozeniu P i R nie pali się lampka, która sie pali po naciskaniu i zwalnianiu hamulca. Dopiero pali sie w pozycji N. Czy może to być wina starego lub zle dobranego oleju w skrzyni, poprzedni wlasciciel wymieniał ponad 50tys km temu, auto ma przejechan 132 tys km. Z gory dziekuje za pomoc . Pozdrawiam Sterownik do naprawy.
firemanpeace Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Chciałbym tylko zaznaczyc ze nie murga to cały czas. Przeczytałem wczesniejsza wypowiedz że można zaadoptować sterwonik poprzez jechanie na D 50m do przodu hamulec - przelaczyc na R i 50m do tyłu i tak 10 razy. Zrobiłem to przed chwila. Po skasowaniu błędu zrobiłem 3 powtórzenia po czym wywalił mi ten błąd ale postanowiłem zrobić to do konca po kolejnych 2 powtórzeniach przestało mrugać i tak do 10 powtórzen (zgasiłem silnik i odpaliłem). Zrobiłem przejażdzke po miescie zaparkowałem pod domem przelaczylem na P i wszystko wporządku- poki co.
Bart-S Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Chciałbym tylko zaznaczyc ze nie murga to cały czas. Przeczytałem wczesniejsza wypowiedz że można zaadoptować sterwonik poprzez jechanie na D 50m do przodu hamulec - przelaczyc na R i 50m do tyłu i tak 10 razy. Zrobiłem to przed chwila. Po skasowaniu błędu zrobiłem 3 powtórzenia po czym wywalił mi ten błąd ale postanowiłem zrobić to do konca po kolejnych 2 powtórzeniach przestało mrugać i tak do 10 powtórzen (zgasiłem silnik i odpaliłem). Zrobiłem przejażdzke po miescie zaparkowałem pod domem przelaczylem na P i wszystko wporządku- poki co. Masz uszkodzone połączenia do czujnika zakresu przełożeń - zależnie od tego jak ustawi się pęknięty drucik, błąd się pojawi lub nie. Adaptacja nie rozwiąże tego problemu ponieważ jest to mechaniczna usterka w elektronice skrzyni.
firemanpeace Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Witam w pierwszej kolejności chciałbym podziękować za szybkie i trafne odpowiedzi. Niestety znowu zaczęła mrugać skrzynia....;/ Czy może Pan sprecyzować gdzie dokładnie szukać aby móc usunąć tą usterkę? jakieś wskazówki mogące pomóc naprawić w/w usterkę. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się