szaman864 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Witam wszystkich czy moglby ktos podrzucic nr do Bartka????widze ze jest genniuszem w dziedzinie CVT szukam juz drugi rok kogos konkretnego od tej skrzyni....
Chemik21 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 http://www.4rings.pl/index.php?p=1_3_Kontakt
Bart-S Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 witam od niedawna stałem się posiadaczem audi a6 c6 z multitronic 7 biegów a problem polega na tym że jak auto jest zimnie np.po nocy skrzynia chodzi idealnie,wystarczy przejechać około 30 kilometrów skrzynia zaczyna szaleć,przy wciśnięciu pedału gazu do końca skrzynia zmienia biegi 1,2, do 3 po chwili sama z rzuca do 1 i tak wkoło,powolne przyśpieszanie skrzynia chodzi normalnie,po skanowaniu skrzyni wywala 3 błędy,czujnik prędkości obrotowej skrzyni biegów lewa i prawa strona brak sygnału i trzeci nieprawidłowa zmiana biegów,byłem w warsztacie,sprawdzili sterownik,wyszło że sterownik dobry a błędy powodują uślizgi skrzyni,auto trafiło na warsztat,wymienili dwie pompy tarczki,filtr i coś tam jeszcze,dostałem tel.że skrzynia naprawiona,po jeździe próbnej po około 20km skrzynia przestaje ciągnąć jak by wyrzucała na luz,po zatrzymaniu i próbie szybkiego ruszenia dalej to samo, po woli rusza normalnie,oczywiście auto zostało w warsztacie,ręce opadają normalne Zakładając, że sterownik rzeczywiście jest sprawny - wygląda na źle wykonaną naprawę. Czy przy obecnej usterce komputer pokładowy wskazuje tryb awaryjny skrzyni biegów?
galant79 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 po rozmowie z serwisem sterownik skrzyni jeszcze raz poszedł do naprawy,błędy to spadek ciśnienia
Bart-S Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Oj jeśli chodzi o błędy ciśnienia to szansa na to aby odpowiedzialny był sterownik jest bardzo mała. No ale próbuj.
bartekx90 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam, mam problem ze skrzynią multi w b6 z 2003. Przy niższych temperaturach (od powiedzmy +5 stopni w dół), przez dłuższą chwilę od odpalenia auto nie chce pełzać, a żeby w ogóle ruszyć- muszę je "wkręcić" na minimum 2000 obrotów, a i tak osiągnie maksymalnie około 20km na godz. Po kilkudziesięciu metrach takiej "jazdy" problem znika. Zauważyłem też, że przez te kilkadziesiąt metrów nie ma możliwości wrzucenia dwójki w trybie ręcznym. Problem nie występuje po lekkim nagrzaniu silnika na postoju (ok 15min, zależnie od temperatury na zewnątrz). Poza tym skrzynia nie szarpie, działa bardzo płynnie,olej wymieniony rok temu. Jest się czym martwić?? Pozdrawiam
elmo814 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 panowie gdzie ten muner telefonu do Bartka znaleść?
Optimist Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam Mam pytanie do Bartka. Zbliża sie termin wymiany oleju w skrzyni multitronic. Z informacji serwisu wynika, ze w pojeździe była wymiana skrzyni w styczniu 2013 r., przy 132 000 km. Po zdjęciu osłony skrzyni odczytywałem datę produkcji 47/12 oraz oznaczenie MHH. Pytanie - jaki jest olej do tej skrzyni ATF G052516A2, tak jak w skrzyni pierwotnej z oznaczeniem LLA, czy tez nowszy, jeżeli tak to jaki. Bo juz sam nie wiem. Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Jeśli masz B8 to lejesz już 516kę (do wszystkich wersji skrzyń montowanych w tym nadwoziu).
frgadsds Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam czy ktos zna ten serwis i czy takim urzadzeniem w multitronicu tez mozna wymienic olej dynamicznie z czyszczeniem>??http://www.autoserwis-jurowce.pl/nowosc-urzadzenie-do-dynamicznj-wymiany-oleju-w-automatycznych-skrzyniach-biegow-pro-tec-servomatik/
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Opublikowano 6 Lutego 2016 Dobra.... powtórzę jeszcze raz... W Multitronicu nie robi się wymiany dynamicznej
andrzej104513 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Witam serdecznie .Stałem się posiadaczem a4 b6 1.9 z muli i mam problem z ta skrzynia mianowicie problem jest taki gdy jadę z stała prędkością np 50 to wskazówka obrotów co np 20m skacze o ok 50 obr/min .obiaw podobny do uslizgu sprzęgła ,gdy przyspiesza jest ok.Mial ktoś taki obiaw ?
frgadsds Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Dobra.... powtórzę jeszcze raz... W Multitronicu nie robi się wymiany dynamicznej to ja juz nic nie rozumiem.... a co znaczy "mala" wymiana oleju i "duza"??? juz nic nie wiem .....
kt65c453 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Dynamiczna wymienisz "100 %" oleju mała około 65% polegająca na spuszczeniu ile się da i zalaniu, bo zleci tylko około 5 litrów z 7 czy 8 litrów Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 7 Lutego 2016 przez kt65c453
frgadsds Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 wszystko rozumiem ale dlaczego nie mozna zrobic dynamicznej i zlac 100% oleju??
Bart-S Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam serdecznie .Stałem się posiadaczem a4 b6 1.9 z muli i mam problem z ta skrzynia mianowicie problem jest taki gdy jadę z stała prędkością np 50 to wskazówka obrotów co np 20m skacze o ok 50 obr/min .obiaw podobny do uslizgu sprzęgła ,gdy przyspiesza jest ok.Mial ktoś taki obiaw ? Andrzej - masz telefon w pierwszym poście, dzwoń... wszystko rozumiem ale dlaczego nie mozna zrobic dynamicznej i zlac 100% oleju?? Bo do CVT nie podłączysz aparatury tak jak do Tiptronica. W tej skrzyni stosuje się tylko wymianę statyczną - innej nie trzeba. Co do cytatu "mała/duża"... zobacz w którym roku tworzyłem Encyklopedię. Wtedy dopiero zaczynałem swoją przygodę z Multitronikiem - teraz zasób wiedzy z uwagi na zdobyte doświadczenie, wygląda inaczej. Jeśli chodzi o CVT - naprawdę warto wysłuchać co mam do powiedzenia
drq777 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Byłem dzisiaj skorzystać z usług kolegi bart-s. Zdecydowanie polecam, Podejście do klienta jak i posiadana ogromna wiedza na temat skrzyni czy audi jest zdecydowanie na plus:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się