damianek33 Opublikowano 18 Września 2009 Opublikowano 18 Września 2009 Witam. Jestem od paru miesięcy posiadaczem A4 1Z, mam dosc dziwny problem a wygląda on tak. Auto przy pełnym gazie nie ciągnie tak jak przy prawie pełnym wcisnięciu gazu. Widze to po wskazaniu predkosciomierza, przy lekkim popuszczeniu gazu predkosc wzrazta. Podłączałem Vag i nie wykazał żadnych błędów. Co to może być? uzupełnij profil
ALBINEK Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 To raczej dzieje się w każdym aucie.Masz za niskie obroty dusisz gaz do końca i silnik nie jest w stanie spalić dawki paliwa jaką mu serwujesz.Ujmujesz gaz i zaczyna iść.
Sajper Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 gazu dodaje się z wyczuciem... a nie sandał w podłoge... bo szkoda i paliwa, i silnika.
Sztomel Opublikowano 19 Września 2009 Opublikowano 19 Września 2009 jeśli masz Vaga i możliwość zrobienia logów dynamicznych to zrób je a zwłaszcza grup 000, 003, 008,010 i 011- zobaczymy jak reaguje pedał gazu, proponuję zrobic powyższe grupy każda oddzielnie a na koniec grupa 010 wspólnie z grupą 011 - oczywiście chodzi o logi dynamiczne czyli podczas jazdy i je wklej to się zobaczy co pokaże.
damianek33 Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 Witam ponownie. Własnie wykonałem moje pierwsze logowanie i z racji tego przepraszam jesli jest cos nie tak i licze na wyrozumiałosc Monday 12 October 2009 18:39:41 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D3I Group A: '000 Group B: Not Running Group C: Not Running TIME TIME TIME MARKER STAMP STAMP STAMP 0,03 70 11 69 42 89 198 80 168 119 87 0,41 70 9 69 42 89 198 80 168 119 87 0,84 70 12 69 40 89 198 80 168 119 87 1,25 70 12 174 77 87 198 80 168 119 120 1,65 72 48 255 128 95 198 80 168 119 162 2,05 74 112 255 136 105 198 80 168 119 177 2,46 78 147 255 148 115 198 80 168 119 190 2,86 81 150 255 166 127 198 80 168 119 209 3,28 85 134 255 169 138 198 80 168 119 218 3,69 90 124 255 171 141 198 80 168 119 220 4,1 94 112 255 172 144 198 80 168 119 222 4,51 98 114 252 171 146 198 80 168 119 223 4,92 102 113 252 170 147 198 80 168 119 223 5,34 107 113 255 170 149 198 80 168 119 223 5,75 111 118 255 169 149 198 80 168 119 223 6,16 115 119 255 168 150 198 80 168 119 220 6,57 119 124 255 168 151 198 80 168 119 220 7,01 123 130 255 167 151 198 80 168 119 218 7,43 126 140 255 167 151 198 80 168 119 217 7,84 130 139 255 167 152 198 80 168 119 215 8,26 134 145 255 168 152 198 80 168 119 216 8,68 138 150 255 168 153 198 80 168 119 212 9,09 141 160 255 168 153 198 80 168 119 211 9,51 145 161 255 167 154 198 80 168 119 211 9,92 148 166 255 166 154 198 80 168 119 210 10,34 152 177 255 166 154 198 80 167 119 208 10,74 155 184 255 165 154 198 80 167 119 206 11,16 158 190 255 164 154 198 80 167 119 205 11,58 162 190 255 164 155 198 80 166 119 203 12 165 198 255 163 155 198 80 166 119 203 12,42 168 199 255 162 155 198 80 165 119 200 12,84 171 204 255 161 154 198 80 165 119 198 13,28 174 203 255 162 154 198 80 165 119 196 13,68 177 206 255 162 156 198 80 164 119 197 14,1 180 216 255 160 156 198 80 164 119 197 14,5 182 216 255 158 156 198 80 164 119 194 14,91 185 222 255 153 155 198 80 164 120 190 15,31 187 219 255 149 154 198 80 163 120 188 15,71 189 226 255 149 154 198 80 163 120 186 16,11 191 226 255 145 154 198 79 162 120 184 16,54 193 231 255 144 154 198 80 162 120 184 16,96 195 226 255 142 154 198 79 162 120 182 17,37 197 228 255 140 154 198 79 161 120 180 17,8 199 224 255 138 153 198 79 160 120 178 18,21 201 226 255 137 153 198 79 160 120 177 18,63 202 220 255 136 154 198 79 160 120 177 19,04 203 222 255 134 154 198 79 160 120 176 19,47 205 213 255 129 153 198 79 159 120 173 19,89 207 216 255 128 153 198 79 159 120 172 20,3 208 214 255 126 152 198 79 158 120 171 20,72 209 211 255 124 152 198 79 158 120 170 21,12 210 208 255 122 152 198 79 157 120 169 21,52 211 204 255 122 152 198 79 157 120 168 21,94 212 206 255 120 152 198 79 156 120 168 22,37 213 203 255 118 151 198 79 156 120 167 22,77 214 207 255 117 151 197 79 156 120 165 23,2 214 208 255 115 150 197 79 156 120 166 34,84 40 30 0 26 87 197 78 156 123 83 35,24 40 29 0 25 87 197 78 156 123 83 35,65 40 29 0 27 87 197 78 156 123 83 36,08 41 28 0 25 87 197 78 156 123 78 36,48 41 28 0 26 87 197 78 156 123 80 36,9 41 27 0 26 87 197 78 156 123 80 37,33 41 28 0 26 87 197 78 156 123 78 37,76 40 27 0 26 87 197 78 156 124 78 38,18 40 28 0 26 87 197 78 156 124 81 38,6 40 29 0 28 87 197 78 157 124 81 39,03 40 30 0 28 87 197 78 157 124 81 39,44 40 29 0 28 87 197 78 157 124 81 39,86 40 28 0 28 87 197 78 157 124 80 40,28 41 28 0 27 87 197 78 157 124 78 40,69 41 29 0 27 87 197 78 157 124 82 41,11 41 30 0 27 87 197 78 157 124 80 41,54 41 29 0 26 87 197 78 157 124 80 41,94 40 29 0 27 87 197 78 157 124 81 42,35 41 29 0 27 87 197 78 157 124 82 42,76 41 29 0 28 87 197 77 158 124 80 43,19 41 29 0 26 87 197 77 158 124 80 ˙˙ Monday 12 October 2009 18:44:57 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D3I Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP STAMP 0,52 1554 389 342,5 46,9 1,1 1575 422,3 452,2 47,7 1,64 1596 847,9 542 4,7 2,18 1659 847,9 641,7 4,7 2,74 1764 847,9 728,2 4,7 3,29 1869 847,9 734,8 4,7 3,87 1995 847,9 751,5 4,7 4,42 2121 847,9 741,5 4,7 4,97 2226 847,9 751,5 4,7 5,52 2331 847,9 734,8 4,7 6,07 2436 847,9 738,2 4,7 6,62 2541 847,9 724,9 4,7 7,17 2646 847,9 731,5 4,7 7,72 2730 847,9 718,2 4,7 8,25 2835 847,9 718,2 4,7 8,81 2940 847,9 701,6 4,7 9,36 3024 847,9 701,6 4,7 9,91 3108 847,9 698,3 4,7 10,47 3213 847,9 685 4,7 11,05 3297 847,9 681,6 4,7 11,59 3381 847,9 675 4,7 12,17 3465 847,9 675 4,7 12,72 3549 847,9 665 4,7 13,28 3633 847,9 661,7 4,7 13,83 3696 847,9 661,7 4,7 14,4 3780 847,9 648,4 4,7 14,94 3843 847,9 638,4 4,7 15,49 3906 847,9 625,1 4,7 16,06 3969 847,9 621,8 4,7 16,6 4032 847,9 611,8 4,7 17,16 4095 847,9 605,1 4,7 17,7 4137 847,9 598,5 4,7 18,26 4200 847,9 595,2 4,7 18,8 4242 847,9 591,9 4,7 19,36 4284 847,9 575,2 4,7 19,9 4347 847,9 571,9 4,7 20,46 4368 847,9 565,3 4,7 21,03 4410 847,9 561,9 4,7 21,59 4452 847,9 558,6 4,7 22,13 4473 847,9 552 4,7 22,68 4494 847,9 552 4,7 40,41 840 262,7 256 65,2 40,93 840 262,7 262,7 65,6 41,52 840 262,7 262,7 64,5 42,1 861 259,4 259,4 64,1 Monday 12 October 2009 18:46:44 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D3I Group A: '008 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP STAMP 0,03 1596 4,4 32,8 15,2 0,8 1596 4,4 32,8 15,2 1,64 1617 36,8 33,2 26,2 2,46 1743 44,2 34,6 33,2 3,29 1932 43,4 35,4 34,2 4,12 2121 42,8 35,2 33,8 4,94 2310 42,2 35,2 33,4 5,76 2499 41,6 35,2 33,2 6,58 2667 41,2 35,2 33,2 7,4 2835 40,8 35,2 33,2 8,27 3003 40,2 35,2 33,2 9,09 3171 40 35,2 32,8 9,97 3318 39,6 34,6 32,8 10,8 3486 39,4 34,2 32,2 11,62 3633 39,2 34,2 32,4 12,51 3759 38,8 34,2 31 13,33 3906 38,6 34,2 29,2 14,15 4032 38,4 34 28,8 14,98 4137 38,2 32,6 28 15,8 4263 38 30,8 26,2 16,63 4347 38 28,6 25,2 17,45 4431 37,8 26,4 23,6 18,29 4515 37,6 24,2 22,4 19,16 4578 37,4 22 21,4 19,99 4641 33,8 20,2 20 20,82 4704 32 19 19 21,64 4620 0 28,4 19,8 35,81 861 0 28 25,8 36,62 840 0 28 26 37,47 861 0 28 27 38,28 861 0 28 26,2 39,12 840 0 28 26,6 Monday 12 October 2009 18:48:07 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D3I Group A: '010 Group B: Not Running Group C: Not Running Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle TIME TIME MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP STAMP 0,03 335,8 977,1 1030,2 27,8 0,55 488,8 977,1 1009,8 76,1 1,1 618,5 977,1 1203,6 100 1,65 731,5 977,1 1428 100 2,2 744,8 977,1 1509,6 100 2,75 748,1 977,1 1550,4 100 3,3 758,1 977,1 1570,8 100 3,88 744,8 977,1 1570,8 100 4,43 744,8 977,1 1581 100 5 734,8 977,1 1581 100 5,56 728,2 977,1 1581 100 6,08 724,9 977,1 1591,2 100 6,66 718,2 977,1 1601,4 100 7,2 711,6 977,1 1601,4 100 7,75 701,6 977,1 1611,6 100 8,3 694,9 977,1 1611,6 100 8,85 688,3 977,1 1601,4 100 9,4 681,6 977,1 1611,6 100 9,95 675 977,1 1601,4 100 10,5 665 977,1 1601,4 100 11,08 661,7 977,1 1621,8 100 11,62 665 977,1 1632 100 12,18 645,1 977,1 1621,8 100 12,73 638,4 977,1 1621,8 100 13,29 625,1 977,1 1611,6 100 13,83 615,1 977,1 1611,6 100 14,41 605,1 977,1 1611,6 100 14,96 601,8 977,1 1601,4 100 15,51 595,2 977,1 1601,4 100 16,06 588,5 977,1 1611,6 100 16,61 581,9 977,1 1601,4 100 17,15 575,2 977,1 1591,2 100 17,67 565,3 977,1 1591,2 100 18,23 565,3 977,1 1581 82 18,81 458,9 977,1 1407,6 14,9 19,4 448,9 977,1 1397,4 18,4 54,49 365,8 977,1 1173 33,7 55,04 352,5 977,1 1162,8 33,7 55,61 345,8 977,1 1152,6 33,7 56,17 352,5 977,1 1152,6 34,5 56,72 478,8 977,1 1183,2 43,9 57,27 545,3 977,1 1356,6 46,3 57,81 528,7 977,1 1428 46,3 58,36 518,7 977,1 1428 47,1 58,91 518,7 977,1 1428 49 59,46 548,6 977,1 1458,6 49 60,01 542 977,1 1458,6 49 60,56 522 977,1 1438,2 38,8 61,1 448,9 977,1 1356,6 35,3 61,65 405,7 977,1 1275 27,8 62,21 369,1 977,1 1193,4 24,3 62,76 339,2 977,1 1132,2 23,5 63,3 319,2 977,1 1101,6 23,5 63,86 312,6 977,1 1081,2 23,5 64,4 302,6 977,1 1071 23,5 64,96 292,6 977,1 1060,8 27,1 Monday 12 October 2009 18:50:20 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D3I Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP 0,52 1659 1040,4 989,4 62,9 1,07 1701 1275 999,6 35,9 1,62 1785 1448,4 1213,8 35,2 2,17 1911 1652,4 1448,4 35,2 2,74 2037 1754,4 1530 35,2 3,28 2184 1805,4 1550,4 35,2 3,84 2310 1825,8 1560,6 35,2 4,39 2457 1825,8 1560,6 35,2 4,97 2583 1825,8 1570,8 35,2 5,52 2709 1825,8 1570,8 35,2 6,07 2835 1825,8 1591,2 35,2 6,62 2982 1825,8 1591,2 35,2 7,17 3087 1825,8 1601,4 35,2 7,72 3213 1815,6 1601,4 35,2 8,27 3339 1815,6 1601,4 35,2 8,81 3444 1815,6 1601,4 35,2 9,36 3570 1815,6 1601,4 35,2 9,91 3675 1805,4 1611,6 35,2 10,47 3801 1805,4 1621,8 35,2 11,02 3885 1795,2 1611,6 35,2 11,57 3990 1795,2 1601,4 35,2 12,14 4095 1774,8 1601,4 35,2 12,69 4179 1774,8 1601,4 35,2 13,24 4263 1764,6 1601,4 35,2 13,79 4326 1744,2 1591,2 35,2 14,38 4410 1734 1581 35,2 14,93 4473 1703,4 1570,8 35,2 15,49 4536 1683 1560,6 35,2 16,05 4578 1652,4 1530 35,2 16,6 4536 1540,2 1397,4 48,8 17,15 4494 1397,4 1387,2 60,5 17,7 4431 1315,8 1377 73,8 44,85 861 928,2 958,8 92,6 45,38 861 928,2 958,8 92,6 45,96 861 928,2 958,8 92,6 46,49 840 928,2 958,8 92,6 47,05 861 928,2 958,8 92,2 47,6 840 928,2 958,8 92,2 48,15 861 928,2 958,8 92,6 48,73 861 928,2 958,8 92,2 49,31 861 928,2 958,8 92,6 49,86 861 928,2 958,8 92,2 50,41 861 928,2 958,8 92,2 50,99 861 928,2 958,8 92,6 51,54 840 928,2 958,8 92,2 52,11 840 928,2 958,8 92,6 52,66 840 928,2 958,8 92,2 53,2 861 928,2 958,8 92,2 53,77 861 928,2 958,8 92,6 54,31 861 928,2 958,8 92,6 54,87 861 928,2 958,8 92,2 [br]Dopisany: 12 Październik 2009, 22:55_________________________________________________Czekam na podpowiedzi
Musashi Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 przeczytaj jak powinno sie przygotowywac logi do analizy
grzanek85 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 co by nie było dziura w dolocie jest napewno
Sztomel Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 przepływomierz obcina dawki a turbina nie ciągnie jak powinna, podmień od któregoś kolegi na spocie przepływkę i zobaczymy jak się będą logi kształtować. Ale mam wątpliwości jak Ty robiłeś te logi skoro przy każdym masz wskazanie "not running", logi robi się podczas jazdy a nie w garażu na wolnych obrotach.
grzanek85 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Niech doprowadzi ciśnienie doładowania do porządku a dopiero można gdybać o przepływce
PAWEL69 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Niech doprowadzi ciśnienie doładowania do porządku a dopiero można gdybać o przepływce Z mojej strony do sprawdzenia: sprawdzenie dolotu pod kątem nieszczelności[pomocne w lokalizacji będą wycieki oleju] szczególnie dociągnięcie opasek wszystkie wężyki nadciśnieniowe[przetarcia pęknięcia...]ewentualna wymiana na nowe [b.małe koszty] sławetny zawór N75 [w 1Z steruje zaworem upustowym] podmiana na sprawny[ najlepiej od kolegi ] jeżeli powyższe zabiegi nie przyniosą efektu to na koniec regulacja sztangi zaworu upustowego... to może pomóc: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html;msg363719#msg363719
damianek33 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 Dzieki za reakcje. Logowanie robiłem sam wiec mozliwy był jakis błąd. W najblizszych dniach zrobie logowanie bardziej dokładne z kolegą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się