gricz 1 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam! Sprowdziałem samochód Audi A4 2.0 TDI z silnikiem BLB i mam pytanko na wolnych obrotach silnik kuleje czasami mocniej czasami słabiej podczas jazdy nie ma problemu z przyśpieszaniem itp odpalanie na zimnym silniku po dłuższym postoju też nie robi na nim wrażenia tylko denerwuje mnie to szarpanie może ktoś poradzi co jest grane,wiem ,że to już kolejny wątek o blb i dużo już czytałem na ten temat ale chciałbym uzyskać odpowiedź na ten własnie temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R 1 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 To kolego jeszcze na pewno nie wszystko przeczytałes bo o tym szarpaniu jest również wszystko opisane. Najprawdopodobniej to wina pompowtryskiwaczy , na pocztek mozesz dolac do paliwa środek czyszczący np. STP lub Forte a jak chcesz wiedziec wiecej to zmien bład w swoim profilu na B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Często się tak dzieje przy dojeżdaniu np. do swiateł ,jedziesz na luzie naciskasz hamulec i silnik spada z obrotów .Myśle że to coś z podciśnieniem serwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATADORO 0 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam! Sprowdziałem samochód Audi A4 2.0 TDI z silnikiem BLB i mam pytanko na wolnych obrotach silnik kuleje czasami mocniej czasami słabiej podczas jazdy nie ma problemu z przyśpieszaniem itp odpalanie na zimnym silniku po dłuższym postoju też nie robi na nim wrażenia tylko denerwuje mnie to szarpanie może ktoś poradzi co jest grane,wiem ,że to już kolejny wątek o blb i dużo już czytałem na ten temat ale chciałbym uzyskać odpowiedź na ten własnie temat Chodzi Ci o niejednostajne obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricz 1 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Podczas jazdy tego nie odczuwam ale np stoje na świałach czy w korku to czuje jak całym autem szarpie co jakiś czas, po spokojnej jeździe mniej znajomy mechanik powiedział mi że ten silnik"kuleje"w poniedziałek kupie STP i zobacze może sie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 "szarpie" to nie jest najlepsze określenie. Szarpać to może jak ruszasz nieumiejętnie... lub jak przyspieszasz i są walnięte PD... Określ dokładnie, czy auto shchodzi z obrotów i wtedy nim zatrzęsie, czy po prostu cała buda się telepie na boki (trzęsie) jak masz na biegu jałowym? Co to znaczy wg Ciebie "szarpie" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricz 1 Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 podczas jazdy nic nie czuć tylko podczas postoju na biegu jałowym, telepie cała budą jak podniose maske i patrze na silnik to widać jak go zrywa na boki na lewej poduszcze pod silnikiem też widac te wachnięcia i przenosi sie to na samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rakud29 0 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ten silnik tak ma chyba ja tez tak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricz 1 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 próbowałeś coś lać do paliwa??nie wiem czy to pompowtryski czy cos innego go boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Znaczy że już ma pewnie przejechane ponad 150 tys.km i niedługo będzie potrzebny przeszczep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Te silniki tak mają... P.S. Przeszczep to już ostateczność ale czasem niestety tylko to pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogosiek 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam taki sam problem z silnikiem BPW 2.0 tdi a4 b7 sprawdzałem vagiem niestety nic nie pokazał żadnych błędów teraz kupiłem uszlachetniacz wlałem ale taż nic nie pomogło jak będziesz miał diagnozę to proszę napisz jak się tego pozbyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A tutaj mamy coś na temat przeszczepu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t73643.0.html;highlight=swap+blb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
earnest 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam podobny problem w b7 stoję w miejscu ,na zegarach ani drgnie wszystko stoi ,wskazówki sie nie ruszają samochodem zaczyna trzęść.Samochód zaczyna się trześć i jest to bardzo nie miłe uczucie.Pojawiają się wibracje w samochodzie.To wszystko co jakiś czas powraca.Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Może tutaj coś ciekawego znajdziecie na temat tych silniczków... http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_propozycja_zbiorowego_zapytania_a_pozniej_pozwu_przeciw_audi-t57849.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiekk23 1 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Koledzy te wibracje w BPW powodowane są przez proces wypalanie DPF-a. Zaobserwujcie podczas tych wibracji prace silnika. U mnie w momencie załączenia filtra zaczyna trzęść autem i zmienia sie praca silnika. Sprawdźcie to poprzez nacisnięcie delikatnie gazu i podwyższcie obroty do jakiś 1800 odgłos pracy silnika będzie inny. Po wypaleniu znowu zacznie klekotać. Jeżeli tak będzie to na pewno filtr i niestety nic z tym nie zrobimy. Ten typ tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Często się tak dzieje przy dojeżdaniu np. do swiateł ,jedziesz na luzie naciskasz hamulec i silnik spada z obrotów .Myśle że to coś z podciśnieniem serwa. a co ma podcisnienie serwa (jakiego???) do nieregularnego biegu jalowego? nt nieregularnosci biegu jalowego jest napisane calkiem sporo. powodem moga byc pompowtryskiwacze, ich uszczelniacze, listwa elektryczna sterujaca, no i luzy napedu slynnych walkow wyrownowazajacych. proponuje wykonac logi statyczne grup 013, oraz 023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Zauważyłem ,zresztą nie tylko ja że np.przy podjeżdżaniu do skrzyżowania na luzie kiedy mamy czerwone światło ,hamujemy to wtedy silnik spada z obrotów i pracuje nierówno.Kiedy ściągasz noge z hamulca wszystko wraca do normy .Czyli z czym to jest związane?.Chodzi oczywiście o serwo układu hamulcowego.Ja to zauważyłem u siebie z silnikiem BLB.Może to zbieg okoliczności ale z czymś to jest związane bo dzieje się to bardzo często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 podcisnienie jest generowane przez pompe podwojna, nie ma na nie wplywu hamowanie silnikiem. raczej bym upatrywal problemu w pracy pompowtryskiwaczy, przy hamowaniu silnikiem nie mamy wtryskiwanej dawki paliwa, wiec byc moze pompki pozniej sie zacinaja, radze wykonac logi wskazanych grup. zauwazylem ciekawostke, silnik BLB na polskim paliwie drga i poszarpuje na niemieckim nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Racja w tych silnikach występuje pompa tandemowa.Co innego jakby serwo działało z kolektora ssącego jak w starych fiatach,Ale przy dojeżdżaniu nie hamuje silnikiem ,jade na luzie.Przebywam w UK.nie ma tu naszego paliwa.Myśle jednak o pompkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się