Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana tunelu - udana operacja.


krzysaudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Mam pytanko . Chce zapodać sobie radio Audi Symphony a w dalszym czasie navigacje Audi . Mam B5 z roku 1995 i chciałbym zmienić tunel ze swojego na polifta . Czy pasuje on do mnie ?? Pomijam sprawy pstryczków elektryczków i sterownika klimy bo to opanuje , ale chodzi mi czy musze kupić cały tunel łącznie z ta częścią przy ręcznym czy tylko ta część przednią do końca lewarka od biegów . Byłbym wdzieczny za info . I nie chcę słyszeć że sie nie oplaca bo nie zawsze chodzi o kwestię opłacalności :)

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem przez allegro tunel środkowy z pstryczkami elektryczkami . Więc nie mam juz odwrotu przed dalszą częścią pracy . Radio Symphony leży i czeka na swoje miejsce w aucie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jaki masz klimatronik ? Masz wszystkie przyciski "wypukłe" czy "plusy" i "minusy" masz wklęsłe ?

To ważne, bo podobno w naszych rocznikach ('95) nie da sie założyć klimatronika z liftowej wersji.

Ktoś kiedyś powiedział, że nie da się uruchomić klimy. Osobiście tego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam standardowy klimatronik jak na rok 1995 :) Jesli nie podejdzie nowy sterownik klimy jakoś postaram sie wpasować swój . Mam jedna sztuke do testów wraz z ramka ozdobną więc będę mógł cos wyrezać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz jak wygląda panel klimy poliftowy w tunelu poliftowym ale w starszym roczniku widocznie da się wszystko podłączyć

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_czarna_padlina_195km_i_395nm-t90195.0.html

A tu masz jak kolega zrobił radyjko i gdzie umieścił panel od klimy

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_moja_19tdi-t30740.0.html;msg365086#msg365086

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po przeczytaniu tych postów zapragnałem zapodać sobie navi :)[br]Dopisany: 01 Październik 2009, 18:06_________________________________________________witam ponownie.

Udała się operacja przeszczepu wnętrza .

Wystarczy kupić przednią część tunelu . Tył po małej poprawce pilnikiem pasuje jakby był od zawsze :)

W dalszym czasie będę chciał tam umieścic Audi navigation plus . Więc to jest tylko tak na razie żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało. Czas pracy ok 4 godzin z podłączeniem pstryczków elektryczków .

Tsv8geJ.jpg

Tsv9TvA.jpg

Tsvdi0S.jpg

TsveLj9.jpg

TsvgK1i.jpg

TsviyLS.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten stary klimatronik w poliftowym tunelu wyglada jakby byl tam wlozony fabrycznie

Piekna robota!

Jak z powtornym spasowaniem? Nic Ci sie nie telepie na dziurach? Ja chce sie zabrac za tunel srodkowy ( pare autorskich modyfikacji ) ale obawiam sie, ze jak go rusze to pozniej bedzie do mnie gadal podczas jazdy o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie :) Wszystko jest sztywno spasowane i nie ma prawa nic pukac , szmerać i jęczeć podczas jazdy . Tym bardziej że mam dieselka który lubi warczyć i wprawiać w rezonans budę . Polecam taką zamiankę wszystkim . Tym bardziej że to radio naprawdę pięknie gra .

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... tak patrzę i się zastanawiam... climatronic wraz z tym plastikiem na około niego wpasowywałeś? :cool1:

wolałbym wersję z popielniczką bo lekko kanciato ale graty za dopięcie swego :wink4:

a tak na marginesie to ile dałeś za tunel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tunel kosztował mnie 140 pln z przesyłką wraz z wszystkimi pstryczkami i uchwytem na napoje . Reszta to wynik machania pilnikiem , lutownicą i szczypcami . Popielniczka mi jest niepotrzebna bo jeszcze nie nauczyłem się palić :)

Muszę jeszcze zamontować gniazdo zapalniczki gdzies między fotelami oczywiście podświetlany na czerwono .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w sumie śmieszne pieniądze jak za taką operację... ja się pokuszę o wymianę kompletnie całego tunelu wraz z klimatronikiem i dalej aż do podłokietnika to opiszę też efekty :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem tunel z miejscem na radio na 1-din więc z tąd ta cena . Gdy wpadnie mi w ręce panel od klimy na 2 - din to zapodam go do siebie i będę miał typowego polifta na 2 - din :) Tył tunelu pasuje po przedniej części . Nie pasuje tylko minimalnie od strony siedzenia pasażera - ale tam wystarczy poświęcić ok 10 minut pracy brzeszczonem i pilnikiem i jest PIKNIE .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za kompletna konsole srodkowa po ll lifcie pod radio 2-dinowe z klimtronikiem z grzanymi tylkami dalem 400zeta ,jakis czas jezdzilem ze starym tunelem ale tego nieda sie spasowac idealnie od strony pasarzera wiec za 50zeta kupilem tunel po ll lifcie i teraz jest jak ksiazka pisze . Ale kawal dobrej roboty odwaliles :good: gratki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi czy klimatronik odpalił Tobie z tych kostek które sa od starej klimy czy musiałeś cos zmieniać ??

Ja kupilem caly komplet razem z wtyczkami ale klimatronik polaczal mi kolega ja raczej nie dalbym rady :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie ze u niego jest ladniej ;) estetyczniej ale ja bym niezostawil meisjca wolnego na dole, pozatym mam grzene fotele i inen przyciski trzeba by gdzies przeniesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...