Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z doładowaniem po wymianie prawie wszystkiego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sytuacja wyglada tak ze zupelnie brak mi pomyslow co moze byc przyczyna...

Nowy DV, N75, TIP, przewody wymienione na Samco.

Auto przyspiesza tak:

http://w390.wrzuta.pl/film/5F1mPa1TsjS/20090930011

Auto ladnie ciagnie ale w momencie gdy obroty dochodza do 2900 doladowanie spada i tak trzyma...

Za co sie jeszcze mozna zabrac.

Bylem w Diagtronicu dzisiaj to powiedzieli ze "K03 laduje seryjnie 0.3 Bara (czasami dochodzi do 0.5) i ze wszystko jest OK"... udalem ze nie slysze i wyszedlem... :D Nie wiem o co im chodzilo z tym "czasami"... Umieja zniechecic klienta to moge potwierdzic.

Auto ma LPG i na wszelki wypadek odlaczylem instalacje, zrobilem reset ECU i testy byly na benzynie. Jak przelacze na LPG to wywala blad 00561 (mixture adaptation) a na benzynie go nie ma.

Czasami sonda mi wywala blad ale czy ona moze miec wplyw na doladowanie ??

Przed filmikiem nie bylo bledow i po tez nie...

Opublikowano

sprawdzałes jak pracuje WG???

po mojemu za szybko sie otwiera

zdejmij przewód który idzie z N75 do aktuatora

i sie przejedz, turbo powinno ładowac do 0.7 powyżej tej wartosci ECU

powinno zrobic odcinke

Opublikowano

Jak przelacze na LPG to wywala blad 00561 (mixture adaptation) a na benzynie go nie ma.

Czasami sonda mi wywala blad ale czy ona moze miec wplyw na doladowanie ??

Prawdopodobnie źle wyregulowana instalacja LPG

Opublikowano

a katalizator?

Opublikowano

nie jestem w stanie zrozumieć co robiło twoje ecu przy 1,3 bara :shocked: nawet nie szarpnął.... pozazdrościć bo u mnie to mało silnik nie wyleciał przy 1.0

Opublikowano

to dobrze czy zle?

zaparkowalem pod domem, ECU zadnych bledow nie pokazal i dalej szukam... :wallbash:

Opublikowano

jak mowil devastation nagralem jak jedzie przy odpietym WG

przy 3000rpm jest chyba ok 1.2 Bara

http://w231.wrzuta.pl/film/7JLE6Yu7UDs/20091001013

curwa ale kyrk :shocked: :shocked: :shocked:

mój odcina przy 0.8, nie wiem co jest grane ;(

w którym miejscu masz wpiety przewód od wskaznika?

Opublikowano

przewod idacy od DV do kolektora ssacego...

Ale to dobrze czy zle ze tak pompuje.

Balem sie ze turbo padlo ale teraz to juz nie wiem ;(

Opublikowano

myslalem ze turbina juz slabo podaje ale tuurbo laduje jak szalone

pojawil sie kolejny problem przy tak duzym doladowaniu ECU nie odcina a powinno

sprawdz jeszcze aktuator, wepnij waz z cisnieniem I zobacz przyjakim cisnieniu zaczyna ruszac sie sztanga od WG

dobrze masz poskladane te przewody przy N75 ??? bo cos za szybko idzie cisnienie do aktuatora

Opublikowano

zaszla mala pomylka :embarrassed:

lało wczoraj strasznie i na szybko, bez latarki odpialem zly przewod (nr 7) :wallbash:

ahuab2ww2.png w370.png

zaraz odepne nr 5 i wrzuce filmik jak laduje

Opublikowano

No dobra teraz jestem po jazdach z odpietym przewodem N75->WG :>

Pierwszy przejazd wygladal tak

http://w478.wrzuta.pl/film/6s97i24N2Ya/20091002014

ECU wogole nie reaguje. Auto idzie jak szalone 1.2 Bara

Drugi tak

http://w478.wrzuta.pl/film/8EspUPwAtQ6/20091002015

ECU zareagowal przy 1.2Bara. Ostro szarpnelo ze az telefon upuscilem.

Jak wracalem do domu to sprawdzalem czy alby napewno przy 1.2 odcina ale pozniej robil to juz przy 1.0Bara.

Na drugim biegu laduje do 0.9 i nic sie nie dzieje. Dopiero po wrzuceniu trojki boost przekracza 1.0 i ECU odcina

Wywalilo blad

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

35-00 - -

A moze to zwalony N75?? Niby jest nowy ale...

Wiem ze moge do unitronic'a jechac ale najpierw wole wrzucic problem tutaj bo od tego jest forum zeby sobie pomagac. Jak nikt nic nie wymysli to wtedy tam pojade. Troche szkoda mi kasy na unitronic bo sobie cenia swoje uslugi i zostawiam ich jako ostatecznosc.

Opublikowano

może i faktycznie N75 jest otwarty :wallbash:

zrób Vag-iem test elementów wykonawczych i zobacz czy N75 sie odzywa

najlepiej byłoby podpiąć N75 z innego sprawnego auta

Opublikowano

Wywalilo blad

00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded

ja tylko mam nadzieje ze ci sie turbo nie "przekręci" ogólnie jak nie musisz nie przekraczaj 0,7b.

i sprawdz jeszcze raz czy dobrze masz podłączone podciśnienia do tego n75, najlepiej na spokojnie. skoro ecu zaczeło działać i odcinać to wg sie nie otworzyło wtedy kiedy powinno lub wogóle.

Opublikowano

Na spoci wypadałoby sprawdzić podciśnienia i podmienić N75.

Albo zagadaj do moskala, wpadajcie do mnie w weekend i będziemy rezać :good:

Opublikowano

Trochę odgrzewam kotleta ale chciałem się upewnić czy to jest wina WG czy jeszcze gdzieś szukać przyczyny.

Chce uniknąć wyjmowania suszarki ale chyba się nie da.

Dzisiaj nagrałem filmiki jak auto przyspiesza na poszczególnych biegach. I BARDZO się zdziwiłem.

Czy katalizator ma jakiś wpływ na to co się dzieje? Na pewno jest do wywalenia bo trochę rzęzi przy schodzeniu z obrotów

Trójka

Czwórka

Piątka

Zastanawiam się dlaczego na piątym biegu ładuje nawet do 0.7 Bara :blink:

Nie jest tez idealnie równo ale do 0.7

Na czwórce (nie bardzo to widać na filmiku) ale przy 2.5RPM wskazówka zaczyna skakać a później doładowanie spada.

Na trójce to w ogóle d*pa :thumbdown:

Opublikowano

jesli na piątce przy 5k obrotów masz około 0,6 bara to cos za dużo jak dla mnie, wg mnie pomiar na trójce był poprawny(ładuje prawie tak jak u mnie), te wachania na 4-ce to coś dziwnego :blink:, natomiast na 5-ce juz przeładowanie było. wygląda że wg się przycina (suszarka z wozu)

Opublikowano

Tez laduje ci do 0.6 a pozniej nagle spada i to nawet nie osiagajac 3kRPM?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...