Cristoforo Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 ja tez kupiłem kolektor za 90zł z przesyłka tylko juz jakiś czas temu musze dać do splanowania bo sa nierówności lub jakoś to papierem ściernym usunąć
Kowi87 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2009 A ogarnąłeś juz jakieś źródło tych flansz takie narazie na alegro znalazłem ale cena zaporowa http://www.allegro.pl/item830497489_tuning_tdi_zamiennik_przepustnicy_egr_zobacz.html
Michał Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu udam się do speca który rzeźbi w alu, przedstawię mu projekt flanszy i zobaczymy ile krzyknie. Chciałbym żeby zrobił coś na kształt tego co zaproponował jaro, bo ta z allegro nie dość że kosmicznie droga to jakoś do mnie nie przemawia samo jej wykonanie Jak tylko coś będę wiedział, na pewno napiszę http://www.a4-klub.pl/smf/all_montaz_kolektora_awxavf_do_slabszych_tdi_pomysl_na_przejsciowke-t72515.0.html
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 daj znać jeżeli cena będzie interesująca. Flansza wygląda tak Cena 80zł ja sie chyba skusze
Kolkov Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 pikna gdzie ją wyhaczyłeś :?: może i ja się skuszę na kolektorek z AWXa
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2009 pikna gdzie ją wyhaczyłeś :?: może i ja się skuszę na kolektorek z AWXa Na aukcji są jeszcze 3 A przejsciówke bede miał za tydzień najprawdopodbniej to spróbuje ją zwymiarować to wrzuce jakis projekcik dla ludzi ogarnietych z tokarką itp
Michał Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 No fajna Kowi daj jakieś namiary na tą flanszę, chętnie nabędę
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 spetsnaz kolektor u mnie juz jest i powiem Ci ze nawet nie jest zbytnio za***any mułem koleszka sie postarał, zapłaciłem 80zł z groszami
SoMeS Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 i tak zawsze najgorzej jest tam dalej... ojjj jak sobie wspomnę moje cierpienia z tym związane :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Pany wiecie czy ten kolektor darady wyczyscic nieco pod wysokim cisnieniem wodą, całkiem mozliwe że i chemia by była zastosowana, pytam bo kolega prowadzi myjnie(ciśnienie ma o wiele wyzsze nizte bezdotykowe, emblematy na aucie da rade zerwać) i ma troche róznych specyfików Jutro z tym podjade moze akurat ma cos dobrego skutecznego :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 ja waliłem z karchera ostro i gówno to dawało
Cristoforo Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 bo po gównie sie nie wali karcherem bo sie rozbryzguje czym wypalaliście aluminium?? palinikiem delikatnie czy do pieca
SoMeS Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 bo po gównie sie nie wali karcherem bo sie rozbryzguje
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kolektor jako tako wyczysciłem preparatem do kominków, zakupiłem nowe śruby, przejściówkę dzisiaj odebrałem Spetsnaz założyłeś juz kolektor Mógł by ktoś poratować fotką co zrobił z tym wężykiem(jak i gdzie go zaślepił) Jak cos jest dostępny tez taki kolektor do AJM/ATJ
SoMeS Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kowi jest schemat do tego na forum w temacie zaślepiania egr podeślę Ci potem jak znajdę
spanky Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Spetsnaz założyłeś juz kolektor jeszcze nie zalozyl ...
Frimuś Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 koledzy a to oczym tu piszecie te przejsciowki.......to wszystko co ma na celu jesli chodzi o nasze ja po samym czyszceniu kolektora przyznam znaczna poprawe mojej a4 ael teraz 3000-3500 obr. na trzecim biegu wystepuje taka 3sekundowa turbo dziura bladz 519,narazie sie nie moge uporac ale to tak poza tematem.
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 koledzy a to oczym tu piszecie te przejsciowki.......to wszystko co ma na celu jesli chodzi o nasze ja po samym czyszceniu kolektora przyznam znaczna poprawe mojej a4 ael teraz 3000-3500 obr. na trzecim biegu wystepuje taka 3sekundowa turbo dziura bladz 519,narazie sie nie moge uporac ale to tak poza tematem. Przejsciówki trzeba stosowac przy zmianie kolektora ssacego z seryjnego na taki co był montowany w B6 1.9TDI, ma lepszy przepływ spalin niz seryjny, a czyszczenie ma na celu poprawienie wydajnosci, jak i redukcje dymienia
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 czyli warto wymieniac ten kolektor? Jak planujesz cos przykręcić silnik :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się