Frimuś Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 ok.dzieki raczej zostane przy seryjnym,uporam sie tylko z tym bledem i wiecej mi do szczescia nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 koledzy a to oczym tu piszecie te przejsciowki.......to wszystko co ma na celu jesli chodzi o nasze ja po samym czyszceniu kolektora przyznam znaczna poprawe mojej a4 ael teraz 3000-3500 obr. na trzecim biegu wystepuje taka 3sekundowa turbo dziura bladz 519,narazie sie nie moge uporac ale to tak poza tematem. Przejsciówki trzeba stosowac przy zmianie kolektora ssacego z seryjnego na taki co był montowany w B6 1.9TDI, ma lepszy przepływ spalin niz seryjny, a czyszczenie ma na celu poprawienie wydajnosci, jak i redukcje dymienia taka literówka, ale chodziło chyba o przepływ/transport powietrza ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 koledzy a to oczym tu piszecie te przejsciowki.......to wszystko co ma na celu jesli chodzi o nasze ja po samym czyszceniu kolektora przyznam znaczna poprawe mojej a4 ael teraz 3000-3500 obr. na trzecim biegu wystepuje taka 3sekundowa turbo dziura bladz 519,narazie sie nie moge uporac ale to tak poza tematem. Przejsciówki trzeba stosowac przy zmianie kolektora ssacego z seryjnego na taki co był montowany w B6 1.9TDI, ma lepszy przepływ spalin niz seryjny, a czyszczenie ma na celu poprawienie wydajnosci, jak i redukcje dymienia taka literówka, ale chodziło chyba o przepływ powietrza ?? no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 koledzy a to oczym tu piszecie te przejsciowki.......to wszystko co ma na celu jesli chodzi o nasze ja po samym czyszceniu kolektora przyznam znaczna poprawe mojej a4 ael teraz 3000-3500 obr. na trzecim biegu wystepuje taka 3sekundowa turbo dziura bladz 519,narazie sie nie moge uporac ale to tak poza tematem. to sprawdź z miejsca czy gdzieś nie masz teraz tego kolektora, silnika lub w okół egr odymione i z oleju ja miałem identyczny problem i okazało się że poszła uszczelka... a w zasadzie to 2 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Spetsnaz założyłeś juz kolektor jeszcze nie zalozyl ... Od czego są święta czekam jeszcze na opaski, które zorganizował od kaliko44 zaciskowe i jazda. Ciekawe, czy w 1Z obejdzie się bez zwalania kolektora wydechowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 kolego somes a naczym polegala twoja usterka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Kowi jaką długość ma Twoja przejściówka? Przymierzałeś do kolektora? Dobrej jakości jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Kowi jaką długość ma Twoja przejściówka? Przymierzałeś do kolektora? Dobrej jakości jest? Długosć 102mm rozstaw śrub pasuje wszystko OK, jeszcze musze dorobić sobie podkładki z blachy po miedzy kolektor a przejsciówke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 z blachy? ja zrobiłem z tej zielonej: http://www.plytyuszczelkarskie.com/ powinna dać radę skoro wytrzymuje 10MPa i 250 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 z blachy? ja zrobiłem z tej zielonej: http://www.plytyuszczelkarskie.com/ powinna dać radę skoro wytrzymuje 10MPa i 250 stopni oo własnie z tego zrobie, tylko gdzie to kupić ciekawe czy na alegro handluja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item856170400_plyta_uszczelkarska_1mm_uszczelka_auto_oil.html jakieś są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item856170400_plyta_uszczelkarska_1mm_uszczelka_auto_oil.html jakieś są Jeszcze zoorientuje sie u siebie w terenie bo troche ten urlop sprzedawcy mnie drazni bo aż do 5 to bym miał dopiero gdzieś na 10 stycznia [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 17:06_________________________________________________Kolektor załozony, egr usuniety całkowicie, zostawiłem tylko wężyk od N18 czy gdzie to tam przypiete, wężyk zaślepiony śrubą, odczucia: Wzmocnił sie dół, bardziej reaguje na pedał gazu, nie dymi przy przyspieszaniu w zauważalny sposób jak wczesniej, co do głosności pracy mój i tak był głosnym traktorem nie odczułem róznicy :gwizdanie: nagrzewa sie troche dłuzej ale nieznacznie :gwizdanie: jedyne co to pojawiła sie jakaś przerwa w doładowaniu przy 3tys obr, niewiem moze wina nie dostrojenia softu Co do przejsćiówki, skróciłem ja o dobre 5 cm, była czarna jest juz srebrna :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item856170400_plyta_uszczelkarska_1mm_uszczelka_auto_oil.html jakieś są Jeszcze zoorientuje sie u siebie w terenie bo troche ten urlop sprzedawcy mnie drazni bo aż do 5 to bym miał dopiero gdzieś na 10 stycznia [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 17:06_________________________________________________Kolektor załozony, egr usuniety całkowicie, zostawiłem tylko wężyk od N18 czy gdzie to tam przypiete, wężyk z :mysli:aślepiony śrubą, odczucia: Wzmocnił sie dół, bardziej reaguje na pedał gazu, nie dymi przy przyspieszaniu w zauważalny sposób jak wczesniej, co do głosności pracy mój i tak był głosnym traktorem nie odczułem róznicy :gwizdanie: nagrzewa sie troche dłuzej ale nieznacznie :gwizdanie: jedyne co to pojawiła sie jakaś przerwa w doładowaniu przy 3tys obr, niewiem moze wina nie dostrojenia softu Co do przejsćiówki, skróciłem ja o dobre 5 cm, była czarna jest juz srebrna :gwizdanie: Kowi musisz mieć nieszczelność przerabiałem to dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 i to jest gdzieś gruba bo jak patrzyłem na watrtosci to jest spadek z 1200 ilus na 550 i zaraz spowrotem, jak mi kumpel przesle logi to wkleje, ale drastycznie to wygląda :gwizdanie:[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 18:33_________________________________________________Zrobiłem fotki Czy u was też pod takim katem sie ułożyła ta złączka elastyczna(niebieski sylikon) Ma ktos sposób zeby to ładnie na prosto zamontować?? Oczywiscie rurka plastikowa jest przesunięta i jej mocowanie również, ale tak czy tak brakuje jej z centymetr jeszcze żeby było na równo z wyjsciem na kolektor. Po przesunieciu trafiłem na kolejny problem z ta rurką, dotyka alternatora i bedzie sie przecierać skracać jej nie wiem czy sie opłaca bo sie nieźle wygnie, obłoze ja poprzednia rurką<juz to wymieniałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Kowi na 100% masz nieszczelność... ja dzisiaj odkryłem u siebie dwie teraz raz że auto lepiej zapier%^&* a dwa że nie ma laga i ciągnie równo przez całe obroty Tutaj jak to wygląda u mnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kolego somes a klekocze jak transit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kolego somes a klekocze jak transit idzie jak przeciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Somes a mocowanie rury plastikowej bardzo przesunąłeś bo faktycznie u ciebie jakos prosto to wyszło, śruby mam dokręcone na bank więc wine to widze w łasnie w tej złączce, jutro sie sprawdzi to jeszcze czy można cos przerobić :gwizdanie: LOGI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Somes a mocowanie rury plastikowej bardzo przesunąłeś bo faktycznie u ciebie jakos prosto to wyszło, śruby mam dokręcone na bank więc wine to widze w łasnie w tej złączce, jutro sie sprawdzi to jeszcze czy można cos przerobić :gwizdanie: LOGI wygląda na prostą ale w rzeczywistości jest też cofnięta troszkę niech Ci ktoś przebutuje mocno auto do 4k obr na postoju a Ty macaj pod maską i szukaj gdzie dmucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 A jaki ty miałeś błąd na vagu Coś takiego jak ja 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent 17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal P1246 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się