darulez Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Witam Czy silnik 2,0 TDI 140 KM montowany w passatach b6 ma taką samą konstrukcjie napędu pompy oleju co w Audi b7 2.0 tdi BLB ? głownie chodzi mi o to czy nalezy obawiać się tego samego problemu z napedzaną łancuchem pompą co Audi. Znacie kogos kto ma takiego passka z przebiegiem powidedzmy rzedu 150 - 200 tys i narzeka na jakies problemy? Moj ojciec przmieza sie do zakupu takiego woza, a uparł sie staruszek na VW. :gwizdanie:
yesfan Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Tak, Passaty mają wałki wyrównoważające i te same problemy.
ALBINEK Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Tyle że VW miał akcje serwisową ,i wymieniali napęd pompy oleju z łańcuszka na koła zębate.Zadzwoń do serwisu VW Wojtanowicz Wrocław to ci wszystko wyjaśnią.
darulez Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 Własnie cos mi sie kiedys obilo o uszy ze po 2006 roku chyba napęd łancuszkowy zastąpino zestawem zębatek, ale pewien nie jestem
adamq Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 Własnie cos mi sie kiedys obilo o uszy ze po 2006 roku chyba napęd łancuszkowy zastąpino zestawem zębatek, ale pewien nie jestem Zgadza się. Były też problemy z mikropęknięciami głowicy. Napęd zabieraka pompy oleju realizowany jest niestety przez znienawidzony przez wszystkich "imbusik".
spanky Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 silniki cierpia na te sam dolegliwosci, palstiki w srodku na poziomie Daewoo Lanos ... natomiast zawieszenia podobno idealne na nasze drogi ... wytrzymale .. taksiarze sobie chwala .... to tak w skrocie troszke wiecej o pasku b6 p.s chyba bym wolal stare poczciwe B5 ...
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 p.s chyba bym wolal stare poczciwe B5 ... A zawiecha w B5?????? Tragedia!!!! Pozdro ZC
miro_x Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 A co Ci się w zawieszeniu B5 FL nie podoba. Szwagier ma. Po polsce zrobił już z 80 tyś i nic na razie nie robił. Komfort też niczego sobie. Nie to co w A4 ale jednak.
rookie Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Wara od zawieszenia b5, tanie jak barszcz i wymienisz regularnie caly zestaw a nie tylko jakies sworznie poza tym jest proste w budowie i po prostu zaj...iscie wyglada pozdro mistrzowie
rookie Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 silnik jak silnik, kupując go trzeba się liczyć z ewentualnymi naprawami i ponadprzecietnym pieszczeniem go uwaga! wlasciciele moga nabawic sie nadwrazliwosci m.in. na odgłosy dochodzace spod maski lub jak koledzy stwierdzili Imbusodevlin, ktory niepostrzezenie wylacza smarowanie....
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 A co Ci się w zawieszeniu B5 FL nie podoba. Szwagier ma. Po polsce zrobił już z 80 tyś i nic na razie nie robił. Komfort też niczego sobie. Nie to co w A4 ale jednak. To ze wahacze wylatuja po paru tyś km i kiedyś teraz juz wiadomo mniej- nowy zestaw kosztował majątek. teraz ok 1k zł lemfordera o ile sie nie myle. A4 przeciez to samo. Za duza dziura i juz stukanie. A z silnikiem to jak wszedzie. jedno TDi bedzie smigać a 2 bedzie sie sypać. Polecił bym B6. Tam nie popełnili błedu z wielowahaczmi i jest znaczna poprawa. Pozdro ZC P.S. Omijaj szeroko 2.0 TDi z silnikiem BLB. Największy złom chyba w histoei VW.
rookie Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 a ja polecam znalezc b5 TDI 110 PS w niemczech model 2000 face lift z przebiegiem 130 - 140 tys. z książką i cieszyć się z jazdy koszt 5300 euro ja szukałem 3 miesiące, znalazłem i mam auto jak nówkę z salonu tyle że w salonie AUDI już takiego nie dostaniecie!!! AVG forever
spanky Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 a ja polecam znalezc b5 TDI 110 PS w niemczech model 2000 face lift z przebiegiem 130 - 140 tys. z książką i cieszyć się z jazdy koszt 5300 euro ja szukałem 3 miesiące, znalazłem i mam auto jak nówkę z salonu tyle że w salonie AUDI już takiego nie dostaniecie!!! AVG forever za 2-3 lata ludzie beda sie zabijac o takie samochody ....
rookie Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 wiesz co masz i wiesz co mówisz spanky
konrad_A4 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Tak, Passaty mają wałki wyrównoważające i te same problemy. Tak, ale w Passatach B5.5 , w B6 silnikni sa poprzecznie i o ile mi wiadomo walkow wyrownowazajacych w TDI - brak
yesfan Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Tak, ale w Passatach B5.5 , w B6 silnikni sa poprzecznie i o ile mi wiadomo walkow wyrownowazajacych w TDI - brak Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W pasacie B6 2.0 TDI są wałki wyrównoważające.
konrad_A4 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Tak, ale w Passatach B5.5 , w B6 silnikni sa poprzecznie i o ile mi wiadomo walkow wyrownowazajacych w TDI - brak Nie wprowadzaj ludzi w błąd. W pasacie B6 2.0 TDI są wałki wyrównoważające. racja, moj blad sorka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się