arek87 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Na pozniej pozostalo jeszcze kilka gratow do wymiany uszczelki pod napinacz łańcucha rozrządu nie widze chyba że się schowała gdzieś. Co do oleju w coolerze to u mnie chyba by się jakaś ćwiartka uzbierała Ja jak wymieniam olej to zdejmuje wąż od ic i czekam aż wyleci reszta oleju dodatkowo leje do ic jakiś siuwaks w stylu benzyny ekstrakcyjnej i troche go myje. Nie wiem na ile ma to sens ale poprawia się moja kondycja psychiczna
Buba Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Co do mycia IC to czytalem ze jak najbardziej jest wskazane. olej ktory sie nagromadza w calym dolocie jest rowniez w IC i zmniejszaja sie jego wlasciwosci. Jak ktos tego nigdy nie robil to poleacam. Mozna sie zdziwic jaki syf wyplynie :gwizdanie: Graty troche uszczuplily portfel Ta druga uszczelka to od czego jest?
sołtys85 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 THX za podopowiedzi @domjenick : Z chamownia bedzie problem, pomysle nad tym. W pierwszej kolejnosci dobiore sie do ECU, moze tam na cos natrafie... 1.3 bara to prawie 3x tyle ile powinno dmuchac wiec obawiam sie ze to turbo dlugo nie pozyje i bedzie zaloba ;( Szczerze mowiac to przegapilem wymiane oleju i swiec przy okazji wymienie N75 Jak juz wymienie, dam znac... Narazie nie bede marudzil... Na pozniej pozostalo jeszcze kilka gratow do wymiany: Bym się chyba załamał jak bym miał na raz tyle w aucie wymienić :gwizdanie: A możesz mi napisac dlaczego wymieniasz 4 łożyska na raz?
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Dopiero dzis wymienilem N75... Turbo laduje bardziej "rownomiernie" i odczuwa sie wyrazna roznice. Po wymianie oleju zrobilem 2000km, oleju nie ubywa i autko nie zostawia juz czarnej chmury za soba. Natomiast na osce turba jest luz (jakies 2mm), czy to normalka? Sa rowniez plamy oleju (nie leje sie ale uwazam ze jest za duzo tego) w przewodzie powietrza z turbo do intercoolera. Zakladam ze turbina przepuszcza ale to chyba nie jest standard? ile teraz pompuje turbina? sprawdz cięgno od WG może sie przycina
Andrez Opublikowano 25 Października 2009 Autor Opublikowano 25 Października 2009 THX za podopowiedzi @domjenick : Z chamownia bedzie problem, pomysle nad tym. W pierwszej kolejnosci dobiore sie do ECU, moze tam na cos natrafie... 1.3 bara to prawie 3x tyle ile powinno dmuchac wiec obawiam sie ze to turbo dlugo nie pozyje i bedzie zaloba ;( Szczerze mowiac to przegapilem wymiane oleju i swiec przy okazji wymienie N75 Jak juz wymienie, dam znac... Narazie nie bede marudzil... Na pozniej pozostalo jeszcze kilka gratow do wymiany: Bym się chyba załamał jak bym miał na raz tyle w aucie wymienić :gwizdanie: A możesz mi napisac dlaczego wymieniasz 4 łożyska na raz? Dlatego ze kupilem auto w bardzo okazyjnej cenie, z wyposazeniem takim jakim chcialem. Niestety zaniedbane troche. Laduje kase w zawieszenie dlatego ze jutro zamawiam gwinta D2 ( http://www.d2racing.com/content/products/coilovers ). Czy ktos ma doswiadczenie jezeli chodzi o D2? Czy H&R jest lepsze? Nie katuje auta, zdazaja sie momenty ze musze jechac na max i wtedy chce wiedziec co mam pod butem a ze mam mozliwosc to zrobic... why not? Jestem zakochany w Audi :> [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:33_________________________________________________ Dopiero dzis wymienilem N75... Turbo laduje bardziej "rownomiernie" i odczuwa sie wyrazna roznice. Po wymianie oleju zrobilem 2000km, oleju nie ubywa i autko nie zostawia juz czarnej chmury za soba. Natomiast na osce turba jest luz (jakies 2mm), czy to normalka? Sa rowniez plamy oleju (nie leje sie ale uwazam ze jest za duzo tego) w przewodzie powietrza z turbo do intercoolera. Zakladam ze turbina przepuszcza ale to chyba nie jest standard? ile teraz pompuje turbina? sprawdz cięgno od WG może sie przycina Turbina pompuje do 1.4bara THX, sprawdze. Niestety nie mam dostepu do hamowni... Musze sprawdzic czy ma chipa, co i jak. Tutaj nikt mi nie pomoze z tym a w Polsce bede dopiero po Nowym Roku
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 przy takim doładowaniu szybko poleci Ci turbina musisz działać bo narobisz sobie kłopotu
Andrez Opublikowano 30 Października 2009 Autor Opublikowano 30 Października 2009 Wlasnie jestem w drodze... Chcialem wyprzedzac, redukcja na 3bieg, gaz, 4k obr, 0.7bar cisnienie i nagle h*j! Szarpniecie, znow to samo. Mam akurat Launch X431 w bagazniku... Pokazal: "Max turbo pressure exceed" i ze cos nie halo z mieszanka paliwa?! Nowy jest DV, Atmosphere Ventil, N75 (z TT 225hp), wszystkie wezyki cisnieniowe sprawdzone, filtr powietrza czysty, nowy filtr paliwa i oleju, olej. Plyn chlodzacy i olej jest w normie i nie ubywa, auto nie kopci a wiec WTF?! Czy rzeczywiscie sie westgate spie*dolil? Wymienic? Co zrobic i w jakiej kolejnosci? Tak jak juz pisalem podejrzewam ze ktos wepchna jakiegos gownianego chipa. Chce to sprawdzic i ewentualnie sie pozbyc. Wrzucic cos sprawdzonego... Do kogo sie wybrac w takim celu w Zach-Pom? Jest jakas hamownia w Szczecinie? Pomozcie prosze, rece mi opadaja... Z gory THX!!!
Buba Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Zobacz czy od skrzynki z ECU nie wychodzi zaden dodatkowy przewod. Jak nie to wyjmij ECU i zobacz czy nie jest wlutowana zadne kosteczka. Tym sposobem zobaczysz czy masz chipa. Ale jak bedzie to sam nie wyjmuj! Co to jest Atmosphere Ventil?? Zastanawia mnie czy N75 z TT jest odpowiedni? Sprawdzales czy na 100% pasuje do AEB? Sprawdzales czy N75 masz poprawnie podlaczone? Wydaje mi sie ze albo N75 albo WG bo sterowanie doladowaniem masz zwalone.
adams78 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Zastanawia mnie czy N75 z TT jest odpowiedni? Sprawdzales czy na 100% pasuje do AEB? Twoje rozważania nie mają sensu. Poszukaj na forum - dowiesz się dlaczego. Chcialem wyprzedzac, redukcja na 3bieg, gaz, 4k obr, 0.7bar cisnienie i nagle h*j! Szarpniecie, znow to samo. Mam akurat Launch X431 w bagazniku... Pokazal: "Max turbo pressure exceed" i ze cos nie halo z mieszanka paliwa?! Chyba ciśnienie skoczyło za mocno i ECU się uaktywnił. Poszukaj tematu o regulacji sztangi WG - trzeba wyjąć turbinę, przyda się kompresor. Jeśli tam nic nie znajdziesz to do tunera - coś jest namieszane. Zobacz w dziale turbo, chiptuning - polecani tunerzy.
Cristoforo Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 2mm luzu w zdłużnego na ośce to nie jest aż tak super ale nie ma tragedi luz ma być wyczuwalny delikatnie bo ten luz kasuje olej ja w AJM miałem 4mm i postanowiłem turbo regenerować na wszelki wypadek mimo że oleju nie brało nic u mnie przyczyną był zapchany katalizator dlatego go wywaliłem w AJM miałem wcześniej AEB u mnie grzało sie turbo dlatego bo KAT był zawalony itd. możliwe ze masz sprzepszone mapy i zle zrobiony soft i przyciera sie sztanga wyciągnij turbo i spr
szogun0 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Co ty piszesz? 2 mm luzu wzdłużnego, to tragedia. Promieniowy i owszem może być. Ale też nie taki duży.
Cristoforo Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Co ty piszesz? 2 mm luzu wzdłużnego, to tragedia. Promieniowy i owszem może być. Ale też nie taki duży. kolego szogun0 czy ja napisałem że 2mm luzu wzdłużnego to tragedia napisałem, że nie ma tragedii ale rewelacja to to nie jest co nie oznacza że nie można na ty jeździć ja miałem 4mm i postanowiłem regenerować jak znajdę stary wirnik to zapodam fotki jak wyglądała mosiężna płytka sorki za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się