krolu Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Witam, jak w temacie mój AFF dosłownie pije płyn chłodzący, nie dawno dolewałem zrobiłem z 2-3 tys. km i jest pół zbiorniczka... Termostat sprawdziłem wiem, że jest do wymiany wsk. temp. na klimatroniku to max 84 stopnie i jeszcze jedna rzecz, która dziś zauważyłem... nawet jak jest zimny silnik to obydwa wentylatory z przodu pracują ... Proszę o radę pozdrawiam...
Musashi Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 zajrzyj do zbiorniczka plynu czy nie ma tlustych oczek i czy nie pachnie spalinami. odwiedz warsztat posiadajacy adapter do badania szczelnosci ukladu chlodzacego. czesto wycieki sa nie zauwazalne gdy silnik jest goracy - plyn odparowuje. praca drugiego wentylatora jest spowodowana albo uszkodzeniem wlacznika termicznego znajdujacego sie w chlodnicy - trzeba odpiac zlaczke powinien sie wylaczyc- lub uszkodzeniem klimatronika. pierwszt wentylator zawsze sie obraca jest napedziany poprzez sprzeglo wiskotyczne.
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Tłustych oczek na szczęście nie ma, płyn śmierdzi ale to raczej nie spaliny... Mam nadzieję, że to tylko jakiś wyciek - poszukam takiego warsztatu... A co do wentylatora, gdzie mniej więcej jest ten wyłącznik... ew. numer części sprawdzę w Etce gdzie się znajduje... Z góry dzięki
A-rek Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 sprawdz pod korkiem oleju czy nie robi ci sie maselko, moze to byc do roboty uszczelka pod glowica
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 sprawdz pod korkiem oleju czy nie robi ci sie maselko, moze to byc do roboty uszczelka pod glowica Nie robi się jest czysto...
viktor098 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 zalewaj trocha powyzej max i pilnuj tego u mnie bylo podobnie i sie uspokoilo ja trzymam non stop plyn na kresce max
gregory Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Hej! 84 stopnie to za mało, ma być 90. Masz raczej termostat do wymiany. Możesz mieć korek zbiorniczka nieszczelny i płyn przez niego odparowuje. Normalnie się tego nie zauważa i w układzie jest nawet jakieś ciśnienie mimo że korek nieszczelny, ale jednak na wskutek robienia tysięcy km odparowuje i go brakuje. Możesz też mieć po prostu nieszczelny układ i płyn gdzieś sobie ucieka. Jeśli nie ma tłustych oczek w płynie chłodzącym, na korku wlewu oleju nie ma też białej mazi, nie ma zbyt wiele pary z wydechu, to na bank płyn gdzieś kapie. Jeśli nie znajdziesz nieszczelności gdzie indziej, to wymień korek. Powinno się uspokoić.
czester Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Krolu nie wiem jak jest w AFF, ale w AFN-nie byl walniety krociec, ktory nagminnie sie rozszczelnia i leje, przyjedziesz w piatek to zajzymy. P.s. mi tez plyn ucieka, czasami sporo czasami w cale, nie wiem od czego to zalezy.
ALBINEK Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jak przychodzisz do auta po dłuższym postoju to popatrz czy nie ma śladów płynu pod autem,jeśli masz osłone silnika na dole, czy na niej nie ma śladów płynu.Jak jest wyciek powinny być ślady.
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Króciec poleciał na 100% - do wymiany (u mnie to samo).
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Króciec poleciał na 100% - do wymiany (u mnie to samo). Taka usterka by mi odpowiadała
zen64 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Krolu nie wiem jak jest w AFF, ale w AFN-nie byl walniety krociec, ktory nagminnie sie rozszczela i leje, przyjedziesz w piatek to zajzymy. P.s. mi tez plyn ucieka, czasami sporo czasami w cale, nie wiem od czego to zalezy. to chyba jest najbardziej trafna podpowiedz, zdejmij górną osłonę silnika i sprawdź czy przy czujniku g62 się nie poci
czester Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 20zl i po sprawie, oby to bylo to...
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Krolu nie wiem jak jest w AFF, ale w AFN-nie byl walniety krociec, ktory nagminnie sie rozszczela i leje, przyjedziesz w piatek to zajzymy. P.s. mi tez plyn ucieka, czasami sporo czasami w cale, nie wiem od czego to zalezy. to chyba jest najbardziej trafna podpowiedz, zdejmij górną osłonę silnika i sprawdź czy przy czujniku g62 się nie poci g62... jakaś podpowiedź co to jest ?
czester Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Jest to czujnik cieczy chlodzacej, ktory jest wsadzony w ten krociec, czasami wystarczy uszczelke wymienic.
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 Czester, a ten 2 problem z wentylatorem... wiesz gdzie ten "wyłącznik termiczny" się znajduje - Musashi o tym wspominał ...?
czester Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Krolu rozumiem, ze nie masz wlaczonej klimy i ten drugi wiatrak ci sie kreci ? bo to akurat normalne, przy wlaczonej klimie Z tego co wiem, to jest gdzies przy chlodnicy klimy.
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 nie, oba się kręcą cały czas nawet na zimnym aucie... a tak chyba nie powinno być...
czester Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 No to raczej ten czujnik. A chodzi wolno czy daje na maxa ?
krolu Opublikowano 7 Października 2009 Autor Opublikowano 7 Października 2009 No to raczej ten czujnik. A chodzi wolno czy daje na maxa ? kurcze nie wiem... kręci się (w koło) w dodatku... a na poważnie: chyba tak samo szybko oba się kręcą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się