retrikal 1 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 jak ktoś pyta o cenę Bentleya to wiadomo, że go na niego nie stać..... :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to: A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex 0 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów 2.0 TFSI to znakomita baza do modów. 1.8T się zdecydowanie może schować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirass 0 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów 2.0 TFSI to znakomita baza do modów. 1.8T się zdecydowanie może schować... 2.0TFSi przez swój układ wtryskowy jest rewelacyjnym silnikiem do modyfikacji, ale 1.8 T jeszcze wkrótce pokaże pazury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bartek_ 3 Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 mirass jak tam Ibi się sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:) Kute tłoki 83mm,seria 82,5 Kute korbowody Szpilki ARP Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dobra mów jakie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dobra mów jakie turbo wlasnie. co tam szpilki i inne duperele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Na zaworach ssących widać słynny osad z oleju nękający silniki typu GDI (w tym FSI i TFSI). Normalnie zmywa go paliwo, a w tego typu konstrukacjach przysmala się on na trzonku zaworu i narasta sobie... Dlatego cholernie ważne są oleje o jak najmniejszej pozostałości po spopieleniu i możliwie wysokim punkcie zapłonu. To takie małe OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 To takie małe OT To bardzo ważne OT . Swoją drogą takie zwały spalonego oleju na zaworach ssących na pewno są wrogiem przepływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 dzieje się coś dalej w tym temacie?? silnik złożony?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to: A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7? dolaczam sie do pytania bo odpowiedzi nie bylo :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garmin 0 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja również jestem zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 o curwa ale motorownia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebulba 0 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 To auto do jazdy czy do latanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrox 3 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 gruuubo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed: no to zaczekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Faajnie.....fajnie, ale po co ta zwężka na dolocie? Jaka jest średnica wej. turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się